search
menu

مرکز گردشگری سلامت الوند قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مرکز گردشگری سلامت الوند قم
امکانات مرکز گردشگری سلامت الوند قم
خدمات مرکز گردشگری سلامت الوند قم
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله مرکز گردشگری سلامت الوند قم تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مرکز گردشگری سلامت الوند قم


شهر قم هفتمین شهر پرجمعیت ایران است که از نظر فرهنگی و مذهبی اهمیت زیادی دارد. وجود اماکن مذهبی مانند حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران این شهر را به یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل کرده است. علاوه بر آن جاذبه های فراوانی نیز در شهر قم وجود دارند که باعث شده اند هرساله مسافران زیادی این شهر را به عنوان مقصد نهایی سفر خود انتخاب کنند. بازار قدیم این شهر یکی از بی نظیر ترین معماری های کشور را دارد که تماشای آن تجربه ای جذاب و شگفت انگیز است. غار وشنوه از دیگر مکان های دیدنی شهر قم است که ارزش بازدید زیادی دارد. این غار قدمتی ۵۰۰۰ ساله دارد که جاذبه ای بسیار زیبا برای تفریح و تفرج در این شهر به حساب می آید. از دیگر مکان های گردشگری شهر قم می توان به مقبره های باغ گنبد سبز، کاروانسرای دیر گچین، کاروانسرای پاسنگان، مدرسه فیضیه و... اشاره کرد که در کنار جاذبه های مذهبی، این شهر را به یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری ایران تبدیل می کنند. مرکز گردشگری سلامت الوند قم در مرکز این شهر قرار گرفته و با امکانات رفاهی بی نظیری که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران این شهر را به خود جلب کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای قم در این مرکز گردشگری اقامت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات مرکز گردشگری سلامت الوند قم


امکانات فراوانی در مرکز گردشگری سلامت الوند قم وجود دارند که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران رغم می زنند. رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۶۰ نفر انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را به مهمانان عرضه می کند. پارکینگ هتل نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد و خیال مهمانان را از بابت جای پارک اتومبیل هایشان راحت می کند. این مرکز دارای سالن ورزشی و امکانات بدن سازی است که محیطی زیبا و دوست داشتنی را برای علاقه مندان به ورزش فراهم می کند. استخر، سونا و ماساژ نیز از جمله امکاناتی هستند که اقامت در هتل را خاص تر و جذاب تر می کنند. هتل دارای فضای سبز است که محلی زیبا و آرامش بخش را برای قدم زدن مهمانان فراهم می کند. کافی شاپ هتل نیز با انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم در اختیار مسافران قرار دارد و اقامت را برای آن ها زیباتر می کند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به لابی، کافی نت، آرایشگاه، نمازخانه، اتاق سیگار، چایخانه سنتی، پله اضطراری و... اشاره کرد.

خدمات مرکز گردشگری سلامت الوند قم


مرکز گردشگری سلامت الوند قم علاوه بر امکانات رفاهی بسیار خوبی که دارد خدمات فراوانی را نیز به مسافران ارائه می دهد. پرسنل مجرب هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند و همین مسئله اقامت را برای مسافران زیباتر و لذت بخش تر می کند. هتل دارای خدمات خانه داری است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهایشان راحت می کند. مهمانان می توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در صندوق امانات هتل نگهداری کنند. این هتل دارای خدمات ویژه معلولین است و اقامت را برای مهمانانی که دچار معلولیت هستند آسان می کنند. سرویس رفت و برگشت به حرم در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند برای رفت و آمد به حرم از آن استفاده کنند. از دیگر خدمات مرکز گردشگری سلامت الوند قم می توان به آرایشگاه، خدمات پزشکی، خدمات تبدیل ارز، خدمات بیدار باش، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


مرکز گردشگری سلامت الوند قم در پنج طبقه بنا شده و دارای ۱۱ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۳۶ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق شش تخته و اتاق کانکت شش نفره است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی مرکز گردشگری سلامت الوند قم تمامی امکانات لازم برای یک اقامت زیبا و به یادماندنی هستند. واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند که حس خوشی از اقامت را به مهمانان منتقل می کنند. از جمله امکانات این واحدهای اقامتی می توان به صبحانه، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، مبلمان، آباژور، کمد لباس، بالکن، مینی بار، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد.

فاصله مرکز گردشگری سلامت الوند قم تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا بازار قدیمی قم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مدرسه فیضیه: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا غار وشنوه: ۵۸.۲ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای حوض سلطان: ۸۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است