search
menu

هتل راژیا قزوین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل راژیا قزوین
امکانات عمومی هتل راژیا قزوین
انواع اتاق و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل راژیا قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل راژیا قزوین


هتل راژیا قزوین هتلی دو ستاره در بلوار میرزا کوچک خان قزوین واقع شده است. این هتل تمیز و زیبا از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای یک طبقه با ۱۹ باب اتاق و سوئیت اقامتی است که ظرفیت ۶۰ مسافر را دارد. به دلیل نزدیکی این هتل به کاخ چهل ستون و چندین مراکز خرید همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و بی شک اقامتی خوش در این هتل تجربه خواهند کرد. مسافران در زمان سفر به شهر قزوین با انتخاب Razhia Hotel Qazvin دسترسی بسیار آسانی به جاذبه های شهر خواهند داشت، چندین جاذبه عبارتند از موزه قزوین، بازار سنتی، کاروانسرا، مسجد جامع، آب انبار سردار و آرامگاه حمدالله مستوفی.
هتل راژیا با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران سراسر کشور در طی سال هستند. با اینکه از زمان تاسیس این هتل زمان اندکی می گذرد اما جزو پرطرفدارترین هتل های شهر به شمار می رود و معمولا مملو از مسافر است. شاید نام این هتل برایتان جالب باشد، راژیا در واقع نام شهر قزوین در تاریخ یونان باستان است که بعد ها به آرساس یا آرساسیا و در نهایت به قزوین تغییر داده شده است.

امکانات عمومی هتل راژیا قزوین


این هتل امکاناتی رفاهی مناسبی برای میهمانان فراهم می کند تا اقامتی آسوده و به یاد ماندنی را تجربه کنند، از جمله امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از سیستم اعلام حریق، اینترنت وای فای در لابی، تاکسی سرویس، خشکشویی و لباسشویی. همچنین لازم به ذکر است پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران زمان رسیدنتان نباشید. با این که تعداد طبقات این هتل یک طبقه است اما برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش وجود دارد. همچنین در لابی هتل می توانید به اتاق چمدان نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز وسایلتان را به این قسمت بپردازید. در راهرو نیز سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. در لابی هتل هنگام انتظار برای پذیرش یا استفاده از تاکسی سرویس می توانید تلویزیون تماشا کنید. هتل راژیا شامل سالن صبحانه خوری و پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت محدود ۳۰ خودرو است. در اطراف این هتل چندین رستوران‌ معروف وجود دارند که می توانید غذاهای خوشمزه نوش جان کنید.

انواع اتاق و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته. همه اتاق ها به صورت مرتب و روزانه نظافت می شوند. با رزرو هریک از اتاق ها در این هتل صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود و اینکه توجه داشته باشید اتاق ها ظرفیت نفر اضافی را ندارند. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی به صورت نیم بها و برای بالای ۸ سال نیز هزینه کامل دریافت می گردد.
هتل راژیا دارای اتاق های تمیزی است که همگی مجهز به مبلمان، یخچال، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع، کم لباس، آشپزخانه، مبلمان، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر آبی، رخت آویز، میز ناهارخوری. در داخل اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی وجود دارند.

فاصله هتل راژیا قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی قزوین: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی حمام قجر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه چهار انبیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهل ستون: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه قزوین: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای سعد السلطنه: ۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای کانتور: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حمدالله مستوفی: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است