search
menu

هتل تبرک مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تبرک مشهد
امکانات کلی هتل تبرک مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تبرک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل تبرک مشهد


هتل ۳ ستاره تبرک مشهد در سال ۱۴۰۰ با استانداردهای بین المللی در خیابان امام رضا ۱۲ افتتاح شد. این هتل با ۷۰۰۰ متر مربع دارای ۶ طبقه و ۹۰ واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به نزدیک بودن به حرم امام رضا (َع)، پارک باغ ملی، مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، پارک کوهسنگی و مراکز تجاری اشاره کرد. پرسنل مجرب این هتل با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان و زائران محترم هستند. این هتل دسترسی بسیار خوبی به ایستگاه اتوبوس و مترو دارد. فرودگاه بین المللی هاشمی‌‌‌نژاد مشهد ۷.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مقدس را داشته باشید، هتل Tabarok Hotel با امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل تبرک مشهد


فضای داخلی هتل بسیار لوکس بوده و هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش میهمانان و زائران گرامی است. پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و لابی در دسترس است. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان تور هتل کمک بخواهید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌ مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن ارائه می‌شود. این هتل دارای نمازخانه بزرگی برای نماز جماعت است. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، روزنامه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. قبل از رزرو توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل تبرک ممنوع است. صندوق امانات نیز برای سپردن اشیای قیمتی در دسترس است. افراد علاقمند به مطالعه می‌توانند ساعاتی از اوقات فراعت خود را در کتابخانه هتل سپری کنند. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید تاکسی یا اتومبیل بدون راننده کرایه کنید. سرویس حرم نیز ارائه می‌شود. کافی شاپ، رستوران، ماساژ و اتاق چمدان از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. لابی هتل بسیار عالی طراحی شده است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات موجود است. تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل تبرک مشهد عبارتند از:
• آپارتمان دو خوابه چهار تخته
• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته برای یک نفر
• سوئیت دو تخته ویژه
• سوئیت فیستا هانی مون
• اتاق دو تخته توئین
• اتاق سه تخته
• اتاق چهار تخته کواد
• سوئیت یک خوابه چهار تخته
هر یک از اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، چای‌ساز، مینی بار با هزینه، کمد لباس، مبلمان، دراور، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، روم سرویس، صندوق امانات و میز تحریر هستند. همچنین در هر واحد حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. سیستم اطفا حریق در اتاق از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. امکان پخت و پز نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران تخت جمشید در طبقه همکف هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. این رستوران غذاهای ایرانی و فست فود را با کیفیت بالا سرو می‌کند.

فاصله هتل تبرک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای باباقدرت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تاباغ گیاه شناسی مشهد: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است