search
menu

هتل آپارتمان زاگرس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان زاگرس مشهد
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان زاگرس مشهد

درباره هتل آپارتمان زاگرس مشهد


هتل آپارتمان زاگرس مشهد با توجه به امکانات و خدماتی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب کسانی است که تمایل دارند سفری اقتصادی داشته باشند. کلان‌شهر مشهد از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که خوشبختانه از تنوع هتل‌های خوبی هم برخوردار است. یکی از این هتل‌ها، هتل آپارتمان زاگرس مشهد است که در خیابان طبرسی قرار دارد. این هتل آپارتمان ۱ ستاره است و در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. لازم است بدانید که آخرین بازسازی Zagros Hotel Apartment برمی‌گردد به ۴ سال قبل و در نتیجه هتل از شرایط مناسبی برای اقامت برخوردار است.
هتل آپارتمان زاگرس مشهد ۶ طبقه است و از ۴۱ واحد تشکیل شده است؛ این هتل آماده پذیرایی از مهمانان با ظرفیت ۱۴۰ نفر است. رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ رایگان از امکاناتی است که اقامت مسافران را در هتل آپارتمان زاگرس راحت‌ و لذت‌بخش‌تر می‌کند.
از دیگر امکانات هتل آپارتمان زاگرس مشهد می‌توان به خشک‌شویی، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، فضای سبز و اینترنت اشاره کرد. وجود امکانات دیگری نظیر فتوکپی و فکس، هتل آپارتمان زاگرس مشهد را گزینه خوبی برای کسانی کرده است که قصد سفر کاری به شهر مشهد را دارند. خوشبختانه پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است و مسئولان پذیرش راهنمایی‌های لازم را در مورد انتخاب اتاق و شرایط هتل انجام می‌دهند.
تنوع اتاق‌های هتل مناسب است و بسته به تعداد افراد خانواده و یا گروه دوستان می‌توانید گزینه مناسب خودتان را انتخاب کنید.
سوئیت دو نفره، آپارتمان یک خوابه سه نفره و آپارتمان دو خوابه چهار نفره، انواع اتاق‌های هتل آپارتمان زاگرس را تشکیل می‌دهند. تمامی پرسنل این هتل حرفه‌ای هستند و با دقت و توجه زیاد وظایف خود را انجام می‌دهند. خدمات خانه‌داری اتاق خیال مهمانان هتل آپارتمان زاگرس را از بابت تمیزی و بی‌عیب و نقص بودن اتاق‌ها راحت کرده است؛ و از دیگر امکانات اتاق می‌توان به تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، لوازم بهداشتی، یخچال، مبلمان، دمپایی، پاور سوئیچ، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد.
با اقامت در هتل آپارتمان زاگرس مشهد لازم نیست که هیچ نگرانی در مورد تهیه غذا داشته باشید. می‌توانید به راحتی صبحانه خود را در اتاق میل کرده و برای وعده‌های ناهار و شام به رستوران هتل بروید. غذاهای ایرانی و فست‌فود در رستوران سرو می‌شود. البته خوشبختانه در نزدیکی هتل، رستوران‌های خوب و باکیفیتی قرار دارند که می‌توانید در صورت تمایل غذایتان را آنجا میل کنید.
همان‌طور که اشاره شد این هتل یک ستاره در خیابان طبرسی قرار دارد. خیابان طبرسی یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد کلان‌شهر مشهد است که به سمت حرم مطهر امام رضا امتداد دارد و در حقیقت همین عامل باعث محبوبیت و شلوغی بلوار طبرسی شده است. حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علیه السلام حدود ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر اهل قدم‌زدن هستید، می‌توانید پیاده به سمت حرم بروید و در مدت ۲۰ دقیقه به حرم برسید. البته خوشبختانه ایستگاه مترو و تاکسی در نزدیکی هتل قرار دارند که با استفاده از آن‌‌ها می‌توانید در مدت ۵ دقیقه به حرم برسید. همچنین خیابان طبرسی به دلیل نزدیکی به مرکز شهر محل مناسبی برای خرید است. به راحتی می‌توانید ضمن قدم‌زدن به سمت حرم سوغاتی‌های لازم را نیز تهیه کنید.
مهمان عزیزی که با اتومبیل شخصی به مشهد سفر می‌کنند می توانند از پارکینگ رایگان هتل آپارتمان زاگرس مشهد استفاده کنند. همچنین فاصله فرودگاه مشهد، پایانه مسافربری و ایستگاه راه‌آهن تا هتل با ماشین به ترتیب ۲۳، ۲۱ و ۷ دقیقه است.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان زاگرس مشهد


فاصله هتل آپارتمان زاگرس مشهد تا گنبد خشتی: ۸۲۲ متر
فاصله هتل آپارتمان زاگرس مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان زاگرس مشهد تا بازار رضا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان زاگرس مشهد تا پارک باغ ملی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان زاگررس مشهد تا پارک میرزا کوچک خان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان زاگرس مشهد تا مجتمع زیست خاور: ۵.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است