search
menu

خانه مسافر یادگار مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر یادگار مشهد
امکانات عمومی خانه مسافر یادگار مشهد
اتاق های هتل
فاصله خانه مسافر یادگار مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر یادگار مشهد


خانه مسافر یادگار مشهد، از هتل های یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و آخرین بار جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و امکانات در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. امکانات فراهم شده در این هتل برای تجربه اقامت راحت و مقرون به صرفه، مناسب هستند. موقعیت مکانی خوب هتل نیز باعث شده مهمانان بتوانند با چند دقیقه پیاده روی کوتاه مدت به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، اماکن زیارتی مشهد و ... دسترسی آسان داشته باشند. کارکنان هتل Yadegar Hotel زحمتکش، کاردان و خوش برخورد هستند و می کوشند تا لبخند رضایت بر لب مهمانان بنشانند.

امکانات عمومی خانه مسافر یادگار مشهد


در خانه مسافر یادگار مشهد، امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد را برای گشت و گذار در شهر خریداری کرده و قصد دارند برای استراحت و خواب شبانه به هتل مراجعه کنند، خانه مسافر یادگار مشهد گزینه خوبی برایشان به حساب می آید. اقامت در خانه مسافر یادگار مشهد برای این مهمانان بسیار راحت و دلنشنین خواهد بود. در صورتی که مهمانان بخواهند از اینترنت وای فای و پرسرعت هتل استفاده کنند، بایستی طبق تعرفه هتل بابت آن هزینه بپردازند.
لابی هتل با ظرفیت ۸ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکانانی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی در خدمت مهمانان گرامی قرار دارد. مهمانان می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز و با برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل خانه مسافر یادگار مشهد صبور و باحوصله هستند و مهمانان را در راستای نیازهایشان به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


خانه مسافر یادگار مشهد در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۱۳ اتاق و ۳۹ تخت است. اتاق های هتل امکانات گوناگونی دارند و بنابراین مهمانان در انتخاب و رزرو اتاقی که مد نظرشان بوده و یا باب سلیقه و نیازشان است، راحت تر عمل می کنند. واحدهای اقامتی خانه مسافر یادگار مشهد شامل سوئیت های دو نفره و واحدهای دو خوابه هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها عالی و رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها ساده، شیک و دلباز هستند و ترکیب رنگی هماهنگ و زیبایی دارند.
داخل تمام اتاق ها امکانات رفاهی اساسی مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، پاورسوئیچ، چای ساز، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام و دمپایی (روفرشی، حمام) فراهم شده اند. اقامت در این اتاق ها دلچسب است. ضمنا، داخل واحدها آشپزخانه های کوچکی هم طراحی شده اند که دارای امکاناتی چون کابینت، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه، خودشان داخل اتاقشان آشپزی و نوش جان کنند. این گونه، می توانند در هزینه های خورد و خوراکشان نیز صرفه جویی بکنند. زمان تحویل اتاق ها در خانه مسافر یادگار مشهد ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ شهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۱ سال نیز در صورت عدم تقاضای سرویس اضافه، به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

فاصله خانه مسافر یادگار مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد مشهد: ۱۹٫۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۲۹٫۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۶٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است