search
menu

هتل رز قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رز قم
امکانات عمومی هتل رز قم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل رز قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل رز قم


هتل دو ستاره رز در خیابان امام خمینی شهر قم قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۶۰ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۰ نیز به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل با ساختمانی ۲ طبقه و ۴۰ باب واحد اقامتی و امکانات رفاهی مناسب، همچنین به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و اداری شهر مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. اقامت در این هتل با پرسنل مجرب و خوش برخورد برای مسافران توام با آرامش است، پس همین حالا با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید. با توجه به این که هتل رز قم جزو هتل های با سابقه در شهر قم به شمار می رود و این هتل همواره در طی سال ها با هدف ارائه خدمات و فضای اقامتی مناسب به زائران و گردشگران در فراهم کردن اقامتی ایده آل تلاش می کند. علاوه بر هتل، تالار پذیرایی نیز در طبقه ۱- این مجموعه دایر بوده و آماده برگزاری انواع جشن ها و مراسم عروسی و غیره است.
علاوه بر موارد ذکر شده، هتل رز قم فاصله اندکی تا مرکز شهر و جاذبه های دیدنی دارد و به راحتی به همه نقاط شهر دسترسی خواهید داشت. همچنین فاصله اندک Rose Hotel تا حرم مطهر حضرت معصومه مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، به طوری که در عرض ۱۰ دقیقه به حرم دسترسی خواهید داشت. علاوه بر حرم می توان به فاصله اندک هتل تا ترمینال قم اشاره کرد که جزو مزیت های آن به شمار می رود.

امکانات عمومی هتل رز قم


هتل رز قم شامل امکاناتی نظیر اینترنت رایگان در لابی، کافی شاپ و رستوران است که جزو امکانات خوب این هتل به شمار می روند. از جمله مهم‌ ترین امکانات هتل رز قم آسانسور، صندوق امانات و سرویس اتاق است. پرسنل مجرب و حرفه ای هتل رز به زبان های روز دنیا مسلط هستند و اقامتی به یادماندنی برایتان به ارمغان می آورند. صبحانه در Rose Hotel همه روزه در سالن صبحانه‌ خوری در طبقه همکف دایر است. بهتر است بدانید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های یک نفره، دو نفره، سه نفره و اتاق خانواده است. در هتل رز قم، اتاق‌ ها را می توان چنین دسته بندی کرد؛ اتاق یک تخته برای مسافران تنها مناسب است، اتاق دوتخته دوبل دارای یک تخت دونفره و اتاق دوتخته توئین دارای دو تخت تکنفره است، برای مسافران با جمعیت زیاد نیز اتاق‌ های سه تخته، چهارتخته و پنج تخته وجود دارند که همه این اتاق ها تخت‌ های تکنفره به تعداد نفرات دارند و اتاق خانواده نیز به صورت سوئيت بوده و شامل امکانات رفاهی مناسبی است. واحدهای اقامتی این هتل از امکانات مناسبی برخوردار هستند و همه واحدها دارای تهویه مطبوع بوده و به دلیل نظافت روزانه ظاهر تمیزی دارند. سوئیت های این هتل مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی هستند.
هتل رز یکی از هتل های محبوب زائران حرم مطهر به شمار می رود که در طی سال میزبان صدها نفر از سراسر کشور است. اتاق‌ های این هتل شامل تلویزیون، تلفن، و حمام مجهز هستند. همچنین اتاق‌ ها چیدمان ساده‌ ای دارند و با امکانات رفاهی مانند تلویزیون، کولرگازی، سیستم گرمایش شوفاژ، میز و یخچال اقامتی راحت برایتان ایجاد می کنند. در ضمن حمام اختصاصی در داخل اتاق های Rose Hotel موجود است که خود حمام ها نیز شامل دوش، سرویس‌ بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله هستند.

فاصله هتل رز قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی قم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی عشقعلی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت معصومه (س): ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمکران: ۱۷.۸ کیلومتر
فاصله تا کوه خضرنبی: ۱۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است