search
menu

هتل سنتی انار نائین

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی انار نائین
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی انار نائین
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه سنتی انار نائین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی انار نائین


اقامتگاه سنتی انار در بافت تاریخی شهر نائین از شهرهای استان اصفهان واقع شده است. این اقامتگاه خانه ای تاریخی متعلق به ۴۰۰ سال پیش است که در سال ۱۳۹۸ به عنوان هتل افتتاح شد تا گردشگران ایرانی و خارجی در آن اقامت داشته باشند. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده اید، باید از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان تا هتل سنتی انار فاصله ی ۱۳۶ کیلومتری را طی کنید. این هتل به بسیاری از جاذبه های دیدنی و مهم شهر نائین دسترسی خوبی دارد که گردشگران می توانند با پیاده روی و بدون وسیله نقلیه از مکان های دیدنی این شهر بازدید کنند.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی انار نائین


هتل سنتی انار در کنار بافت تاریخی آن دارای امکانات و خدماتی است که باعث رضایت مسافران می شود و اقامتی آسوده را برای آنها به ارمغان می آورد. امکانات این هتل شامل این موارد هستند: لابی شیک با مبلمان و تلویزیون، حیاط با حوض و تخت های چوبی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان با حجم نامحدود در لابی و اتاق ها، پارکینگ روباز و رایگان، صبحانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و کپسول آتش نشانی. این اقامتگاه سنتی خدماتی را از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، سرویس اتاق و خدمات خانه داری را ارائه می دهد. اگر بلیط هواپیما دارید، برای سهولت رفت و آمد خود از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل استفاده کنید. در اقامتگاه سنتی انار نائین حس این را خواهید داشت که گویی شما به گذشته های دور سفر کرده اید و ساکنین اصلی این عمارت تاریخی هستید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اقامتگاه سنتی انار نائین در ۲ طبقه دارای ۱۱ باب اتاق است که با دکوراسیونی کم نظیر و دلنشین به شما حسی مملو از نوستالژی را هدیه می دهد. اتاق های این بوتیک هتل که شامل انواع اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته است، هر کدام نامی خاص دارند که از خلاقیت های زیبای این بوتیک هتل است. اتاق های اقامتگاه سنتی انار نائین در کنار فضای تاریخی آن دارای امکانات و تجهیزات خوبی هستند که باعث ترکیبی از مدرنیته و سنت شده است و مسافران تجربه ای خاص را از اقامت خود خواهند داشت. این امکانات شامل: یخچال، مینی بار با هزینه، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش شامل شوفاژ و اسپلیت، تلفن، کمد لباس، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی و رخت آویز هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


شما مسافران محترم می توانید در محوطه و حیاط این هتل سنتی در کنار حوض بر روی تخت های چوبی با همراهان و خانواده خود بنشینید و ساعاتی خوش و به یاد ماندنی را با منظره ای چشم نواز و تاریخی و هوایی تازه داشته باشید؛ و حتی با نمای زیبا و دلنشین محوطه هتل، عکس های یادگاری زیادی بگیرید و بعدها با مرور آنها اقامت خاطره انگیز خود در اقامتگاه سنتی انار نائینرا به یاد بیاورید.

رستوران هتل


در رستوران بام هتل سنتی انار می توانید صبحانه مفصلی را میل کنید و همچنین در کافی شاپ هتل سنتی انار اوقاتی خوش را در فضایی دنج سپری کنید و از اقامت خود در این هتل تاریخی دلربا لذت ببرید.

فاصله اقامتگاه سنتی انار نائین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا نارین قلعه نائین: ۴ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی کویر: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا بازار تاریخی نائین: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا آب انبار فیض: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا آب انبار معصوم خانی: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا قلعه محمدیه: ۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است