search
menu

هتل نویذر الموت قزوین

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل نویذرالموت قزوین
امکانات هتل نویذرالموت قزوین
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
دسترسی‌ها و موقعیت پیرامونی هتل
فاصله اماکن مهم و مناطق گردشگری از هتل نویذرالموت قزوین

معرفی هتل نویذرالموت قزوین


هتل نویذرالموت قزوین در ۱۱۴ کیلومتری شهر قزوین و در روستای خوش‌آب‌وهوای گرمارود سینا بنا شده است. این هتل اولین و تنها هتل منطقه است و نام آن برگرفته از قلعه تاریخی نویذر است که یکی از ده‌ها مقصد گردشگری جذاب این منطقه به شمار می‌رود. ازآنجایی‌که هتل نویذرالموت در منطقه‌ای بکر و خوش‌آب‌وهوا با کوه‌های صخره‌ای و جاذبه‌های طبیعی فراوان از جمله دریاچه زیبای اوان بنا شده، اقامت در این هتل می‌تواند لحظاتی فوق‌العاده و آرام‌بخش را برای مسافران رقم بزند. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به این منطقه زیبا سفر کنید و علاوه بر اقامت در هتل، به‌دوراز هیاهوی زندگی شهری لحظات خوشی را در طبیعت بی‌بدیل منطقه سپری کنید.

امکانات هتل نویذرالموت قزوین


هدف بسیاری از مسافران فرار از زندگی روزمره و گذراندن مدتی هرچند کوتاه در دل طبیعت با خیالی آسوده است. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید اقامت در هتل نویذرالموت قزوین می‌تواند برای شما تجربه‌ای لذت‌بخش و منحصربه‌فرد باشد. هتل دارای ۱۱ سوئیت مجزا با کلیه امکانات رفاهی است که در حال حاضر ۷ سوئیت آن به بهره‌برداری رسیده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران محترم است. علاوه‌برآن، هتل نویذرالموت قزوین دارای امکانات فراوانی نیز است که مسافران در طول مدت اقامت در هتل علاوه بر استفاده از طبیعت اطراف، احساس راحتی نیز داشته باشند. پارکینگ هتل با ظرفیت ۱۲ ماشین از جمله امکاناتی است که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین هتل دارای رستوران مجزا با ظرفیت پذیرایی ۵۰ نفر در روز، فروشگاه و غرفه، چایخانه، نمازخانه، فضای مخصوص پیاده‌روی در محوطه، محیطی مناسب و دارای امکانات برای نشستن در لابی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و...نیز است. تمامی این موارد می‌توانند دست‌به‌دست هم دهند تا مسافران احساس آرامش و آسایش را هم‌زمان با هم تجربه کنند.

خدمات هتل


بدون شک اقامت دلچسب در یک هتل بدون رفتار محترمانه و صمیمانه از سمت پرسنل آن محقق نمی‌شود. رفتار پرسنل هتل نویذرالموت قزوین نیز همواره دوستانه و محترمانه بوده و نظرسنجی از مسافران هتل نیز نشان‌دهنده رضایتمندی آنها از این مسئله است. علاوه بر این تمامی مسئولین هتل، بومی منطقه بوده و با شناخت کاملی که نسبت به منطقه دارند می‌توانند بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند. پرسنل هتل همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند و در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده پذیرش و خدمت‌رسانی به مسافران محترم هستند. امکان تبدیل ارز نیز برای مسافران هتل فراهم شده است و اقامت برای کودکان زیر 5 سال در هتل رایگان است. همچنین هتل دارای راهنمای تور و ۲۵ برنامه گردشگری از جمله کوه‌پیمایی، صخره‌نوردی، رودخانه نوردی، زیست‌شناختی و..نیز است که می‌تواند مسافران را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منطقه یاری کند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل نویذرالموت سه طبقه است و سوئیت‌های هتل به‌صورت دونفره، سه‌نفره و چهارنفره طراحی شده‌اند که پراکندگی آن‌ها در طبقات اول و دوم هتل است و دارای تمامی امکانات رفاهی لازم برای یک سفر چندروزه دل‌انگیز هستند، ناگفته نماند که برخی از اتاق‌های هتل نویذرالموت قزوین دارای ویو رو به کوه هستند که قطعاً تجربه‌ای ناب و دلپذیر را برای ساکنان خود به همراه می‌آورند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


تمامی واحدهای هتل دارای امکاناتی شامل تلویزیون lcd، تختخواب، کمد لباس، یخچال، حمام، حوله، دمپائی، سرویس فرنگی، تراس، میز و صندلی، قالیچه، کف‌پوش سرامیک و ... هستند. همچنین اتاق‌ها دارای سیستم گرمایشی از کف هستند و مسافرانی که در فصل زمستان برای تماشای مناظر بی‌نظیر زمستانی و کوه‌های پوشیده از برف منطقه به هتل نویذرالموت قزوین سفر می‌کنند با توجه به این امکانات گرمایشی ویژه می‌توانند آسایش و راحتی کامل را در هتل تجربه کنند.

دسترسی‌ها و موقعیت پیرامونی هتل


به‌جرئت می‌توان گفت روستای گرمارود که هتل نویذرالموت قزوین در آن واقع شده یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ایران به شمار می‌رود. قلعه بی‌نظیر الموت که در نزدیکی هتل قرار گرفته از مهم‌ترین قلعه‌های تاریخی کشور است و بدون شک چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. علاوه بر بافت قدیمی روستا و آثار تاریخی موجود در آن طبیعت بکر و چشم‌نواز منطقه، درختان سر به فلک کشیده، کوه‌های بلند، دامنه‌ها، باغ‌های فراوان، آبشارها و... نیز شور و شوق سفر را در دل هرکسی برمی‌انگیزند. دریاچه اوان که در نزدیکی هتل نویذرالموت قزوین قرار گرفته در دل ناحیه‌ای پوشیده از درختان سربه‌فلک‌کشیده واقع شده و محل مناسبی برای قایق‌سواری، تماشای کوچ پرندگان، برپایی کمپ‌های طبیعت نوردی، اسکی در فصل زمستان و... است.

فاصله اماکن مهم و مناطق گردشگری از هتل نویذرالموت قزوین


فاصله تا رودخانه الموت: ۴۳ متر
فاصله تا کاروان‌سرا: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا روستای گردشگری گازرخان: ۲۴ کیلومتر
فاصله تا رودخانه اندج: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه الموت: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه اُوان: ۴۸ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است