search
menu

هتل عرش نوشهر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عرش نوشهر
امکانات عمومی هتل عرش نوشهر
امکانات و انواع اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل عرش نوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل عرش نوشهر


هتل عرش نوشهر هتلی چهار ستاره در زیباترین منطقه گردشگری ایران یعنی خطه سرسبز شمال است. هتل عرش در نزدیکی دریا و مشرف به جنگل سرسبز شمال ایران قرار گرفته است و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. این هتل یکی از زیباترین هتل‌هایی است که مسافران شمال کشور می‌توانند آن را برای اقامتشان انتخاب کنند. هتل در هشت طبقه ساخته شده است و دارای ۳۶۰ تخت است. از جنبه‌های مثبتی که برای این هتل بسیار شیک و تمیز می‌توان تعریف کرد این است که هتل فاصله بسیار نزدیکی با فرودگاه دارد و مسافرانی که قصد دارند به شمال کشور سفر کنند، می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به نوشهر سفر و تجربه عالی از اقامت در این هتل را داشته باشند. کادر هتل بسیار اخلاق مدار هستند و مدیران هتل در مدرن و به روز نگه داشتن هتل حداکثر تلاششان را به کار گرفته‌اند. هتل امکانات فراوان و درجه یکی دارد که در رابطه با هر کدام توضیحاتی ارایه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل عرش نوشهر


هتل عرش نوشهر هتلی است که امکانات درجه یکی دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به وجود پارکینگ اشاره کرد، داشتن پارکینگ از این نظر مهم است که اکثر مسافران شمال کشور با خودرو شخصی به این شهر سفر می‌کنند و وجود پارکینگ می‌تواند خیال مسافران را از بابت امنیت اتومبیلشان راحت کند. با وارد شدن به ساختمان هتل می‌توانید در لابی مبله آن که اینترنت و تلویزیون نیز دارد استراحت کنید و بصورت دست جمعی به تماشای تلویزیون مشغول شوید. در هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.
از جمله امکانات تفریحی هتل نیز می‌توان به وجود سالن بیلیارد، استخر و سونا اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل وجود سالن کنفرانس و سالن اجتماعات است و شما می‌توانید در صورت نیاز این سالن‌ها را از قبل رزرو کنید. خدمات لاندری و خشکشویی برای مسافرانیکه به این خدمات نیز دارند در هتل تعبیه شده است. علاوه بر این موارد، هتل نمازخانه نیز دارد. با توجه به چند طبقه بودن هتل، آسانسور نیز در ساختمان هتل عرش قرار داده شده است. هتل صبحانه رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

امکانات و انواع اتاق‌ های هتل


از جمله چشمگیرترین مواردی که در رابطه با اتاق‌های این هتل می‌توان ذکر کرد وجود تمیزی و شیک بودن اتاق‌هاست. واحدها بصورت مبله هستند و شما می‌توانید در تخت‌های بسیار راحت آن استراحتی دلچسب داشته باشید. تلفن موجود در اتاق‌ها به مسافران کمک خواهد کرد تا به راحتی با پذیرش هتل ارتباط داشته باشند. پنجره‌ها اقامت در اتاق‌ها را بیش از پیش جذاب‌تر ساخته است. برای سرگرم شدن مسافران هر اتاق مجهز به تلویزیون نیز است.
از نظر امکانات بهداشتی اتاق‌ها هیچ کم و کسری ندارند و سرویس بهداشتی و حمام هم دارند. یخچال و خدمات مینی بار هم برای مسافران هتل در واحدهای اقامتی‌شان قرار داده شده است. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز هستند. انواع اتاق‌های هتل که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید، شامل: اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، سوییت چهار نفره، سوییت پنج نفره و آپارتمان دو خوابه هفت نفره است.

رستوران هتل


هتل رستوران بسیار شیک و تمیزی دارد که می‌توانید از منوی کامل آن غذای دلخواه خود را انتخاب کنید و در فضای آرام آن در کنار همراهانتان وعده‌های غذایی‌تان را میل کنید. لازم به ذکر است که هتل صبحانه بسیار خوشمزه و متنوعی نیز دارد که این وعده برای مسافران رایگان است. هتل عرش علاوه بر رستوران چایخانه و کافی شاپ بسیار دنجی نیز دارد.

فاصله هتل عرش نوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع نوشهر: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سی سنگان: ۳۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه خضر نبی: ۶۸ کیلومتر
فاصله تا دیو چشمه: ۷۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است