search
menu

هتل آپارتمان ضیافت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ضیافت مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان ضیافت مشهد
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان ضیافت مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ضیافت مشهد


هتل آپارتمان ضیافت در شهر مشهد مقدس واقع‌شده است. این هتل آپارتمان مابین خیابان امام رضا ۱۱ و دانش غربی قرار دارد که فاصله بسیار نزدیکی تا حرم مطهر امام رضا است، بنابراین با خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو این هتل آپارتمان در طول شبانه‌روز دسترسی آسانی به حرم خواهید داشت و نهایتاً در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به زیارت امام مهربانی‌ها بروید. این هتل آپارتمان دارای ۲ طبقه و ۱۲ اتاق است و از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است. سپس سال‌ها بعد در سال ۱۳۹۸ برای ارائه خدمات عالی و با کیفیت خوب مورد بازسازی قرار گرفت و نیازهای مسافران برآورده می‌شود. یکی از مزیت‌های این هتل آپارتمان قیمت مقرون‌به‌صرفه آن است که در برابر امکانات و خدمات ارائه‌شده هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. همچنین به دلیل نزدیکی به اتوبوس‌های بی آر تی می‌توانید از جاهای دیدنی شهر مشهد مانند پارک کوهسنگی، باغ‌وحش مشهد، موزه نادری، پارک هلیوم مشهد و غیره بازدید کنید و اینکه از چندین مراکز خرید برای خودتان، دوستان و آشنایان سوغاتی تهیه‌کرده و خرید کنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان ضیافت مشهد


در هتل آپارتمان ضیافت کارکنان مجرب بوده و همگی آموزش‌دیده هستند، بنابراین نحوه برخورد با مسافران را می‌دانند و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامتشان تلاش می‌کنند. در لابی این هتل آپارتمان برای ۹ مسافر به طور همزمان ظرفیت وجود دارد. در لابی خدمات تور گردشگری دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری شهر مشهد آشنا می‌کنند. برای دسترسی به تمامی طبقات نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید. همچنین در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین برای دسترسی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در هنگام اقامت در این هتل آپارتمان ممکن است به فکس یا فتوکپی نیاز داشته باشید که در لابی برای مسافران فراهم‌شده است. لازم به ذکر است که به دلیل دایر بودن خدمات خانه‌داری در این هتل آپارتمان تمامی اتاق‌ها، راهروها و رستوران و جاهای مختلف به طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع اعلام‌شده است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل آپارتمان ضیافت مشهد عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار، اتاق پنج تخته و اتاق شش تخته. با توجه به اینکه در این هتل آپارتمان اقامت زیر ۴ سال رایگان است، برای بازه سنی ۴ تا ۹ نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۲ ظهر است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلویزیون، آب رایگان، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه برای پخت‌وپز و تلفن بهره‌مند شوید.

رستوران هتل آپارتمان


رستوران موجود در این هتل آپارتمان نیز دارای ظرفیت ۲۰ نفر بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌کنند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید به رستوران دیگر در شهر مشهد بروید و انواع غذاهای خوشمزه را امتحان کنید.

فاصله هتل آپارتمان ضیافت مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۸۱۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است