search
menu

هتل راسپینا قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل راسپینا قم
خدمات و امکانات عمومی هتل راسپینا قم
اتاق‌ ها و امکانات اتاق ها هتل
رستوران هتل
دیگر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل راسپینا قم با جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل راسپینا قم


هتل راسپینا قم هتلی ۳ ستاره است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل مزیت‌های بسیار زیادی دارد که با توجه به آن‌ها می‌تواند جز انتخاب‌های اول برای هر مسافری باشد. هتل راسپینا قم فاصله نزدیکی با حرم مطهر دارد که این فاصله حدودا ۲۰ دقیقه است. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر به سایر مکان‌های دیدنی قم نیز فاصله نزدیکی دارد. این مکان با توجه به اینکه هتلی جدید الاحداث است فضایی لوکس و تمیز دارد که سبب شده است رضایت خاطرمسافران را تا حد بالایی جلب کند تا با خرید بلیط هواپیما سفری خاطره انگیز داشته باشند. هتل راسپینا دارای لابی بسیار زیبا و دل‌انگیزی است که مسافران به محض ورود به این فضا بیشتر از قبل جذب این زیبایی می‌شوند. این هتل لوکس امکانات بسیار زیادی دارد که در ۸ طبقه و ۳۸ اتاق ساخته شده است. در ادامه نوع اتاق‌ها و جزییات بیشتری از امکانات این هتل را بررسی خواهیم کرد.

خدمات و امکانات عمومی هتل راسپینا قم


خدمات و امکانات بسیاری در این هتل وجود دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است: وجود پارکینگ در هتل برای مسافرانی است که با خودرو شخصی سفر کرده‌اند. با توجه به تعداد بالای طبقات این هتل آسانسور نیز وجود دارد تا مسافران به راحتی بین طبقات جابجا شوند و حتی معلولان نیز با استفاده از آسانسور می‌توانند به راحتی جابجا شوند. سیستم اعلام حریق برای امنیت بیشتر و آرامش خاظر بیشتر مسافران در اتاق‌ها و فضای کلی هتل تعبیه شده‌است. دسترسی به اینترنت نیز یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات این هتل است، که هم لابی هتل و هم در اتاق‌های هتل قابلیت دسترسی به این امکانات وجود دارد. اگر نیاز دارید تا لباس‌هایتان تمیز و اوتو کشیده باشند بهتر است بدانید هتل راسپینا مجهز به خشکشویی و لاندری است و با آرامش خاطر می‌توانید لباس‌هایتان را تمیز و اوتو کشیده داشته باشید. خدماتی همچون تاکسی سرویس و اتاق مخصوص چمدان نیز برای مسافرانیکه خواهان این خدمات هستند، وجود دارد

اتاق‌ ها و امکانات اتاق ها هتل


این هتل شیک و لوکس اتاق‌هایی با ظرفیت متفاوت دارد که بسیار تمیز هستند. از امکاناتی که در اتاق‌های این هتل می‌توان یافت می‌توان به وجود تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وجود دستشویی فرنگی و ایرانی، حمام، لوازم بهداشتی، فلاسک، یخچال و آب معدنی اشاره کرد. از لحاظ نوع و تعداد واحدها هتل راسپینا دارای ۳۸ باب هتل و سوئیت اقامتی است. انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره است. همگی واحدها شامل یک اتاق هستند و هیچ کدام یک از آن‌ها تخت اضافی برای نفرات اضافی ندارند.

رستوران هتل


این هتل مجهز به رستوران بسیار شیک و لوکسی است و منو آن غذاهای بسیار لذیذی دارد. صبحانه‌های هتل نیز بسیار کامل و متنوع است. البته علاوه بر رستوران در فضای بسته دارای رستوران در پشت بام هتل نیز است که برای مسافران خاطره‌ای دلچسب و جذاب را ایجاد می‌کند. کافی شاپ نیز در هتل راسپینا فضا را برای مسافران دلچسب‌تر کرده است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل راسپینا قم امکانات بیشماری دارد که به برخی از آنها در مطالب بالاتر پرداخته شد ولی علاوه بر امکانات ذکر شده امکانات دیگری همچون: وجود صندوق امانات در اتاق‌ها، کافی شاپ و حتی فروشگاه و غرفه نیز در داخل هتل وجود دارد و کار خرید لوازم اولیه و سوغات را برای مسافران راحت کرده است. خدمات خانه‌داری و جعبه کمک‌های اولیه نیز از سایر امکاناتی است که برای استفاده مسافران تعبیه شده است.

فاصله هتل راسپینا قم با جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله با حمام حاج عسگر خان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله با مدرسه فیضیه: ۶.۴ کیلومتر
فاصله با حرم مطهر: ۶.۵ کیلومتر
فاصله با کوه خضر نبی: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است