search
menu

هتل پرشیا ۳ نوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرشیا ۳ نوشهر
امکانات عمومی هتل پرشیا ۳ نوشهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرشیا ۳ نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پرشیا ۳ نوشهر


هتل پرشیا ۳ نوشهر، یک هتل زیبا و دو ستاره در منطقه چلک واقع در جاده نوشهر به نور است که با هزینه اقامت معقول امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و یک هتل نوساخت، مدرن و شیک به حساب می آید. زیربنای هتل ۹۰۰ متر مربع بوده و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاذبه ها مانند مجموعه گردشگری سیترا، جنگل های هیرکانی، باغ اکولوژی، پیست کارتینگ دانیال، چشمه گردوک، روستای نجارده و رستوران حسن رشتی سریع و آسان است. تمام کارکنان هتل تلاش خود را می کنند تا مهمانان اقامتی راحت و به یاد ماندنی در این هتل تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل پرشیا ۳ نوشهر


هتل پرشیا ۳ نوشهر دارای ۵ طبقه است و امکانات رفاهی و خدماتی که برای مهمانان در نظر گرفته، کاملا به روز و شیک هستند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما نوشهر سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۴۰ خودرو استفاده کنند و از بابت ایمنی ماشینشان و پیدا کردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. در سراسر هتل شامل لابی و اتاق ها مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود هتل دسترسی داشته باشند و تمام امور آنلاین خود را با سرعت بالا انجام دهند.
لابی هتل اندازه متوسطی داشته و ظرفیت ۲۱ نفر را دارد. در این لابی برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون آسانسور، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، اتاق سیگار، مبلمان، میز، تلویزیون، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، تلفن، اینترنت و سرویس بهداشتی ایرانی در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی از قیبل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان هتل به ویژه پذیرش بسیار خوش برخورد، کار آزموده و مهربان هستند و با شکیبایی و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. همچنین، مهمانان می توانند در بخش صرافی هتل از خدمات تبدیل ارز نیز بهره مند شوند. در پذیرش هتل، یک گیم نت برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده تا در اوقات فراغت و بیکاری به بازی های مهیج و کامپیوتری بپردازند و از زمان خود لذت ببرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در پنج طبقه هتل پرشیا ۳ نوشهر، ۴۰ اتاق وجود دارند که در مجموع ۱۰۴ تخت در آن ها تعبیه شده اند. در این هتل انواع اتاق ها قابل رزرو هستند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. در این هتل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت های چهار نفره قابل رزرو هستند و امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. منظره ای که از پنجره اتاق ها قابل مشاهده است معمولا از دریا، ساحل، دشت، کوه و یا جنگل تشکیل شده و زیبایی خاصی به اتاق ها می بخشد. همه اتاق ها با اسباب و وسایل نو و مدرن تکمیل شده اند و هماهنگی زیبایی با یکدیگر دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها قابل تضمین است. چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد.
در همه اتاق های هتل پرشیا ۳ نوشهر امکاناتی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، مینی بار (با هزینه)، دراور، آباژور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (آزاد و داخلی)، تلویزیون ال سی دی (شامل شبکه های استانی و خبری دیجیتال)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (فن کوئل و چیلر)، اینترنت رایگان و نامحدود، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان و حوله)، حمام (دوش)، دمپایی (روفرشی، حمام و دستشویی) و صندوق امانات وجود دارند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلنشین است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۵ سالی که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، رایگان است.

رستوران هتل


در هتل پرشیا ۳ نوشهر یک رستوران با ظرفیت ۶۰ نفر فعالیت می کند و غذاهای خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می نماید. رستوران اصلی هتل در طبقه همکف واقع شده و مهمانان می توانند روزانه در ساعات معین برای صرف صبحانه به آن مراجعه کنند.علاوه بر این، یک کافی شاپ و چایخانه سنتی در هتل وجود دارند که مکان مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی های خوشمزه به حساب می آیند.

فاصله هتل پرشیا ۳ نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی و اکولوژیکی نوشهر: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا رستوران سلامت حسن رشتی: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پیست کارتینگ دانیال: ۱۷.۹ کیلومتر
فاصله تا چشمه گردوک: ۱۸.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه نوشهر: ۱۹.۱ کیلومتر
فاصله تا جنگل های هیرکانی: ۱۷۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است