search
menu

هتل فاطیما قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فاطیما قم
امکانات کلی هتل فاطیما قم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فاطیما قم
رستوران هتل
فاصله هتل فاطیما قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل فاطیما قم


هتل سه ستاره فاطیما در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در مرکز شهر قم افتتاح شد. قم در اسلام شیعه مقدس شمرده می‌شود، زیرا محل زیارتگاه فاطمه بنت موسی خواهر امام علی بن موسی الرضا است. این شهر مقصد قابل توجهی برای زیارت است و سالانه حدود بیست میلیون زائر از این شهر دیدن می‌کنند که اکثریت آن‌ها ایرانی‌ها و همچنین سایر مسلمانان شیعه از سراسر جهان هستند. قم همچنین به خاطر سوهان معروف است که از سوغات این شهر محسوب می‌شود. قم به دلیل نزدیکی به تهران تا حدی به یک مرکز صنعتی پر جنب و جوش تبدیل شده است. این یک مرکز منطقه‌ای برای توزیع نفت و فرآورده‌های نفتی است و یک خط لوله گاز طبیعی از بندر انزلی و تهران و یک خط لوله نفت خام از تهران از قم به پالایشگاه آبادان در خلیج فارس می‌گذرد. نزدیک بودن این هتل به حرم مطهر حضرت معصومه و سایر جاذبه‌های گردشگری از جمله بازار قدیمی قم، باغ گنبد سبز و مجتمع تجاری سیرنگ از مزیت‌های انتخاب این هتل برای اقامت در قم به شمار می‌آیند. برای تهیه بلیط هواپیما و اتوبوس می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Hotel Fatima اقامت خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل فاطیما قم


این هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل فاطیما قم دارای ۸ طبقه و ۷۸ واحد اقامتی است که برای جا به جایی بین طبقات آن می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. لابی هتل با ظرفیت ۶۰ نفر و دارا بودن اینترنت، تلفن و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در دسترس است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌‌مند شوند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور هتل کمک بخواهید. ترانسفر رفت و برگشت به و از فرودگاه با هزینه اضافی در دسترس است. هتل مجهز به کپسول آتشنشانی و سیستم اعلام حریق است که از بروز هر گونه حادثه ناگوار در آن جلوگیری به عمل می‌آید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. توجه داشته باشید که به هنگام اقامت در هتل فاطیما اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. اتاق چمدان، سرویس اتاق، کافی شاپ و رستوران نیز در این هتل وجود دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فاطیما قم


انواع اتاق‌های هتل فاطیما قم عبارتند از:
• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته توئین
• اتاق سه تخته
• سوئیت سه تخته
• سوئیت چهار تخته
• کانکت هشت نفره
اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع هتل فاطیما دارای تلویزیون، تلفن، کمد لباس، میز تحریر، رخت آویز، وای فای رایگان و سیستم اطفا حریق هستند. چای ساز در اتاق‌ها وجود دارد. خستگی خود را می‌توانید با نوشیدن یک استکان چای به در کنید. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان نیز در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه به صورت رایگان هر روز صبح در هتل فاطیما قم سرو می‌شود. در طبقه منفی یک، یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر با انواع غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. عصرانه را می‌توانید در کافی شاپ هتل میل کنید.

فاصله هتل فاطیما قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قم: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۲ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمکران: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است