search
menu

هتل کاظمین قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاظمین قم
امکانات کلی هتل کاظمین قم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاظمین قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کاظمین قم


هتل کاظمین قم یکی از هتل های دو ستاره و زیبای شهر قم است که در خیابان اراک واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۷ آغاز به فعالیت کرده است. این مجموعه مدرن در ۶ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۶ واحد اقامتی زیبا با امکانات رفاهی مناسب است. زائران عزیز می توانند با پیاده روی خود را به حرم مطهر حضرت معصومه برسانند. دسترسی آسان به جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری قم از قبیل بازار قدیمی، باغ گنبد سبز، مسجد جامع، مسجد جمکران و مجتمع تجاری سیرنگ توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. فاصله هتل تا فرودگاه قم ۳۶ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر مقدس را داشته باشید، Kazemein Hotel قم برای پذیرایی از زائران و میهمانان گرامی مجهز شده و یک مکان ایده آل برای اقامتی دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل کاظمین قم


برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر میهمانان، هتل کاظمین قم به امکانات متعددی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات باربری، انبار چمدان، صرافی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان مجهز شده است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی راحت به زیارت و تفریح بپردازید. هتل دارای تاکسی سرویس بوده و برای گشت و گذار های روزانه می توانید از آن استفاده کنید. برای جا به جایی بین طبقات، آسانسور وجود دارد.
برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند تدابیری اندیشیده شده و امکاناتی مانند ویلچر در اختیار آن ها قرار می گیرد تا همانند دیگر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. لابی هتل با ظرفیت ۱۲ نفر و امکاناتی از قبیل مبلمان، تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کرده و نگران خودروی خود نباشند. برای راحتی میهمانان خدماتی مانند نماز خانه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی تعبیه شده است.علاوه بر خدماتی که در بالا گفته شد، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی و دستگاه واکس کفش نیز در دسترس هستند. از لحاظ نظافتی هتل بسیار تمیز بوده و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. برای اقامت کودکان زیر ۳ سال هزینه ای دریافت نمی شود. پرسنل هتل بسیار مودب بوده و با خوش اخلاقی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل کاظمین قم عبارتند از: اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین و اتاق سه تخته. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. همه اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، تلویزیون، تلفن، کمد، دراور، یخچال و صندوق امانات هستند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها وجود دارد. اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی هستند. سیستم اعلام حریق موجود در اتاق ها از بروز هر گونه حوادث احتمالی جلوگیری می کند.

رستوران هتل


رستوران هتل کاظمین قم در طبقه منفی یک واقع شده و با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. در کافی شاپ هتل می توانید با انواع نوشیدنی های سرد و گرم از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل کاظمین قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری عصر جدید: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمکران: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است