search
menu

هتل زمزم ۲ مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زمزم ۲ مشهد
امکانات عمومی هتل زمزم ۲ مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زمزم ۲ مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل زمزم ۲ مشهد


هتل زمزم ۲ مشهد از هتل های ۲ ستاره شهر مقدس مشهد به شمار می رود که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. دلیل ساخت این هتل زیبا به استقبال مسافران از هتل زمزم قبلی بوده است و به خاطر امکانات خوب و سرویس دهی عالی و در نتیجه اقامتی خوش نسبت به تاسیس شعبه ۲ هتل زمزم مشهد در خیابان شیرازی و نزدیکی شعبه اول اقدام شده است تا توانایی ارائه خدمات بیشتری را به مسافران داشته باشند و هتل زمزم ۲ شمهد جزو هتل های بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا شناخته می شود، تا حدی که خیلی از اتاق ها چشم انداز بی نظیری رو به حرم مطهر دارند.
همچنین این هتل به فرودگاه مشهد نیز نزدیک است و همین امر جزو مزیت های هتل محسوب می شود. هتل زمزم ۲ مشهد دارای ۵ طبقه و ۵۰ باب اتاق و واحد اقامتی است و با توجه به موقعیت جغرافیایی این هتل در کمتر از ۱۰ دقیقه به صورت پیاده به حرم دسترسی خواهید داشت یا اینکه در هر شبانه روز در ساعات مشخصی سرویس رفت و برگشت دایر گردیده است. برای دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی نیز ایستگاه اتوبوس و مترو در چند قدمی هتل وجود دارند که می توانید به وسیله آنها به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. این هتل به چندین جاهای دیدنی مانند آرامگاه نادر شاه افشار و موزه نادری نزدیک است، حال اگر جزو مسافران علاقه مند به خرید باشید، در نزدیکی این هتل چندین فروشگاه و پاساژ وجود دارد، بنابراین با این اوصاف بهتر است هرچه زودتر به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل باشید و سفری به یادماندنی را آغاز کنید.

امکانات عمومی هتل زمزم ۲ مشهد


هتل زمزم ۲ به خاطر استقبال زیاد مسافران و با توجه به خدمات ارائه شده گواهینامه استاندارد کیفیت را از آن خود کرده است و در همین مدت زمان اندک توانسته با بقیه هتل های مشهد رقابت کند و نسبت به رقبای خود متمایز شود. از جمله امکانات رفاهی این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی، خدماتی مانند خشکشویی با هزینه اضافی، پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند و تاکسی سرویس برای دسترسی به تمامی نقاط دیدنی شهر مشهد. پرسنل هتل زمزم ۲ مشهد به صورت حرفه ای و آموزش دیده در ارائه بهترین خدمات در حال تلاش هستند. از امکانات رفاهی هتل زمزم ۲ می توان به تورهای داخل شهری در طی روز، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، صندوق امانات و اتاق چمدان برای نگهداری وسایل مسافران و آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف نیز اشاره کرد. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


با توجه به اینکه هتل زمزم ۲ مشهد از هتل های نوساز مشهد است، این هتل دارای اتاق های ۲ تخته دوبل و توئین، ۳ تخته، ۴ تخته و آپارتمان یک خوابه چهارتخته و آپارتمان دوخوابه چهارتخته است. هر یک از اتاق های این هتل شامل امکانات رفاهی مناسبی است تا اقامتی عالی برای میهمانان رقم بزند. طراحی داخلی اتاق‌ ها همانند اتاق های خانه شخصی حس آرامش و راحتی را به مسافران منتقل می کند. از امکانات موجود در داخل اتاق ها می توان به تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، مینی بار باهزینه و سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی، شامپو، دمپایی و سشوار هستند. علاوه بر اینها، در داخل برخی از واحدها آشپزخانه با تجهیزات کامل پخت و پیز وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران این هتل ظرفیت ۱۵۰ مسافر را دارد و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی برای میهمانان سرو می کند. در صورتی که بخواهید در خارج از این هتل غذا بخورید، در نزدیکی این هتل چندین رستوران دایر هستند که تنها با چند دقیقه پیاده روی دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل برخی از واحدهای این هتل همراه با صبحانه و ناهار و شام با منوی انتخابی رزرو می شوند.

فاصله هتل زمزم ۲ مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۵۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۸۰۰ متر
فاصله تا‌ آرامگاه پیرپالاندوز: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است