search
menu

هتل آپارتمان ترنم مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ترنم مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ترنم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ترنم مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان ترنم مشهد


هتل آپارتمان ترنم مشهد، یکی از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در جهت ارتقاء کیفیت و بروز رسانی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آپارتمان ترنم در ۸ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی آماده خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) می‌باشد. با کمتر از چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم مطهر برسانید و این یکی از مزیت‌های این هتل آپارتمان یک ستاره است. نزدیکی به حرم به معنای دسترسی آسان به جاهای دیدنی مشهد و بازارهای سنتی آن است پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد را دارید و همزمان می‌خواهید کمی هم در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی کنید بد نیست در هتل آپارتمان ترنم اقامت داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ترنم


لابی هتل آپارتمان Taranom Apartment Hotel، در طبقه همکف واقع شده است. این هتل آپارتمان امکانات وسیعی دارد که عبارت‌اند از: نمازخانه، دستگاه فکس و فتوکپی، تلفن، پله اضطراری، زنگ هشدار، تلویزیون صفحه تخت، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش و آسانسور. مهمانان می‌توانند خدمات لاندری (خشکشویی)، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری و اتاق چمدان را از پذیرش هتل جویا شوند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مهمانان و زائران عزیز می‌باشند و تا جایی که می‌توانند تمامی تلاش خود را برای آسایش و آرامش مهمانان به کار می‌برند. وجود صندوق امانات هم در اتاق‌ها و هم در لابی هتل، خیال شما را بابت گم شدن و یا احتمال سرقت وسایل ارزشمند خود، راحت می‌کند. اگر با ماشین شخصی خود به شهر مشهد سفر می‌کنید لازم به ذکر است که این هتل فاقد پارکینگ است اما می‌توانید اتومبیلتان را در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنید. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما چارتر به مشهد سفر کرده و فاقد خودروی شخصی در این شهرند می‌توانند با پرداخت کمی هزینه از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنند. بازه سنی برای اقامت رایگان کودکان زیر ۳ سال و در صورت عدم استفاده از سرویس امکان‌پذیر است.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان ترنم مشهد ، تنوع اتاق‌ها بسیار است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد همراهان خود اتاق مناسبشان را انتخاب و رزرو کنند. این اتاق‌ها عبارتند از : اتاق دو تخته، آپارتمان یک خوابه ۳ نفره فول برد، آپارتمان یک خوابه ۴ نفره فول برد، آپارتمان دو خوابه ۵ نفره فول برد، آپارتمان دو خوابه ۶ نفره فول برد.

امکانات اتاق های هتل


وضعیت دید اتاق‌های Taranom Apartment Hotel، بعضی به سمت خیابان و بعضی به سمت حرم است و اگر به قصد زیارت از اماکن زیارتی مشهد بلیط هواپیما مشهد خریده اید پیشنهاد می‌شود هنگام رزرو اتاق تاکید داشته باشید که پنجره اتاقتان رو به سمت حرم مطهر باشد تا گنبد طلایی رنگ روشنی بخش شب‌های تاریک‌تان باشد. اتاق‌های این هتل آ‍پارتمان همگی دارای کمد لباس، یخچال، مبلمان، داور، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار)، دمپایی (دستشویی، حمام)، شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، سیستم سرمایش و گرمایش (فن کوئل)، مینی‌بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت (اینترنت رایگان نبوده و با هزینه طبق تعرفه هتل در اختیار مهمانان است)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه هوا مطبوع، رخت آویز، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی را نام برد. می‌توان گفت این هتل آپارتمان یک ستاره در میان هتل آپارتمان‌های میان رده مشهد، با این امکانات وسیع و قیمت مناسب و مجلل، جزء بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در مشهد است پس وقت را تلف نکرده و همین الان برای خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو این هتل اقدام کنید.

رستوران هتل


هتل آپارتمان ترنم مشهد ، دارای دو رستوران و کافی‌شاپ مجهز است. رستوران بام هتل با تنوع غذایی و کیفیت بالا در خدمت مهمانان عزیز است و با چشم انداز وسیعی که از خیابان‌های اطراف هتل و حرم دارد اشتهای مهمانان را باز و لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند. وجود کافی‌شاپ در این هتل آپارتمان نیز یکی دیگر از مزیت‌های این هتل است چون بعد از گشت و گذار در اماکن زیارتی و مراکز خرید مشهد می‌توانید در کافی‌شاپ، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کرده و برای ادامه بازدید از جاهای دیدنی مشهد تجدید قوا کنید.

فاصله هتل آپارتمان ترنم مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی


حرم مطهر: ۰.۳ کیلومتر
موزه ظروف: ۰.۶ کیلومتر
موزه قرآن و نفایس : ۰.۶ کیلومتر
موزه مردم شناسی: ۰.۶ کیلومتر
آرامگاه شیخ بهایی: ۰.۷ کیلومتر
مدرسه علمیه عباسقلی خان : ۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است