search
menu

هتل توریست توس مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل توریست توس مشهد
اماکن نزدیک به هتل توریست توس مشهد

درباره هتل توریست توس مشهد


هتل توریست توس مشهد حدود سال ۱۳۶۰ در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. ساختار متفاوت هتل توریست توس که به صورت واحدهای ویلایی می باشد، این هتل را از دیگر هتل های شهر مشهد متمایز کرده است، به طوری که مهمانان می توانند اتومبیل‌های خود را کنار ویلا ها پارک کنند. لازم به ذکر است این ویلاها بازسازی شده اند. هتل توریست توس از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به بیمارستان رضوی واقع شده است. ساختمان اصلی هتل توریست توس مشهد، در قسمت ورودی محوطه هتل واقع شده است که شامل لابی و پذیرش می باشد. فضای سبز، مسیر پیاده روی و دیگر امکانات تفریحی واقع در محوطه هتل توریست توس مشهد، فضای مناسبی را جهت گذراندن اوقات فراغت مهمانان مهیا کرده است.
محوطه سرسبز هتل با ویلاهای نارنجی زیبا و شیبداری را در خود جای داده است. بهار قدم زدن در این محوطه سرسبز حتما حالتان را بهتر می‌کند. از درهای چوبی این واحدهای اقامتی که وارد آنها شوید، پنجره‌هایش، گویی باغ و سرسبزی را به داخل واحدهای اقامتی دعوت می‌کنند. هتل چهار ستاره توریست توس مشهد دارای ۴۴ باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,G تقسیم شده که هر بلوک شامل ۸ ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و G است که بیش ترین فاصله، حدود صد متر را تا ساختمان اصلی دارند.
سوییت های ویلایی شامل ۴۲ سوئیت با چیدمان های متنوع دو تا شش نفره است که در صورت تمایل می‌توانید ظرفیت به آن اضافه کنید. طراحی خوب سوئیت‌ها، تمیز و شیک بودن آنها و امکانات خوبی که ارائه می‌کنند می‌توانند سفر شما را به سفری خاطره‌انگیز تبدیل کنند. سوئیت دوبلکس هتل توریست توس در طبقه بالا دو و یا سه اتاق دارند و هر کدام از آنها دارای یک تراس‌اند که در آن می‌توانید با دیدن فضای سرسبز لذت ببرید. سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن همراه با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که افتخار میزبانی از میهمانان گرانقدر در تمامی فصول سال را دارد.
از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان اشاره کرد. وجود تالارها و سالن های همایش مجهز به سیستم های صوتی و تصویری با ظرفیت های گوناگون، هتل توریست توس را به یکی از هتل‌های مناسب برای برپایی نشست ها، مراسم و همایش های مختلف کرده است. کودکان نیز با بازی در پارک ویژه کودکان تجربه خاصی از سفر به مشهد در ذهن ثبت خواهند کرد.
هتل توریست توس اقامت متفاوتی را در مشهد برای شما رقم خواهد زد. می توانید از مزیت نزدیکی به آرامگاه فردوسی استفاده کرده و به بازدید از آن بپردازید، مشهد مال، جهان مال و کاخ موزه ملک آباد، از دیگر دیدنی های مشهد به شمار می‌روند که در نزدیکی این هتل چهارستاره قرار گرفته‌اند. اگر با خودروی شخصی به سفر رفته‌اید، با انتخاب هتل توریست توس نگران امنیت خودرویتان نباشید، چرا که می‌توانید خودروی خود را در کنار ویلایتان پارک کنید. هتل توریست توس مشهد شرایط یک سفر بی نظیر زیارتی - سیاحتی را برای شما مهیا می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل توریست توس مشهد


سرزمین موج های آبی تا هتل :۱۱ کیلومتر
ایستگاه راه آهن تا هتل: ۱۸ کیلومتر
مسجد گوهرشاد تا هتل :۲۱ کیلومتر
حرم ورودی خیابان شیرازی تا هتل:۲۱ کیلومتر
آرامگاه فردوسي تا هتل:۲۶ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است