search
menu

هتل امیران نیشابور

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیران نیشابور
اماکن نزدیک به هتل امیران نیشابور

درباره هتل امیران نیشابور


هتل امیران نیشابور در واقع همان مجتمع بزرگ اميران یک مجموعه اقامتی، تجاری، گردشگری و فرهنگی شامل هتل ۴ ستاره، مرکز خرید و مجموعه تفریحی درشهر نیشابور است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. این مجموعه بزرگترین و مدرنترین مجتمع چندمنظوره گردشگری تجاری است که تاکنون در نیشابور ساخته شده است.
پیش بینی شده هتل چهار ستاره اميران براي اولين بار در شهر نيشابور و با ديدگاه تأمين و برآورده ساختن نياز گردشگران داخلي و خارجي در هفت طبقه و ۴۶ واحد اتاق (اتاق هاي يك تخته، دو تخته،كانكت و سوئيتهايVIP ) به مساحت تقريبي ۳۴۷۰ متر مربع با تجهيزات كامل و روز دنيا ساخته شده است. همچنين هر واحد اقامتي بسیار مدرن داراي تراسي مجزا با چشم اندازي زيبا به فضاي سبز مجموعه و باغ هاي كهن و سمبوليك و خدمـات رفاهی جنبـی ايراني است.
جالب است بدانید که به دلیل قرار گیری هتل امیران نیشابور در بین ۴ باغ قدیمی نیشابور از شرایط آب و هوایی مطلوبی برخوردار است.همچنین موقعیت هتل موجب گردیده تا مسافران دسترسی راحتی به آرامگاه مشاهیری چون عطار،خیام و کمال الملک داشته باشند. بهتر است بدانید که هتل امیران نیشابور لابی بسیار مجلل در دو سطح مختلف با خدمات فرهنگی، هنری و تجاری در خدمت مهمانان و مسافران عزیز می باشد.
مجموعه رستوران هاي مجتمع بزرگ اميران: سنتي، ايتاليايي، صبحانه خوري، VIP، فودكورت و باغ بام) با درنظر گرفتن سلايق و علايق طيف وسيعي از مخاطبان و با تجهيزات مدرن و امروزي و همچنين بهره گيري از تيم حرفه اي و دقيق، جهت پذيرايي از مهمانان محترم طراحی گردیده است. و با بیش از چهار رستوران اعم از ایرانی، سنتی، بین المللی و ایتالیایی و تنوع غذایی بی نظیر لذت صرف طعمی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.
این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان و مهمانان عزیز می باشد. ایجاد تمام امکانات ورزشی و تفریحی در مجتمع بزرگ امیران تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هدف این است که هر استفاده کننده‌ای از این خدمات اعم از مهمانان و مراجعه کنندگان بهترین ساعات تفریحی خود را سپری نمایند و حس خوبی از ساعات ورزشی خود کسب کنند.
اولویت اصلی هتل امیران نیشابور این است که در کنار انجام فعالیت های روزانه امکانی را برای شما فراهم کرده اند تا در مجهزترین و معتبرترین مرکز ورزشی ساعات خود را به خوبی و خوشی سپری کنید. این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته با شرایط اختصاصی رزرو در خدمت مراجعین محترم می باشد. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند.
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۲ سال رایگان محاسبه خواهد شد . لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل امیران نیشابور در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک به هتل امیران نیشابور


فاصله تا باغ ملی: ۲ دقیقه با ماشین (۲۹۰ متر)
فاصله تا کاروانسرای شاه عباسی: ۷ دقیقه با ماشین (۱.۸ کیلومتر)
فاصله تا آرامگاه عطار نیشابوری: ۱۷ دقیقه با ماشین ( ۷.۲ کیلومتر)
فاصله تا افلاک نما خیام: ۱۷ دقیقه با ماشین (۷.۴ کیلومتر)
فاصله تا آرامگاه خیام: ۱۷ دقیقه با ماشین ( ۷.۶ کیلومتر)
فاصله تا آرامگاه کمال الملک: ۱۸ دقیقه با ماشین ( ۸ کیلومتر)
فاصله تا شادیاخ: ۱۹ دقیقه با ماشین ( ۹ کیلومتر)



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است