search
menu

هتل آپارتمان اوستا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان اوستا مشهد
اماکن نزدیک هتل آپارتمان اوستا مشهد

درباره هتل آپارتمان اوستا مشهد


هتل آپارتمان اوستا مشهد واقع در خيابان امام رضا ۲ با فاصله ۵ دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از هتل آپارتمان های ارزان قیمت و نزدیک به حرم در مشهد می باشد. هتل آپارتمان اوستا مشهد در سال ۱۳۹۰ به منظور خدمات رسانی و رفاه حال مهمانان و زائران حرم مطهر رضوی افتتاح شده است. بهتر است بدانید که هتل آپارتمان اوستا مشهد دارای ۲۶ واحد در ۶ طبقه و در مجموع با ظرفیت ۱۰۰ نفر می باشد.
هتل اوستا دارای ۱۲ باب آپارتمان یکخوابه ۴ تخت ، ۷ باب آپارتمان یکخوابه ۵ تخت و ۷ باب سوئیت ۲ تخت با امکانات کامل می باشند. همه واحد های هتل آپارتمان اوستا مشهد دارای اجاق گاز، یخچال، ظرفشویی، تلویزیون LCD ، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام ،‌ سیستم سرمایش و گرمایش اسپلیت و شوفاژ و کفپوش سرامیک می باشند.
در این میان لازم به ذکر است که واحد های ۲ تخته فاقد سرویس بهداشتی فرنگی ثابت می باشند. یک خبر خوش و قابل توجه میهمانان محترم، برخی از اتاق های دو تخته هتل اوستا مشهد دارای پنجره با نمای رو به پاسیو می باشند که شما می توانید از تماشای گل ها نهایت لذت را ببرید. از دیگر امکاناتی که هتل آپارتمان اوستا برای پذیرایی از مهمانان خود تدارک دیده می توان به رستوران، آسانسور، تاکسی سرویس، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، اینترنت بی سیم، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته، اعلام حریق اشاره کرد.
بهتر است بدانید که رستوران هتل آپارتمان اوستا مشهد واقع در طبقه ۱- با ظرفیت ۴۵ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۸ الی ۹، ناهار: ۱۳ الی ۱۴، شام: ۲۰ الی ۲۱) با بهترین و خوشمزه ترین غذا ها آماده پذیرایی می باشد. همچنین کافی شاپ هتل آپارتمان اوستا مشهد واقع در لابی با ظرفیت ۱۲ نفر (ساعت کاری: ۲۴ ساعته) با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر منتظر مهمانان گرامی می باشد. بد نیست بدانید که ورودی هتل دارای رمپ ویلچیر است. ساعت تحویل اتاق ها به مسافران گرامی در هتل آپارتمان اوستا مشهد ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ است.
در هتل آپارتمان اوستا مشهد هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر کامل محاسبه می شود. قوانین کنسلی هتل آپارتمان اوستا مشهد تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورود جریمه بسته به نظر هتل و بعد از ۴۸ ساعت با حداقل یک شب جریمه ابطال خواهد شد. هتل آپارتمان اوستا مشهد هتلی آرام با دکوراسیونی ساده و محیطی پاکیزه همه روزه آماده خدمت رسانی به زائران مشهد مقدس می باشد.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان اوستا مشهد


فاصله تا حرم مطهر: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۳ کیلومتر
فاصله تا راه آهن: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا مجتمع زیست خاور : ۴ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری پروما: ۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع الماس شرق : ۱۳ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۲۲٫۴ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است