search
menu

مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد
امکانات مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد
خدمات مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد


مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد یکی از هتل‌های دو ستاره شهر مشهد است که با حرم مطهر امام رضا (ع) تنها ۸ دقیقه فاصله دارد و مهمانانی که در این هتل اقامت داشته باشند می‌توانند با طی یک پیاده روی کوتاه در هر زمان که بخواهد به حرم مطهر رضوی دسترسی داشته باشند. این مجموعه به بازار‌های معروفی نظیر بازار رضا نیز دسترسی خوبی دارد و امکان گشت و‌گذار و خرید در همان اطراف هتل و بدون پیاده روی‌های طولانی را برای مسافران فراهم می‌کند.
شهر مشهد یکی از پر رونق‌ترین شهر‌های ایران است که علاوه بر محبوبیت مذهبی که دارد همواره برای گردش و تفریح نیز مورد توجه علاقه‌مندان به مسافرت بوده است. استقبال فراوان مسافران از این شهر سبب شده است که در طی چند سال اخیر مراکز تجاری لوکس، پارک‌ها و اماکن تفریحی جذابی در این شهر به وجود بیایند و همین مسئله مشهد را به یکی از قطب‌های گردشگری محبوب کشور تبدیل کرده است. مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد یکی از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر است و با امکانات و خدمات خوبی که دارد فضایی آرام و دلنشین را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای مشهد سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل لحظات خوبی را برای خود رغم بزنید.

امکانات مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد


مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد امکانات قابل توجه‌ای دارد که می‌تواند مهمانان این شهر را به سمت خود جذب کند. هتل دارای یک لابی کوچک و زیبا با ظرفیت ۱۴ نفر است که امکان استراحت را برای مسافران تازه از راه رسیده فراهم می‌کند. رستوران هتل دارای فضایی مطلوب و دلنشین است که در عین ساده بودن احساس خوشی را به شما منتقل می‌کند و از صرف غذا در آن لذت خواهید برد. کافی شاپ هتل نیز انواع دسر‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند برای گذرندان اوقات فراغت خود از خدمات آن بهره‌مند شوند. از آن جایی که این هتل در چند طبقه بنا شده، ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده است که رفت و آمد را برای مسافران و خصوصا مهمانان سالمند آسان‌تر می‌کند. هتل دارای پله اضطراری است و نگرانی مهمانان را از بابت بروز حوادث ناگهانی برطرف می‌کند. کپسول آتشنشانی، شبکه پخش فیلم، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، تلویزیون در لابی و. . . از دیگر امکانات این هتل به شمار ‌می‌روند.

خدمات مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد


رفتار پرسنل هتل از جمله اولین عواملی است که می‌تواند مسافران را به یک هتل جذب کند. خوشبختانه مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد در این زمینه به خوبی عمل کرده و رفتار صمیمانه و محترمانه کارکنان هتل همواره رضایت خاطر مهمانان ساکن در هتل را به همراه داشته است. هتل داری پذیرش ۲۴ ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. از خدمات ویژه هتل می‌توان به خدمات تور آن اشاره کرد که بسیار مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بدون دغدغه از تمام نقاط دیدنی شهر بازدید داشته باشند. همچنین هتل دارای خدمات خانه داری است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی راحت می‌کند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، فتوکوپی، فکس و. . . اشاره کرد.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد در سال ۱۳۸۴ ساخته شده است اما با این حال به منظور افزایش سطح رضایت مهمانان در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته و بنابر این واحد‌های اقامتی این هتل فضایی تمیز و مطلوب را برای اقامت مسافران فراهم می‌کنند. این هتل در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۱۰ باب واحد اقامتی است. از انواع واحد‌های اقامتی هتل می‌توان به سوئیت سه نفره، سوئیت سه نفره فولبرد، آپارتمان یکخوابه چهارنفره، آپارتمان یکخوابه چهار نفره فولبرد، آپارتمان یکخوابه پنج نفره و آپارتمان یکخوابه پنج نفره فولبرد اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از انواع امکانات موجود در واحد‌های اقامتی مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد می‌توان به سیستم هوشمند پاورسوئیچ، یخچال، تلویزیون، آشپزخانه، مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی، میز تحریر، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپائی، سیستم تهویه مطبوع و. . . اشاره کرد.

فاصله مهمانپذیر طهرانی (ولیعصر) مشهد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۳ متر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۴ متر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است