search
menu

هتل توحید نوین مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل توحید نوین مشهد
امکانات هتل توحید نوین مشهد
خدمات هتل توحید نوین مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل توحید نوین مشهد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل توحید نوین مشهد


شهر مشهد به شهر صفا و صمیمیت شهرت دارد و قرار گیری حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر محبوبیت جاودانه ای به آن بخشیده است که گردشگران را از نقاط دور و نزدیک به سمت خود فرا می‌خواند. مشهد شهری مدرن با مراکز تجاری و اماکن گردشگری فراوان است و زائرانی که برای زیارت از آستان قدس رضوی به این شهر سفر می کنند می‌توانند علاوه بر زیارت، از نقاط مختلف گردشگری شهر نیز دیدن کنند و سفری زیبا و خاطره انگیز را برای خود رغم بزنند. هتل توحید نوین مشهد یکی از ممتازترین هتل ‌‌‌های سه ستاره اطراف حرم است که تا حرم تنها پنج دقیقه فاصله دارد. نزدیکی هتل به بازار ها و مراکز تجاری معروف، نظیر بازار رضا و بازار هفده شهریور سبب شده است که مهمانان هتل به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافه، تنها در همان اطراف هتل به گشت و گذار و خرید بپردازند. طراحی لوکس و مدرن واحدهای اقامتی هتل بسیار هیجان انگیز است و در کنار امکانات و خدمات مطلوبی که دارد سفری بی نظیر را برای مسافران به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر مشهد، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات بسیار نابی را در سفر تجربه کنید.

امکانات هتل توحید نوین مشهد


امکانات فراوانی که در هتل توحید نوین مشهد وجود دارند این هتل را به یکی از محبوب ترین هتل های شهر مشهد تبدیل کرده اند. هتل توحید نوین دارای رستورانی بزرگ با فضایی لوکس و زیبا است که طعم لذیذ غذاهای آن شما را شگفت زده خواهد کرد. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی و سالادها و میوه های فصل، در این رستوران به مهمانان عرضه می شوند و تنوع غذایی بالای رستوران هر سلیقه ای را خشنود خواهد خواست. هتل دارای یک کافی شاپ بام است که در طبقه نهم قرار گرفته و علاوه بر زیبایی و طراحی خاصی که دارد، منظره ی رو به حرم کافی شاپ نیز بسیار زیبا و تماشایی است و فضایی بی نظیر را برای استراحت و آرامش مهمانان فراهم می سازد. امکانات فراوان دیگری نیز نظیر لابی، آسانسور، سیستم اعلام حریق، پله اضطراری، اتاق چمدان، نمازخانه، پارکینگ مسقف رایگان و... در این هتل قرار دارند که توانسته اند هتل توحید نوین را به یکی از بهترین هتل های شهر تبدیل کنند.

خدمات هتل توحید نوین مشهد


هتل توحید نوید مشهد علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل همواره رضایت کامل مهمانان هتل را به همراه داشته است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. واحدهای اقامتی هتل به صورت روزانه سرویس می شوند و خدمات خانه داری موجود در هتل خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند. وجود خدمات ویژه معلولین سبب شده است که مسافرانی که دچار معلولیت هستند بتوانند به راحتی در هتل اقامت داشته باشند. صندوق امانات هتل نیز از جمله خدمات ویژه آن است و مهمانان می توانند جهت نگهداری از اشیاء ارزشمند خود از آن بهره مند شوند. خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، فتوکوپی، فکس و... از دیگر خدمات این هتل هستند که راحتی و آسایش کامل را برای مهمانان ساکن هتل فراهم می کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل توحید نوین مشهد در ۹ طبقه بنا شده و دارای ۶۰ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۱۸۰ تخت می رسد. اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دبل، آپارتمان یکخوابه دونفره، اتاق دوتخته توئین، آپارتمان یکخوابه سه نفره، اتاق سه تخته معمولی، اتاق سه تخته رویال، آپارتمان یکخوابه چهارنفره و آپارتمان دوخوابه پنج نفره از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل توحید نوین مشهد فضایی زیبا و دوست داشتنی را برای اقامت مهمانان فراهم می کنند. تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای یک سفر به یادماندنی در این واحدها وجود دارند که از جمله آن ها می توان به یخچال،تلویزیون، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، دراور و... اشاره کرد.

فاصله هتل توحید نوین مشهد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است