search
menu

هتل زیارت مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زیارت مشهد
امکانات عمومی هتل زیارت مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل زیارت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل زیارت مشهد


هتل زیارت یکی از هتل های سه ستاره شیک و تازه تاسیس در سال ۱۳۹۴ در شهر مشهد افتتاح شده است. این هتل زیبا دارای ۷ طبقه و ۲۸ واحد اقامتی است که با امکانات رفاهی مطلوب برای مسافران اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کند. هتل زیارت مشهد از نظر موقعیت مکانی نزدیک حرم مطهر امام رضا واقع شده است و همین دلیل باعث جلب توجه زائران گردیده است تا با خرید بلیط هواپیما عازم مشهد شوند و با اقامت در این هتل در کمتر از ۶ دقیقه پیاده روی در هر ساعتی از شبانه روز به حرم بروند. از این هتل به جاهای دیدنی مانند بازار رضا و چندین مراکز خرید دسترسی راحتی خواهید داشت. با اقامت در این هتل حس راحتی و آرامش را تجربه خواهید کرد. قطعا تمامی انتظارات شما از این قیمت و سطح خدمات تامین می شود. به دلیل قرارگیری در منطقه معروف شهر مشهد دسترسی به تمامی نقاط شهر آسان خواهد بود و از طریق اتوبوس های تندرو و مترو به جای جای شهر دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل زیارت مشهد


از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به روم سرویس، اینترنت وای فای رایگان در لابی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. لابی هتل زیارت بسیار شیک و تمیز بوده و همچنین در لابی به آسانسور، خشکشویی با هزینه، اینترنت وای فای، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس دسترسی خواهید داشت. در لابی هتل، اتاق چمدان، خدمات ویژه برای معلولین، سالن ورزشی برای علاقمندان به ورزش، فروشگاه تهیه سوغاتی فراهم گردیده است و همواره در کسب رضایت مسافران در حال تلاش هستند. هتل زیارت پرسنل مجرب و کار آزموده ای دارد که برای میزبانی از مسافران آماده خدمت رسانی هستند. توجه داشته باشید که درب ورودی این هتل فاقد پله بوده و برای افرادی که معلولیت یا ناتوانی جسمانی دارند، بسیار مناسب است. در هتل زیارت مشهد تمامی شرایط مربوط به هتلداری رعایت می شود و بدین جهت اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران سراسر کشور هستند و به عنوان هتلی محبوب برای زائران شناخته می شود.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحد های اقامتی این هتل دارای دکوراسیونی شیک همراه با طراحی زیبا هستند. انواع واحدها در این مکان عبارتند از اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و شش تخته. هیچ یک از اتاق ها در این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند. اتاق های متعدد این هتل با انواع سلیقه ها مناسب است و امکانات داخل اتاق ها نیز عبارتند از سیستم تهوی مطبوع هوا، یخچال، تلویزیون، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمدلباس، مبلمان. در حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار وجود دارند. توجه داشته باشید که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی مناسب در خدمت مسافران است.

رستوران هتل


در داخل این هتل کافی شاپی دایر گردیده و انواع نوشیدنی های گرم و سرد همراه با دسر های خوشمزه سرو می کنند، همچنین رستوران موجود در این هتل آپارتمان با ظرفیت ۷۰ نفر انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت عالی سرو می کنند. با اقامت در این هتل صبحانه و ناهار و شام به مسافران ارائه می گردد.

فاصله هتل زیارت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است