search
menu

اقامتگاه بوم گردی چنارستان درود نیشابور

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی چنارستان - درود نیشابور
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی
واحدهای اقامتگاه بوم گردی
غذا و سایر امکانات در اقامتگاه بوم گردی
درباره شهر دررود نیشابور
فاصله اقامتگاه بوم گردی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری

درباره اقامتگاه بوم گردی چنارستان - درود نیشابور


در حوالی نیشابور شهر ییلاقی باصفایی به نام «دررود» وجود دارد که به خاطر آب و هوا و طبیعت جذابش گردشگران زیادی را جذب خود می کند. یکی از خانه های دوره پهلوی این شهر به اقامتگاه بوم گردی تبدیل شده که تجربه اقامتی با حال و هوای نوستالژیک را برای مهمانانش رقم می زند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد دارید به فکر رزرو اتاقی از اقامتگاه بوم گردی چنارستان باشید تا مدتی از دنیای تکنولوژی دور باشید و به سبک سنتی زندگی کنید.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی


اقامتگاه بوم گردی چنارستان درود حدود یک قرن قدمت دارد و هنوز معماری سنتی آن حفظ شده است؛ یعنی اتاق های آن فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند و مهمانان باید به صورت مشترک از سرویس بهداشتی و حمام طبقه بالا و پایین استفاده کنند. این خانه ۲ طبقه ایوان های بزرگی دارد که با تخت های سنتی چوبی دکور شده اند و مشرف به ساختمان های دیگر، باغچه و منظره ای زیبا از دامنه کوه هستند. تخت های چوبی در حیاط این خانه هم چیده شده اند و می توان هر ساعتی از روز با دیگر مهمانان اقامتگاه دور هم نشست و با مردمانی جدید آشنا شد. این خانه با در و پنجره های چوبی و ذوق به کار رفته در دکوراسیونش فضای آرامش بخشی را برای اقامت مهمانان فراهم کرده است.

واحدهای اقامتگاه بوم گردی


اقامتگاه بوم گردی چنارستان درود دارای ۷ باب اتاق است که به امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، سرویس کف خواب، کرسی، کولر آبی و پنکه سقفی مجهز شده اند. دکوراسیون اتاق ها کاملا به شکل سنتی است و ذوق به کار رفته در آن ها و منظره هایی که از پنجره‌شان پیداست، فضای دلنشینی به آن ها داده است. اتاق های بزرگ این اقامتگاه ۲۴ متری هستند که هر کدام ظرفیت میزبانی از ۱۰ نفر را دارند. ۳ اتاق ۲۴ نفری در طبقه پایین قرار داشته و پنجره ای رو به حیاط دارند. یکی از اتاق های بزرگ این اقامتگاه به همراه ۳ اتاق ۱۲ متری هم در طبقه دوم اقامتگاه جای دارند.

غذا و سایر امکانات در اقامتگاه بوم گردی


صاحبان خونگرم و مهمان نواز اقامتگاه سفارش غذا هم قبول می کنند و اگر وقت و حوصله پخت و پز در آشپزخانه مشترک را نداشتید، می توانید غذاهای محلی لذیذی نظیر دیزی، پلو مرغ، کمه جوش سبزواری، کشک و نان سفارش دهید. این اقامتگاه برای دیدن جاذبه های طبیعی اطراف، راهنمایی محلی را با مهمانان همراه می کند تا راحت تر در آن منطقه به گشت و گذار بپردازند. اگر به همراه افراد مسن یا خردسال به این سفر رفتید، باید بدانید که ورودی این خانه کمی بالاتر از سطح حیاط بوده و دارای ۸ پله است.

درباره شهر دررود نیشابور


این شهر ییلاقی و کوهستانی حدود ۳۵ کیلومتر با نیشابور فاصله دارد و در دامنه رشته کوه های بینالود واقع شده است. آبشارهای زیبا، رودهای خروشان و باغ های میوه از جذابیت های طبیعی این شهر به حساب می آیند. ضمنا درخت چناری در این شهر وجود دارد که از حدود ۷۵۰ سال پیش در این شهر آشیانه کرده و گردشگران زیادی را برای دیدن خود کنجکاو کرده است. بنابراین اگر این موارد شما را برای خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به نیشابور وسوسه کردند، به فکر اقامت در اقامتگاه بومگردی چنارستان درود باشید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری


فاصله تا آبشار درود: ۱ کیلومتر
فاصله تا درخت چنار: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای قدمگاه شاه عباسی: ۸ کیلومتر
فاصله تا باغات اهالی شهر خرو: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار گرینه: ۱۸ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است