search
menu

هتل نگین نور

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل نگین نور
معرفی نور
معرفی اتاق های هتل
کافی شاپ و سایر امکانات هتل
فاصله هتل نگین نور تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

معرفی هتل نگین نور


هتل نگین نور یک هتل دوستاره است که در بلوار امام رضا(ع)، روبروی ایران کتان واقع گردیده است. هتل نور نگین در سال ۱۳۹۳ در ساختمانی دو طبقه برای خدمت رسانی به توریست ها و مهمانان شهر نور افتتاح گردیده است. نزدیک بودن به ساحل دریای خزر و جنگل های شگفت انگیز نور از مهمترین ویژگی های هتل نگین نور محسوب می شود. مدیریت و پرسنل هتل نگین نور (Negin Noor Hotel) در تلاش هستند، در محیطی آرام میزبان شایسته ای برای لحظات خوش و خاطرات دلنشین برای مهمانان خود باشند.
شمال کشورمان ایران به دلیل طبیعت و زیبایی های شگفت انگیزی که دارد، همیشه یکی از مقاصد گردشگری برای خرید بلیط هواپیما اینترنتی و سفر محسوب می شود. بیشتر گردشگران هم برای استفاده هر چه بیشتر از مناظر و زیبایی های این ناحیه از ایران سفر با خودرو شخصی را ترجیح می دهند. امروز می خواهیم تا با شما سفری مجازی به شهرستان نور در استان ساری داشته باشیم، لطفا با ما همراه باشید.

معرفی نور


شهرستان نور از سمت شمال به دریای مازندران و از سمت شرق به شهرستان آمل، از جنوب با تهران، از جنوب غربی به البرز و از طرف شمال شرقی به شهرستان محمود آباد متصل می شود. شهر های نور و چالوس هم در غرب نور واقع گردیده اند. بد نیست بدانید که زبان مردم نور مازندرانی و به لهجه کجوری صحبت می کنند.
جالب است بدانید که، در گذشته شهرستان نور با نام رستمدار مشهور بوده است. نور از چهار ناحیه شهری ناتل، بلده، تمیشان و ماهان تشکیل شده بود. آثاری از دوره اشکانیان در کشفیات جدید در این شهرستان پیدا شده است. گردشگران زیادی این شهر را برای استراحت و تفریح خود انتخاب می نمایند و به همین دلیل هتل ها و اقامتگاه های متنوعی در این شهر مشغول به فعالیت هستند. مهمانانی که به نور سفر می کنند، می توانند از جاهای دیدنی دیگر شهرها از جمله چمستان و دیدنی های آن نیز بازدید کنند. در این مطلب هتل نگین نور را به شما معرفی می نماییم.

معرفی اتاق های هتل


هتل نگین نور از دو طبقه تشکیل شده است که ۲۴ اتاق را در خود جای داده است. اتاق های در هتل نگین نور به اتاق های ۲ تخته دبل، اتاق های سه تخته و اتاق ۴ تخته تقسیم بندی شده است. از نظر منظر دید، اتاق ها روبرو محوطه هتل و خیابان هستند. صبحانه، یخچال، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، تلفن در اتاق، بالکن، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق در اتاق، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش برخی از امکانات موجود در اتاق های هتل نگین نور هستند.

کافی شاپ و سایر امکانات هتل


کافی شاپ هتل نگین نور در طبقه همکف هتل قرار دارد و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۵۰ نفر را دارد. ساعت کاری کافی شاپ هر روز از ۹ صبح تا ۲۳ شب تعیین گردیده است. همچنین هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح صبحانه با منوی متنوع در کافی شاپ هتل نگین سرو می شود.
امکانات قابل توجهی برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مسافران در هتل نگین نور تدارک دیده شده است که از این میان می توان به؛ آسانسور، لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، ساحل اختصاصی، اينترنت در لابی، کارمندان مسلط به زبان انگليسی، خشکشویی، خدمات اینترنتی و پارکینگ رایگان و غیر مسقف با ظرفیت بالا اشاره کرد.

فاصله هتل نگین نور تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله هتل تا پارک جنگلی نور: ۵ کیلومتر و ۷۶۳ متر
فاصله هتل تا بقعه جمشید کیا سلطان: ۶ کیلومتر و ۲۲۳ متر
فاصله هتل تا دریاچه الیمالات: ۱۳ کیلومتر و ۸۸۹ متر
فاصله هتل تا بقعه آقا شاه بالو زاهد: ۱۸ کیلومتر و ۶۰۳ متر
فاصله هتل تا آبشار آب پری رویان: ۱۹ کیلومتر و ۵۴۵ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است