search
menu

هتل زیتون مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زیتون مشهد
اماکن نزدیک به هتل زیتون مشهد

درباره هتل زیتون مشهد


هتل زیتون مشهد که از هتل‌های ۳ ستاره شهر مشهد است همواره در دسته بهترین اقامتگاه‌های این شهر قرار می‌گیرد. این هتل برای جلب رضایت مهمانان خود امکانات و خدمات خود را در بهترین و بالاترین سطح کیفی ممکن برای مهمانانش آماده کرده و با واقع شدن در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) شرایط بسیار خوبی برای دسترسی به این مکان زیارتی فراهم آورده است. اگر در سفر خود به شهر مشهد Zeitoon Hotel را برای اقامت خود برگزینید، یکی از ۴۵ اتاق شیک و دوست‌داشتنی این اقامتگاه در اختیار شما قرار گرفته و امکاناتی همچون تلفن، یخچال، تلویزیون، مبل راحتی، کمد و سایر ملزومات تقدیمتان می‌گردد. جالب است بدانید که امکانات ضروری دیگری مثل دستگاه‌های خودپرداز، فکس، فتوکپی و پرینتر نیز در هتل زیتون مشهد فراهم شده تا مهمانان از این بابت هم دچار هیچ کمبود و کاستی نباشند.
با توجه به اینکه هتل زیتون مشهد اخیرا و در سال ۱۳۹۱ تحت بازسازی‌ قرار گرفت، این اقامتگاه به سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق نیز مجهز شده تا از وقوع حادثه آتش¬سوزی در هر ساعتی از شبانه روز در محیط هتل جلوگیری شود. جدا از اتاق‌های با صفا و دلنشین هتل زیتون که نقطه قوت این اقامتگاه به حساب می‌آیند، مکان مد نظر دارای رستورانی با ظرفیت ۷۰ مهمان و همچنین کافی شاپ بسیار زیبا و جذابی است. منوی هیجان‌انگیز رستوران و کافی شاپ هتل زیتون در کنار محیط آرامش‌بخش آنها معجزه‌ای از جنس رفاه و آسایش را ارزانی مهمانان این هتل می‌کنند. در کنار همه این مزایا، باید اشاره‌ای هم به سرویس‌هایی نظیر خشک‌شویی، تاکسی و نظافت اتاق نیز داشته باشیم. زیرا از زمان ارائه این سرویس‌ها، میزان رضایت مهمانان هتل زیتون از اقامت در این هتل بسیار بالاتر رفته است. البته در این بین، امکان دسترسی به سرویس اینترنت پر سرعت رایگان نیز نقش مهمی در راحتی مهمانان ایفا کرده است. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، موقعیت مکانی هتل زیتون به قدری خوب است که با کمی فاصله گرفتن از آن، حرم امام رضا را می‌توان در مقابل چشمان خود دید.
البته مناسب بودن موقعیت مکانی هتل زیتون مشهد فقط به همین یک مورد محدود نمی‌شود. بلکه از هتل زیتون مشهد می‌توان به راحتی خود را به راه‌آهن، ترمینال، بازار رضا، پارک‌های مختلف، موزه‌های متنوع و مراکز تفریحی جذاب و هیجان‌انگیز رساند. لازم به ذکر است که هر روز صبح در هتل زیتون مشهد، صبحانه‌ای مفصل و پر انرژی برای مهمانان سرو می‌شود.
معمولا این صبحانه از ترکیبات مختلفی درست می‌شود که در بین آنها می‌توان نیمرو، کره، مربا، عسل، انواع میوه‌های فصل، آب میوه، چای و سایر خوردنی‌های لذیذ را دید. اگر مهمان هتل ۵ طبقه زیتون مشهد شدید، نگران بالا رفتن از پله‌ها هم نباشید. زیرا این هتل به آسانسور نیز مجهز است. پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق مخصوص برای چمدان‌ها، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، فراهم آوردن روزنامه‌، سرویس بهداشتی فرنگی در قسمت لابی و مینی‌بار نیز در دسته دیگر امکانات، خدمات و سرویس‌هایی قرار می‌گیرند که کارکنان هتل زیتون مشهد با عشق و اشتیاق خاصی آنها را مهیای مهمانان می‌کنند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که زمان تخلیه اتاق در هتل زیتون مشهد ساعت ۱۲ ظهر و زمان تحویل اتاق در هتل نیز ساعت ۱۴ می‌باشد.

اماکن نزدیک به هتل زیتون مشهد


فاصله هتل زیتون مشهد تا باغ ملی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل زیتون مشهد تا بازار رضا: ۳ کیلومتر
فاصله هتل زیتون مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل زیتون مشهد تا ایستگاه قطار: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل زیتون مشهد تا ترمینال مسافربری: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل زیتون مشهد تا مجتمع الماس شرق: ۹ کیلومتر
فاصله هتل زیتون مشهد تا فرودگاه: ۱۰.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است