search
menu

هتل جهانگردی نایین اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی نائین
امکانات رفاهی هتل جهانگردی نائین
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی نائین

درباره هتل جهانگردی نائین


هتل جهانگردی نائین (Na'een Tourism Hotel) از گزینه های اقامتی باسابقه و دو ستاره شهر دیدنی نائین است که در مکانی مطلوب واقع در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی نائین نظیر نارین قلعه قرار گرفته است. این هتل بدلیل برخورداری از محیط سنتی و معماری تاریخی، برای گردشگرانی که بلیط هواپیما سفرمارکت را به منظور اقامت در هتلی تاریخی، مکانی که حس حضور در بناهایی باستانی را تداعی کند، خریداری می کنند، گزینه بسیار مطلوبی به حساب می آید.

امکانات رفاهی هتل جهانگردی نائین


از آنجایی که گروه هتلداری ایرانگردی و جهانگردی از گسترده ترین گروه های هتلداری کشور هستند و حدود ۲ دهه در این صنعت فعالیت داشته اند، تجربه خود را در مهمان نوازی مجموعه هتل هایشان به کار گرفته اند. هتل جهانگردی نائین نیز در اولین قدم با رسیدگی منظم به امور نظافتی و با ارائه خدمات و امکاناتی در سطح مطلوب حق ۳ ستاره بودن خود را ادا کرده است. همانطور که انتظار می رود این هتل دارای پارکینگی رایگان است، در واقع محوطه ای در مجاورت ساختمان هتل به پارک خودروها اختصاص یافته و تنها ایرادش غیرمسقف بودن آن است. اینترنت هتل محدود ولی رایگان است و تنها در لابی هتل امکان اتصال به اینترنت وجود دارد. این هتل دارای رستورانی بزرگ است که غذاهای محلی لذیذی را در محیطی دلنشین سرو می کند اما صبحانه های هتل تعریف چندانی ندارند چون از تنوع کمی برخوردارند. در صورتی که خرید بلیط هواپیما اصفهان را به نیمه اول سال موکول کنید، می توانید در کافی شاپ هتل که در محوطه باصفای هتل واقع شده، دور هم جمع شوید. در این روزها تخت های سنتی در اطراف باغچه ها و حوض ها چیده می شوند و به محلی برای هم‌نشینی مهمانان تبدیل می شود.

رستوران هتل


بی تردید برترین مزیت اقامت در هتل جهانگردی نائین، امکان صرف غذا در رستوران بسیار دلپذیر و دوست داشتنی است. رستوران این هتل که در طبقه همکف آن واقع شده، از فضایی چنان زیبا و جذاب برخوردار است که به اعتقاد بسیاری از گردشگران، خود به تنهایی دلیلی برای اقامت در هتل جهانگردی نائین محسوب می شود. همانند دیگر بخش های هتل، طراحی و معماری رستوران هتل نیز به شدت از فرهنگ ساکنان این منطقه تاثیر گرفته و با المان هایی سنتی چیدمان گردیده است. ناگفته نماند که غذاهای طبخ شده در این رستوران نیز بسیار لذیذ است و به لطف بکارگیری از سرآشپزانی متبحر، بسیار ماهرانه و در محیطی پاکیزه طبخ و توسط پرسنلی خوش برخورد و کاربلد برای میهمانان سرو می گردد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات ذکر شده، هتل جهانگردی نائین از کارکنانی تشکیل شده که قادرند خدمات رفاهی مختلفی نظیر پذیرش شبانه روزی و روم سرویس را با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان هتل ارائه و آن ها را در تجربه اقامتی بیادماندنی یاری کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۹ باب واحد اقامتی در هتل جهانگردی نائین گنجانده شده تا دست گردشگران برای انتخاب اتاقی مناسب از بین طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق های دو تخته و سوئیت های دو نفره باز باشد. گرچه هتل جهانگردی نائین از قدمت بالایی برخوردار بوده و در سال ۱۳۴۶ احداث گردیده است، بدلیل بازسازی صورت گرفته در سال ۱۳۹۴، از نظر شرایط ظاهری در شرایط مطلوبی بسر می برد و واحدهای اقامتی آن به خوبی رنگ آمیزی و برای اقامت میهمانان بهینه شده اند. گفتنی است کلیه اسباب و وسایل اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، رخت آویز، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس و سشوار در تک تک واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده اند تا آسایش میهمانان هتل تضمین گردد. ناگفته نماند که تمامی اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و به اینترنت پرسرعت وایفای تجهیز گشته اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی نائین


فاصله هتل تا موزه مردم شناسی کویر:‌ ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع نائین: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار خان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا نارین قلعه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار نوگاباد: ‌۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است