search
menu

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تعطیلات مشهد
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان تعطیلات مشهد


هتل آپارتمان تعطیلات از هتل های رده پایین و معمولی مشهد است که در جوار حرم مطهر رضوی قرار دارد. مهمترین مزیت این هتل نسبت به دیگر هتل ها نزدیکی آن به حرم مطهر و قیمت مناسبش است که باعث شده مورد توجه مسافرانی قرار بگیرد که به دنبال صرفه جویی در برنامه سفر مشهد خود هستند. علاوه بر این،‌ تعطیلات به جاذبه ها و مراکز خرید مشهد مانند بازار رضا و مسجد گوهرشاد مشهد نیز نزدیک بوده و همین دسترسی راحت این هتل را به هتلی قابل قبول نزد مهمانان و زائرانی تبدیل کرده که با خرید بلیط هواپیمای مشهد به این شهر مقدس سفر کرده اند. هتل آپارتمان تعطیلات در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات بازسازی شد و تقریبا می توان گفت هتلی تازه و نوساز است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل ۶ طبقه تعطیلات مشهد با ۲۷ اتاق در خدمت مسافران است. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق های دوتخته و دو تخته فولبرد، اتاق های سه تخته و سه تخته فولبرد، سوئیت یک خوابه چهار نفره و چهار نفره فولبرد، سوئیت دو خوابه چهارنفره و چهارنفره فولبرد، سوئیت دو خوابه پنج نفره و پنج نفره فولبرد، سوئیت دو خوابه شش نفره و شش نفره فولبرد. بد نیست بدانید در تمام اتاق هایی که فولبرد هستند، هزینه ای که پرداخت می کنید شامل صبحانه، ناهار، شام می شود. بقیه اتاق ها به همراه صبحانه رزرو می شوند. روز اولی که وارد اتاق می شوید، آب رایگان در اتاق ها قرار داده می شود.
اتاق ها مجهز به حمام با لوازم بهداشتی مثل صابون، شامپو، حوله و دمپایی حمام هستند. تلفن داخلی، تلویزیون صفحه تخت با امکان پخش شبکه های دیجیتال استانی، چای ساز، دراور، مبلمان، یخچال، کمد لباس، دمپایی روفرشی، سیستم اطفاء حریق و آشپزخانه با امکان پخت و پز از جمله امکانات داخل اتاق ها است. برای راحتی و آسایش مهمانان سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی همراه با دمپایی در تمامی اتاق ها تعبیه شده است. نوع قفل درب اتاق ها کلید است. اتاق های وی آی پی دارای بالکن و چشم انداز رو به حرم هستند پس اگر می خواهید هر روز چشمتان به مرقد مطهر بیافتند حتما هنگام رزرو به این نکته توجه داشته باشید. خدمات روم سرویس به تمامی اتاق ها ارائه می شود. مهمانان در اتاق ها به اینترنت رایگان و نامحدود هتل دسترسی خواهند داشت.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان تعطیلات، در طبقه منفی یک است که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد. این رستوران تلاش می کند تا با تهیه مواد اولیه تازه و پخت انواع غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت سهم خود از مهمانوازی از زائران و مهمانان مشهد را ایفا کند. در کافی شاپ هتل نیز می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم را نوش جان کرده و خستگی بازدید از جاهای دیدنی مشهد را از تنتان دور کنید.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل آپارتمان تعطیلات، با امکانات ویژه ای در خدمت مسافران است. از امکانات این هتل می توان به لابی آن در طبقه همکف اشاره کرد که با متراژ ۸۵ مترمربعی خود ظرفیت ۳۰ نفر را دارد. لابی هتل مجهز به تلویزیون با شبکه پخش فیلم، اتاق چمدان و تلفن است. آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، خدمات کامپیوتری مثل فکس، پرینتر، فتوکپی، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط هواپیما و خدمات لاندری بخشی از امکانات این هتل هستند. هتل تعطیلات مشهد مجهز به خدمات تشریفات ویژه است که شامل انتقال مهمانان از پای پرواز تا هتل با تشریفات خاص و پذیرایی ویژه از مهمانان در بدو ورود، برای این خدمات هماهنگی از قبل و هزینه لازم است. اگر قرار است صبح ساعت خاصی از خواب بیدار شوید از خدمات بیدار باش استفاده کنید.
ترانسفر رفت و برگشت با هزینه وجود دارد. با وجود خدمات خانه داری، سوئیت شما روزانه تمیز و مرتب می شود. برای راحتی مسافران کم توان و ناتوان، رمپ ویژه در ورودی هتل وجود دارد. این هتل مجهز به پارکینگ رایگان است اما ظرفیت پارکینگ آن بسیار محدود و تنها امکان پارک ۳ خودرو را دارد. برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، اقامت رایگان است. اقامت با هزینه نیم بها برای کودکان ۳ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، امکان پذیر است. اقامت در تعطیلان برای مهمانانی که می خواهند در برنامه سفر مشهد خود کمی صرفه جویی کنند پیشنهاد می شود.

فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد هفتاد و دو تن: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهر شاد: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار جنت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مقبره پیر پالان دوز: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است