search
menu

هتل ارم پاوه کرمانشاه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارم پاوه
اتاق‌های هتل ارم پاوه
مکان‌های عمومی در هتل ارم پاوه
سایر امکانات و خدمات هتل ارم پاوه
موقعیت مکانی هتل ارم پاوه
اماکن نزدیک به هتل ارم پاوه

درباره هتل ارم پاوه


هتل ارم پاوه از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاوه است. این هتل شیک در ۸ طبقه از یک ساختمان با شکوه منتظر مهمانانش ایستاده و با آغوشی باز از آنها پذیرایی می‌کند. مطمئنا هنگام خرید بلیط هواپیما کرمانشاه و سفر به پاوه باید به فکر مکانی برای اقامت در این شهر باشید. پس اگر می‌خواهید هم هتلی خوب در اختیارتان باشد و هم اینکه هزینه چندانی متحمل نشوید، بهتر است اندک زمانی از وقت خود را برای مطالعه این مطلب و آشنایی با Eram Hotel اختصاص دهید.

اتاق‌های هتل ارم پاوه


هتل ارم پاوه ۲۶ باب اتاق دارد که یکی از دیگری بهتر است. این اتاق‌ها که در مجموع ۷۵ عدد تخت را در خود جای داده‌اند، با امکاناتی مثل مبل، آباژور، دراور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، روم سرویس و مینی بار تجهیز شده‌اند. صبحانه مهمانان به صورت روزانه به این اتاق‌ها سرو می‌شود تا روز آنها به بهترین شکل ممکن آغاز شود. ضمنا، امکان استفاده از یخچال و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق‌های هتل ارم پاوه مهیاست.

مکان‌های عمومی در هتل ارم پاوه


هتل ارم پاوه دارای بخش‌های مختلفی است که مهمانان متناسب با نیاز خود می‌توانند آنها را مورد استفاده قرار دهند. برای مثال، افراد علاقمند به مطالعه با مراجعه به کتابخانه هتل لحظات خوبی سپری می‌کنند. همچنین، چایخانه سنتی هتل ارم پاوه از محبوب‌ترین مکان‌های آن به شمار می‌رود. شما برای ادای فریضه‌های دینی خود می‌توانید به نمازخانه این هتل مراجعه فرمایید. لابی با ظرفیت ۲۰ مهمان، فروشگاه و آژانس مسافرتی نیز از دیگر بخش‌های آن به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که هتل ارم دارای پارکینگی با ظرفیت ۸۰ خودرو است که همواره به صورت رایگان در اختیار مهمانان این اقامتگاه قرار می‌گیرد.

سایر امکانات و خدمات هتل ارم پاوه


اگر بخواهیم نگاهی کلی به امکانات و خدمات متنوع هتل ارم پاوه بیندازیم خواهیم دید که این اقامتگاه در وهله نخست ارائه دهنده سرویس خشکشویی لباس به مهمانانش است. از طرفی دیگر، برقراری تاکسی سرویس در هتل ارم پاوه باعث راحتی مهمانان در رفت و آمد به نقاط مختلف شهر می‌شود. هتل ارم پاوه مجهز به بخش پذیرش ۲۴ ساعته است که کارکنان این بخش با خوشرویی هر چه تمام پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، کپسول آتشنشانی، صرافی، خدمات تهیه بلیط و سرویس تحویل روزنامه نیز در این هتل نهایت استفاده را ببرید. تردیدی نیست که کمتر اقامتگاه ۳ ستاره‌ای در شهرهای مختلف ایران می‌توان یافت که چنین امکانات متنوعی را با دریافت هزینه بسیار اندکی در اختیار مهمانان خود قرار دهد.

موقعیت مکانی هتل ارم پاوه


قطعا یکی از معیارهای خرید بلیط هواپیما و سفر به پاوه کرمانشاه بازدید از جاذبه های آن است. نزدیک بودن هتل ارم پاوه به چندین جاذبه گردشگری مهم در این شهر و دسترسی آسان آن به مراکز مختلف باعث می‌شود که از موقعیت مکانی این هتل به عنوان یکی از بهترین مزیت‌های آن یاد کرد. جالب است بدانید که هتل ارم پاوه با چند روستای اطراف پاوه و همچنین بازارچه مرزی این شهر نیز فاصله چندانی ندارد. ضمنا، دور تا دور این هتل را مساجد پر شماره شهر پاوه فرا گرفته‌اند که بازدید از آنها برای گردشگران علاقمند به فرهنگ شهرهای مختلف، جذابیت‌های فراوانی می‌تواند داشته باشد.

اماکن نزدیک به هتل ارم پاوه


فاصله هتل ارم پاوه تا باغ کاج شهرداری: ۸۵۰ متر
فاصله هتل ارم پاوه تا پارک فرهنگیان: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ارم پاوه تا مسجد صلاح الدین: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ارم پاوه تا پارک کومه کال: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ارم پاوه تا مرقد حاجی: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ارم پاوه تا بازارچه مرزی پاوه: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ارم پاوه تا روستای نوریاب: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ارم پاوه تا مرکز خرید حاج خالد: ۵٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است