search
menu

هتل صحرا نوشهر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صحرا نوشهر
امکانات عمومی هتل
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل صحرا نوشهر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل صحرا نوشهر


هتل صحرا نوشهر هتلی سه ستاره در استان مازندران است که به دلیل موقعیت بسیار خاص و ویژه آن که در مجاورت دریای خزر واقع شده است آن را به یک هتل بسیار جذاب و خواستنی در بین گردشگران مبدل ساخته است. این هتل هتلی با سابقه است و در سال ۱۳۵۲ برای اولین بار مورد بهره برداری قرار گرفته است. این هتل از معدود هتل‌هایی است که چشم اندازی رو به دریای خزر دارد و همین امر سبب جذابیت هر چه بیشتر آن شده است.
علاوه بر این ویژگی مهم، تمیزی اتاق‌ها و واحدهای آن نیز از ویژگی‌های دیگری است که برای این هتل تعریف شده است. از آنجاییکه هتل صحرا نوشهر در موقعیتی بسیار مناسب از لحاظ گردشگری قرار دارد، به بسیاری از جاهای دیدنی و گردشگری نیز فاصله بسیار نزدیکی دارد. این هتل با فراهم آوردن محیطی دنج و آرام در نزدیکی دریای خزر درصدد جلب رضایت هر چه بیشتر مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما به نوشهر سفر کرده اند. در ادامه به شاخص‌ترین امکانات هتل اشاره خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل


هتل ۳ ستاره نوشهر از امکانات مناسبی برخوردار است. از جمله شاخص‌ترین این امکانات که برای مسافران بسیار جالب توجه و ضروری به نظر می‌رسد وجود پارکینگ است، البته باید در نظر داشت که پارکینگ این هتل غیر مسقف است و ظرفیت آن به اندازه ۴۰ خودرو است. برای به امانت گذاشتن وسایل گرانقیمت مسافران، هتل صندوق اماناتی نیز در نظر گرفته است و با مراجعه به پذیرش می‌توانید اشیای گرانقیمت یا مدارکتان را به این صندوق امانت تحویل بدهید. از لحاظ تمیزی نیز هتل در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد. لابی هتل تلویزیون دارد و می‌توانید بصورت دست جمعی به تماشای تلویزیون بپردازید. هتل برای مسافران امکان اتصال به اینترنت را نیز فراهم آورده است.
برای تفریح مسافران میز بیلیارد نیز در هتل وجود دارد. امکان کرایه خودرو و استفاده از تاکسی سرویس برای مسافران فراهم است. نمازخانه و فضای سبز نیز در محوطه وجود دارند. هتل مجهز به هر دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. فروشگاه و غرفه هتل نیز برای خرید و رفع نیازهای اولیه مسافران در هتل قرار دارد. در ضمن کارکنان و پرسنل هتل بسیار خوش اخلاق بوده و مسلط به زبان انگلیسی نیز هستند. از آنجاییکه هتل در دو طبقه ساخته شده است و یک ساختمان قدیمی دارد، آسانسور در ساختمان آن تعبیه نشده است.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های Sahra Motel نوشهر مجهز به وسایل گرمایشی و سرمایشی هستند و سیستم تهویه مطبوع نیز برای راحتی خاطر مسافران در اتاق‌ها تعبیه شده است. اتاق‌ها مجهز به اینترنت و تلویزیون نیز هستند. واحدها دارای بخش‌های کوچک آشپزخانه مانندی هستند که دارای یخچال، گاز و سینک ظرفشویی نیز می‌باشند. در برخی از اتاق‌ها از پنجره می‌توانید دریا را ببینید و در برخی از اتاق‌ها نیز پنجره‌ها رو به حیاط هستند. اتاق‌ها مبله و بسیار تمیز هستند. هتل در دو طبقه ساخته شده است و دارای ۳۸ واحد اقامتی هستند که انواع مختلف اتاق‌های هتل صحرا شامل: دو تخته، سه تخته، چهار تخته معمولی و چهار تخته VIP هستند.

رستوران هتل


هتل صحرا نوشهر دارای رستوران است و می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو کنید. کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز برای رفاه حال هر چه بیشتر مسافران در هتل صحرا قرار دارند.

فاصله هتل صحرا نوشهر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر نوشهر: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا پارک فین چالوس: ۲۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل دریا: ۴۱ متر
فاصله تا غار دانیال: ۵۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است