search
menu

هتل ارشیا آبگرم قزوین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارشیا قزوین
امکانات کلی هتل ارشیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل ارشیا آبگرم قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ارشیا قزوین


هتل ارشیا یک هتل دو ستاره است که در شهر آبگرم قزوین قرار دارد. آبگرم از شهرهای توریستی قزوین است که به دلیل چشمه های آب گرمش مشهور شده است. هتل ارشیا از جمله هتل هایی است که در کنار مجتمع آبدرمانی قرار دارد و با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از خواص آبدرمانی بهره ببرید. البته جاذبه های طبیعی دیگری هم در شهر آبگرم قرار دارند که اقامت در این هتل، بازدید از آنها را برایتان میسر خواهد کرد. هتل ارشیا در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و یک ساختمان ۲ طبقه نوساز است. این هتل در ۱۰۰ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد و با چند ساعت رانندگی می‌توانید به قزوین برسید و از جاهای دیدنی آن بازدید کنید. هتل ارشیا از گزینه های ارزان قیمت برای اقامت در سفر به قزوین محسوب می‌شود. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به این شهر سفر کنید.

امکانات کلی هتل ارشیا


به منظور رفاه حال مهمانان عزیز امکانات رفاهی متنوعی در هتل ارشیا گنجانده شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به لابی، فتوکپی، فکس، پرینتر، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، تلویزیون در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات اشاره کرد. در این هتل خدمات خانه داری، تهیه بلیط و بیدار باش به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، ۵ الی ۱۲ سال نیم بها و بالای ۱۲ سال تمام بها محسوب می‌شود. از ویژگی های مثبت این هتل کارکنان خونگرم و بامسئولیت آن است. تیم حرفه‌ای این هتل با دقت تمام به مسئولیت های خود رسیدگی می‌کنند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک محیط امن و ایمن برای مهمانان دریغ نمی‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


همان طور که گفته شد مجموعه آبدرمانی ارشیا در کنار هتل قرار دارد. آب چشمه آبگرم ارشیا خواص درمانی دارد و برای درمان دردهای مفاصل، دردهای عصبی، ناراحتی های پوستی، رماتیسم، عفونت و برنشیت مزمن موثر است. این مجموعه دارای امکانات متنوعی نظیر استخر عمومی، سایت خصوصی زنانه و مردانه و سفره خانه سنتی است.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل ارشیا آبگرم دارای چندین نوع اتاق است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. این هتل در مجموع دارای ۱۸ اتاق و ۳۶ تخت است. تمامی واحدها بسیار ساده و راحت هستند و چشم انداز زیبایی به سمت دشت یا رودخانه دارند. اتاق ها در طبقه همکف قرار دارند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته تویین و اتاق سه تخته است.
توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی دارای ظرفیت نفر اضافه هستند و سرویس اضافه به صورت کف خواب به مهمانان ارائه می‌شود. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل یخچال، آب رایگان، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، میز، صندلی، رخت آویز، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم سرمایش و گرمایش، شبکه پخش فیلم، حمام، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

رستوران هتل


این هتل در حال حاضر دارای رستوران نیست و برای صرف غذا باید به رستوران هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، مراجعه کرد. ساندویچی دمرچلی ۹۰ متر با هتل فاصله دارد و رستوران های پارسا و اسدی از رستوران های باکیفیتی هستند که در ۱ کیلومتری هتل قرار دارند.

فاصله هتل ارشیا آبگرم قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ماغار داغی: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای شاه عباسی: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار شاه دره: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا پل معلق آوج: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا برج های دوقلو خرقان: ۳۱ کیلومتر
فاصله تا چهل چشمه: ۳۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است