search
menu

هتل توس مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل توس مشهد
اماکن نزدیک به هتل توس مشهد

درباره هتل توس مشهد


هتل توس مشهد هتلی ۴ ستاره در خیابان شیرازی مشهد است که قریب به ۱۰ سال پیش به صنعت گردشگری مشهد‌الرضا راه باز کرد. خیابان شیرازی برای همه زائران نام آشنایی است، خیابانی که جزئی از تاریخ شهر مشهد به شمار می‌رود و روزگاری به جای این ساختمان‌ها و برج‌ها پیوندگاه میادین و خیابان‌ها بود. امروزه هم هر زائری تمایل دارد در یکی از هتل‌های خیابان شیرازی یا نزدیک به آن اقامت داشته باشد تا بدون اتلاف وقت به حرم دسترسی داشته و در تاریکی شب از پشت پنجره‌های اتاقش نظاره‌گر حال و هوای دیدنی آن باشد. هتل توس هم یکی از هتل‌های نزدیک به بارگاه امام رضا (ع) بوده و از این نظر مزیت برتری نسبت به بیش‌ترِ هتل‌های شهر مشهد دارد.
هتل توس مشهد در سال ۱۳۸۸ و در فاصله ۱۵۰ متری حرم مطهر امام رضا (ع) افتتاح شد. این هتل در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع و در ۸ طبقه ساخته شده که برخی اتاق‌های آن مشرف به گنبد بارگاه و برخی مشرف به خیابان و کوچه هستند. البته هتل توس مشهد در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد تا چهره مدرنی به خود بگیرد، به صورتی که اگر مهمان این هتل نباشید، نورپردازی شبانه آن شما را متوجه خود می‌کند. هتل توس مشهد در کل متشکل از ۸۴ واحد اقامتی است که با ظرفیت‌های متنوع و دکوراسیون‌های متفاوت با هر سلیقه‌ای هم‌خوانی دارد اما سوئیت‌های ۴ نفره دل‌بازتر هستند و برای خانواده‌ها بسیار مناسبند.
بعد از بازسازی، تنها چهره هتل مدرن نشد بلکه در رقابت با برخی هتل‌های ۵ ستاره که امروزه دست کمی از آن‌ها ندارد، امکانات و خدمات رفاهیش را ارتقا بخشید و همین‌گونه قلب مهمانان و زائران شهر مشهد را تسخیر کرد. تنوع در ظرفیت واحدهای اقامتی به شما اجازه می‌دهد دنباله‌رو سلیقه و خواسته‌هایتان باشید، اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های دوبل و تویین همگی مجهز به تلویزیون، حمام اختصاصی، آشپزخانه، دراور، یخچال، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، رخت‌آویز، اینترنت محدود رایگان، کمد و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. چنانچه سرویس بهداشتی ایرانی را ترجیح دهید باید موقع رزرو اتاق از پذیرش اتاق‌هایی با این امکانات را بخواهید، ضمنا حمام‌های اتاق‌ها دارای دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.
گفتنی است که دسترسی به اینترنت نه تنها در اتاق‌های هتل توس مشهد بلکه در لابی هتل نیز امکان‌پذیر است. رستوران هتل توس مشهد از اتاق‌هایش هم دل‌بازتر است و پنجره‌هایی که از کف تا سقف را پوشانده‌اند، چشم‌اندازهای دل‌نشین را برایتان فراهم می‌کنند. این رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر به قدری بزرگ است که به هنگام صرف غذاهای لذیذش از آرامش و سکوت بهره‌مند خواهید بود. کافی‌شاپی که هتل برای شما در نظر گرفته برای میل نوشیدنی‌های متنوع و دل‌چسب عالی است. جالب است بدانید که برای اوقات فراغتتان به غیر از امکانات تفریحی از گزینه‌ای مثل فروشگاه هم بهره‌مند خواهید بود، فروشگاهی که در سه طبقه هتل به ارائه مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین اجناس و اقلام خوراکی برای مهمانان هتل توس مشهد مشغول است.
همان‌طور که گفتیم هتل توس مشهد دست کمی از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد ندارد، با وجود امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی، تجهیزات بدن‌سازی و سونای خشک و بخار چه جایی بهتر از اینجا؟! برای بهره‌مندی از خدمات رفاهی دیگر مثل خدمات تور، سرویس تاکسی، صندوق امانات، لاندری، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و خدمات تهیه بلیط از راهنمایی‌های کادر مجرب پذیرش بی‌نصیب نخواهید بود، آن‌ها با حوصله و خوش‌برخوردانه و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ به سوالات شما و راهنمایی‌تان در امور بالا هستند. از دیگر مزیت‌هایی که با رزرو اتاق در هتل توس مشهد از آن برخوردار خواهید بود، پارکینگ اختصاصی نسبتا بزرگی است که مامن خودروهای نقلیه شما خواهند بود.

اماکن نزدیک به هتل توس مشهد


فاصله هتل توس مشهد تا حرم ورودی خیابان شیرازی: ۱۱۷ متر
فاصله هتل توس مشهد تا مسجد ۷۲ تن: ۵۴۸ متر
فاصله هتل توس مشهد تا مسجد گوهرشاد: ۸۱۳ متر
فاصله هتل توس مشهد تا حرم ورودی باب الجواد: ۸۷۲ متر
فاصله هتل توس مشهد تا بازار جنت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل توس مشهد تا گنبد خشتی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل توس مشهد تا پارک باغ ملی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل توس مشهد تا بازار رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل توس مشهد تا حرم ورودی باب الرضا: ۱.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است