search
menu

هتل تهران مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تهران مشهد
اماکن نزدیک به هتل تهران مشهد

درباره هتل تهران مشهد


هتل تهران مشهد یکی از با سابقه‌ترین و بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا و نیز بازار اصلی شهر قرار دارد. از ویژگی های هتل تهران داشتن محوطه‌ای زیبا و تماشایی و نیز رستورانی با آلاچیق است که انواع غذاهای ایرانی در آن عرضه می شود. هتل تهران مشهد یکی از هتل‌های سه ستاره شهر مقدس مشهد می‌باشد که در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام واقع شده است.
از مزایای این هتل نزدیک بودن آن به حرم مطهر و در حاشیه خیابان امام رضا قرار داشتن این هتل می‌باشد. هتل تهران مشهد حدود ۱۱۰۰۰ متر زیربنا دارد. دارای سه تیپ اتاق است. اتاق کلاسیک، اتاق رویال و اتاق وی‌آی‌پی می‌باشد. جالب است بدانید که هتل تهران مشهد فقط ۶ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. از دلایل انتخاب هتل تهران مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: هتل تهران مشهد در فاصله نزدیک نسبت به حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده و در فضایی شیک و مناسب با رستوران فضای باز در خدمت میهمانان عزیز است. کودکان زیر ۲ سال رایگان می‌باشد و کودکان۲ تا۷ سال نیم بها می باشد.
سرویس اضافه بصورت تخت تاشو می‌باشد. این هتل دارای ترانسفر رایگان راه آهن و فرودگاه می باشد(از ساعت ۷ صبح تا ۲۰ شب در صورت اعلام اطلاعات ۲۴ ساعت قبل از ورود مسافر با هماهنگی هتل انجام می‌پذیرد. هتل تهران مشهد نسبتا بزرگ و دارای دو بخش جدید و قدیم که هر دو حالت سنتی و جدید را پوشش می دهد. از لحاظ جغرافیایی در محل بسیار مناسبی در شهر مشهد قرار گرفته است بخصوص برای کسانی که بمنظور زیارت به این شهر سفر می کنند. خیابان تهران یا امام رضا، از خیابانهای مهم در مشهد می‌باشند ‌که هر توریست از آن بازدید می کند.
حیاط خیلی قشنگی در هتل قرار دارد که فضای سبز بسیار مناسبی دارد و آلاچیق و حوض سنتی و چایخانه و فضای بسیار باصفایی که برای مسافرین بخصوص آنهایی که بچه کوچک دارند بسیار مناسب می‌باشد. فواره‌های حوض در ساعات مختلف شبانه روز، آرام بخش شما می‌باشد. بنظر من مهمترین جذابیت هتل تهران مشهد در بین هتل های فراوان موجود در مشهد، دارا بودن ساختار سنتی و محوطه سبز در شلوغی فضای اطراف خیابان تهران و حرم می باشد که آرامش خاصی را به مسافرینش خواهد بخشید.
اینترنت هتل در لابی و اتاق ها دایر می باشد و می‌توانید از آن استفاده نمایید. بازدید مناطق قدیمی و سنتی شهر مشهد براحتی برای مهمانان هتل تهران مشهد امکان پذیر است. همچنین خیابان‌ها و بازارهای اطراف حرم بسیار به هتل نزدیک می‌باشند. برخی رستورانهای خوب در اطراف این هتل وجود دارند. از لحاظ تفریح و سرگرمی نیز، وسایل حمل و نقل عمومی و خصوصی برای بازدید همواره در اطراف هتل موجود می باشند.
بد نیست بدانیدکه قیمت این هتل تهران مشهد با کیفیت و امکانات و موقعیت هتل و سایر ویژگیهای آن، تناسب خوبی دارد و برای استفاده کننده آن، با ارزش است بدین معنا که نسبت به پولی که می دهید از آن راضی خواهید بود. فقط سعی کنید اتاق‌های مشرف و دارای پنجره به حیاط را انتخاب نمایید تا از صدای فواره آب و همچنین آب و هوای فضای سبز هتل بهره مند شوید. صبحانه هتل نیز مناسب با میزان هزینه پرداختی به هتل می‌باشد.

اماکن نزدیک به هتل تهران مشهد


بازار رضا تا هتل تهران مشهد:۵۸۹ متر
مسجد گوهرشاد تا هتل تهران مشهد: ۲ کیلومتر
رستوران پسران کریم تا هتل تهران مشهد: ۷ کیلومتر
سرزمین موج های آبی تا هتل تهران مشهد: ۲۰ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است