search
menu

اقامتگاه بوم گردی جوری نیشابور

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی جوری نیشابور
اتاق های اقامتگاه بومگردی جوری نیشابور
امکانات اقامتگاه بومگردی جوری نیشابور
قوانین اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بومگردی جوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی جوری نیشابور


اقامتگاه بوم گردی جوری در روستای جوری شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی است. روستای جوری از توابع نیشابور-تربت حیدریه است که در دو کیلومتری آرامگاه خیام واقع شده است. این روستا دارای دو بخش بوده که قسمتی دارای بافت جدید و قسمتی نیز دارای بافت سنتی و بومی با مصالح خشتی و سقف های گنبدی است. اقامتگاه بومگردی جوری نیز به عنوان خانه ای بومی با قدمتی ۵۰ ساله است که در سال ۱۳۹۷ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و به عنوان اقامتگاه بوم گردی و با نام جوری آماده پذیرایی از مسافران گرامی شده است. اقامتگاه بوم گردی جوری در واقع خانه باغی انبوه با درختان میوه مانند سیب، آلو، انگور، زردآلو و... است که علاوه بر محلی آرام و مناسب برای اقامت، به عنوان جاذبه ای دیدنی نیز به شمار می رود.

اتاق های اقامتگاه بومگردی جوری نیشابور


اقامتگاه جوری دارای ۴ اتاق ۲۰ متری و دو سوئیت ۴۵ متری و ۳۰ متری است و اتاق ها نیز به ترتیب شماره ۱ تا ۴ هستند و در کل Juri Ecolodge دارای ظرفیت ۲۵ نفر است که بعضی از اتاق ها امکان ظرفیت اضافی به صورت کف خواب دارند. اتاق شماره ۱ شامل یک تخت و سرویس بهداشتی و حمام مشترک است، همچنین ظرفیت اضافی ندارد. اتاق شماره ۲ به صورت کاه‌گلی بوده و کاملاً سنتی چیده شده است، این اتاق دارای ظرفیت ۳ نفر با کف خواب، سرویس بهداشتی و حمام مشترک است. اتاق شماره ۳ نیز ۲ تخته هستند و شامل سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک است. اتاق شماره ۴ نیز شامل ۳ تخت با سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک بوده و شامل ظرفیت اضافی است. سوئیت ها نیز دارای ظرفیت اضافی هستند و اینکه شامل ۲ تختخواب همراه با حمام و توالت فرنگی مستقل است.

امکانات اقامتگاه بومگردی جوری نیشابور


از امکانات اقامتگاه بوم گردی جوری می توان به سیستم گرمایش شوفاژ و سرمایش کولر آبی و پنکه رومیزی اشاره کرد، همچنین در هنگام اقامت در این محل امکان سفارش غذاهای محلی و راهنمای تور وجود دارد. برای رفاه مسافران گرامی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در هنگام اقامت در این اقامتگاه می توانند در محوطه آزاد غیر مسقف ماشینشان را پارک کنند، این پارکینگ ظرفیت ۱۰ ماشین را داشته و محلی امن است. در نظر داشته باشید که کارکنان این اقامتگاه به زبان انگلیسی تسلط دارند. در ادامه امکانات این اقامتگاه می توان به وجود کافی شاپ اشاره کرد که انواع دمنوش، شربت و بستنی سرو می کنند. یکی از برنامه های ویژه این اقامتگاه برای مسافران پخش موسیقی محلی زنده و رقص محلی است که می توانید با پرداخت هزینه با هماهنگی قبلی در این مراسم شرکت کنید. بعلاوه قسمتی از این اقامتگاه نیز به عنوان سفره خانه سنتی دایر است و لباس های محلی برای عکاسی کرایه می دهند یا اینکه در همان قسمت با لباس های سنتی عکاسی می کنند.

قوانین اقامتگاه


از قوانین این اقامتگاه می توان به زمان ورود و خروج اشاره کرد، به طوری که ساعت تحویل اتاق ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است. همچنین اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان است. بهتر است قبل از مراجعه رزرو خود را انجام دهید تا با مشکل خالی نبودن اتاق مواجه نشوید. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در داخل اقامتگاه ممنوع است و اینکه در اقامتگاه جوری از پذیرش تور و افراد مجرد معذور هستند، پس بهترین مکان برای سفر همراه با خانواده است تا اقامتی دلنشین تجربه کنید، بهتر است همین حالا به فکر رزرو بلیط هواپیما و همچنین رزرو این اقامتگاه بی نظیر باشید.

فاصله اقامتگاه بومگردی جوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بومگردی جوری تا آرامگاه خیام: ۲.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی جوری تا آرامگاه عطار نیشابوری: ۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی جوری تا مقبره کمال الملک: ۳.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی جوری تا کاروانسرای شاه عباسی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی جوری تا دهکده چوبی نیشابور: ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
hadi ahmadian
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۰‌

بود بدون پریز برق و روشنایی کافی وقتی هم اعتراض کردم گفتن بعضیا اینجوری میپسندن. در صورتی که باید این موضوع رو قبلن به من اطلاع میدادن. سرویس ها خیلی بد و کثیف بود. ملحفه اتاق هم تمییز نبود، کف اتاق جارو نخورده بود. بدتر از همه اینها برای سفارش هر چیزی حتی اب معدنی باید قبلش پرداخت میکردی در صورتی که براحتی میشد اخر سر فاکتور اورد ملت فرار که نمیکنن. در بین تمام خونه بومگردیهایی که سراسر ایران رفتم این بدترین بود. با قیمت بسیار بالا برای همچین اتاق کوچک و کثیفی ۲۹۰هزار تومان گرفتن بدون صبحانه
people_outlineخانواده (فرزند خردسال)
todayاردیبهشت