search
menu

هتل سلام قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سلام قم
امکانات کلی هتل سلام قم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سلام قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سلام قم


دومین شهر مذهبی ایران پس از مشهد، شهر قم است که با وجود وسعت کم خود هتل ها و مسافر خانه های بسیاری را در خود جای داده است. هتل سلام قم یک هتل اقتصادی دو ستاره در بلوار بهار قم است. این هتل در سال ۱۳۸۸ ساخته شده و آماده ارائه خدمات به زائران عزیز است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) مورد استقبال میهمانان بسیاری قرار گرفته است. همچنین نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری شهر قم از جمله باغ گنبد سبزو مجتمع تجاری سیرنگ باعث جلب توجه گردشگران بسیاری شده است. مسجد جمکران در شش کیلومتری شرق قم واقع شده و به دلیل شهرت خود زائران بی شماری را به سوی خود می کشاند. ایستگاه مترو معصومیه در فاصله ۴ کیلومتری هتل قرار دارد و به راحتی می توانید از مترو برای جا به جایی در شهر استفاده کنید. فاصله هتل تا فرودگاه قم ۳۶ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر را داشته باشید، Salam Hotel قم با داشتن محیطی تمیز و قیمتی مناسب مکانی ایده آل برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل سلام قم


هتل سلام قم با سابقه ای ۱۳ ساله، کادری مجرب و امکاناتی مناسب در صدد جلب رضایت مسافران خود است. برای راحتی و آسایش میهمانان امکاناتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، نمازخانه، فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر و دارا بودن امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و اینترنت رایگان از میهمانان پذیرایی می کند. برای حفظ امنیت بیشتر هتل دارای سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی است. این هتل دارای دو طبقه و ۱۱ واحد اقامتی مجهز است و برای جا به جایی بین طبقات امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. هتل دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مکان های عمومی و اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند.
رستورانی در هتل وجود ندارد اما برای سرو غذای خود می توانید به رستوران های با کیفیت لاله و نگین شهر که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند، بروید. هتل فاقد پارکینگ است اما محوطه ای در نزدیکی هتل برای خودروهای مسافران عزیز اختصاص داده شده است. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به قیمت مناسب، مشرف بودن اتاق ها به حرم حضرت معصومه و پاکیزگی هتل اشاره کرد. برای کودکان زیر ۵ سال هزینه ای برای اقامت دریافت نمی شود و برای رده سنی ۵ تا ۱۲ سال هزینه اقامت نیم بها است. تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ۱۲ ظهر صورت می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل سلام دارای انواع اتاق های دو تخته با یک تخت دبل یا تویین، اتاق سه تخته با یک تخت دبل و یک تخت سینگل، اتاق چهار تخته با یک تخت دبل و دو تخت سینگل و اتاق پنج تخته با یک تخت دبل و سه تخت سینگل است. همه اتاق ها ظرفیت ۱ نفر اضافه را دارند. اتاق ها به اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، مبلمان، کمد، یخچال، تلویزیون ال سی دی، تلفن، صندوق امانات و سیستم اطفا حریق مجهز شده اند. تجهیزات تهیه چای و مینی بار با هزینه نیز در اتاق ها موجود است. برای راحتی میهمانان هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

فاصله هتل سلام قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم حضرت معصومه (س): ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمکران: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا کوه خضر نبی: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است