search
menu

هتل کمال الملک نیشابور

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کمال الملک نیشابور
امکانات عمومی هتل کمال الملک نیشابور
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کمال الملک نیشابور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کمال الملک نیشابور


مجتمع اقامتی کمال الملک یکی از اولین مراکز اقامتی در شهرستان نیشابور است که حدودا نیم قرن سابقه فعالیت دارد. بنای این مجتمع قدیمی بوده و در سال ۱۳۳۸ توسط مرحوم علی اکبرخان رضوانی در خیابان مدرس تاسیس گشته است که از آن زمان تاکنون به عنوان محل اسکان توریست‌ ها و مسافران معروف است، این مجتمع در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و چندین امکانات رفاهی برای داشتن اقامتی راحت اضافه گردید که بعدها به عنوان هتل کمال الملک در میان گردشگران به شهرت رسید. این هتل بی نظیر یکی از هتل های سه ستاره اقتصادی در شهر نیشابور شناخته می شود و دارای یک طبقه و ۷ اتاق است. از مزیت های این هتل می توان به فاصله هتل تا آرامگاه عطار نیشابوری و آرامگاه خیام اشاره کرد. سایر اماکن دیدنی نزدیک به هتل کمال الملک عبارتند از کاروانسرای شاه عباسی، افلاک نمای خیام و مسجد جامع نیشابور، آرامگاه کمال الملک. با اقامت در این هتل، علاوه بر مکان های ذکر شده به راحتی می توانید به اطراف نیشابور دسترسی داشته باشید و از جاذبه های دیدنی مانند هفت غار، بقایای شهر کن نیشابور، آبشار بوژان و گنبدهای شه میر نیز بازدید کنید و لحظات خاطره انگیزی برای خود و خانواده تان رقم بزنید، برای این سفر بی نظیر می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل کمال الملک نیشابور


امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی، صندوق امانات و اتاق چمدان برای نگهداری وسایل مسافران در لابی. همچنین خدماتی نظیر خشکشویی نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. از جمله مهم‌ ترین امکانات ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط و تور گردشگری نیم روزه و روزانه اشاره کرد. با توجه به قوانین هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. امکانات رفاهی دیگر در این هتل کافی‌ شاپ، محوطه سرسبز و آلاچیق هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل یا توئين، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته. اتاق‌ های این هتل نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، مینی بار، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آب رایگان، کمدلباس، فضای نشیمن و حمام اختصاصی هستند که حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. لازم به ذکر است که اتاق هایKamalolmolk Hotel به طور روزانه نظافت می شوند و هیچ کدام از اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیستند و باید در هنگام رزرو به تعدادتان توجه نمایید. بهتر است بدانید که به دلیل نبود پله در این هتل اقامت برای مسافران با مشکلات جسمانی آسان است. همچنین اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان بوده ولی برای کودکان بالای ۴ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


سالن غذاخوری این هتل برای پذیرایی از مسافران آماده ارائه خدمت است و انواع غذاهای ایرانی و محلی برای میهمانان خود سرو می کنند که از طعمشان سیر نخواهید شد. با اقامت در این هتل، صبحانه به صورت روزانه و رایگان سرو می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل کمال الملک نیشابور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای شاه عباسی: ۱۶۰ متر
فاصله تا مسجد جامع نیشابور: ۸۵۰ متر
فاصله تا افلاک نمای خیام : ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خیام: ۴.۵ کیلومتری
فاصله تا آرامگاه عطار: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا هفت غار: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا آبشار بوژان: ۱۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است