search
menu

هتل یاقوت شرق مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل یاقوت شرق مشهد
امکانات عمومی هتل یاقوت شرق مشهد
خدمات هتل یاقوت شرق مشهد
واحدهای اقامتی هتل یاقوت شرق مشهد
امکانات واحدهای اقامتی هتل یاقوت شرق مشهد
فاصله هتل یاقوت شرق مشهد تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل یاقوت شرق مشهد


هتل یاقوت شرق مشهد از گزینه های اقامتی تازه تاسیس و دو ستاره شهر مقدس مشهد است که در فاصله ای بسیار اندک به حرم مطهر امام هشتم واقع در میدان هفده شهریور مشهد قرار دارد. این هتل با داشتن امکاناتی فراوان و تعداد ۲۸ واحد اقامتی شیک و تمیز (۱۰۸ تخت) در ۷ طبقه، آماده است تا از گردشگران و زائران عزیز مشهد مقدس پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز و لذت بخش را پیشکش آنان کند.

امکانات عمومی هتل یاقوت شرق مشهد


از آنجایی که Hotel Yaghoot Sharg هتلی نوساز است، کاملا براساس استانداردهای جهانی طراحی گشته و امکاناتی فراتر از کلاس هتل های دو ستاره را در خود جای داده است. از پارکینگ رایگان (باظرفیت ۷ خودرو) گرفته تا سالن بیلیارد، کلیه امکانات رفاهی برای اقامتی فراموش نشدنی در این هتل گنجانده شده اند تا خاطره اقامت در مشهد تا سال های سال در ذهن گردشگران ماندگار شود. خبر خوش برای عاشقان کتاب این است که کتابخانه ای با آرشیوی غنی از کتب ادبی و دینی در هتل یاقوت شرق مشهد قرار گرفته است تا میهمانان هتل از اوقات فراغت خود به بهترین شکل استفاده کنند. در مورد خورد و خوراک نیز جای هیچ نگرانی نیست، چرا که رستوران یاقوت شرق با منوی بلندبالایی از غذاهای لذیذ سنتی ایرانی قادر است رضایت هر گردشگر مشکل پسندی را جلب کند. اگر به نوشیدنی علاقه دارید، باید گفت که از انتخاب هتل یاقوت شرق مشهد به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد، چرا که این هتل دو مکان مجزا را برای سرویس دهی به میهمانان خود در نظر گرفته است: چایخانه هتل و کافی شاپ یاقوت شرق. در این اماکن هر آنچه میل داشته باشید، از دمنوش های تسکین دهنده گرفته تا قهوه های تلخ و آبمیوه های انرژی بخش، را در سریع ترین زمان ممکن تحویل گرفته، نوش جان خواهید کرد. از دیگر امکانات هتل یاقوت شرق مشهد می توان به آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کپسول آتش نشانی و پله اضطراری اشاره کرد.

خدمات هتل یاقوت شرق مشهد


از امکانات رفاهی فراوان هتل یاقوت شرق مشهد که بگذریم، باید گفت که این هتل از لحاظ خدمات نیز برای میهمانان خود سنگ تمام گذاشته و بسیار فراتر از جایگاه خود ظاهر شده است. خدمات تور، باربری، بیدارباش، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت رایگان برای خرید بلیط هواپیما و ...، خدمات برای معلولین، خشکشویی، سرویس حرم و خانه داری از جمله خدماتی است که میهمانان هتل در طول اقامت در هتل یاقوت شرق مشهد و در صورت درخواست از آن ها بهره مند خواهند شد.

واحدهای اقامتی هتل یاقوت شرق مشهد


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، ۲۸ واحد شیک و دلباز با پلان های اقامتی دو تخته فولبرد، سه تخته فولبرد و آپارتمان یک خوابه چهارنفره فولبرد در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا با توجه به نیاز و بودجه خود، برای رزرو هر یک از آن ها اقدام کنند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل یاقوت شرق مشهد


هر یک واحدهای اقامتی هتل یاقوت شرق مشهد از کلیه امکانات رفاهی برای اقامتی لذت بخش و آسوده برخوردار بوده و به زیبایی و با اسباب و وسایل شیک و مدرن تزئین شده است. یخچال، مبلمان، آباژور، دراور، کمدلباس، تلویزیون، رخت آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، مینی بار و لوازم بهداشتی از قبیل حوله، دمپایی، شامپو و صابون در همگی واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده است تا میهمانان هتل در طول اقامت خود از هر تجهیزات اقامتی بی نیاز گردند.

فاصله هتل یاقوت شرق مشهد تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله هتل تا پارک میرزا کوچک خان: ۹۶۳ متر
فاصله هتل تا بازار رضا: ۱٫۲۸ کیلومتر
فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا: ۱٫۷۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی: ۲٫۵۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور: ۴٫۲۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: ۹٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است