search
menu

هتل طبرستان مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل طبرستان مشهد
امکانات عمومی هتل طبرستان مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل طبرستان مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل طبرستان مشهد


هتل طبرستان مشهد یکی از هتل‌های خوب مشهد است که در فاصله تقریبا نزدیک به حرم مظهر رضوی قرار دارد. هتل دارای دو ستاره است و در پنج طبقه ساخته شده‌است. این هتل یک انتخاب به صرفه از نظر مالی است و امکانات خوبی نیز برای مسافران در نظر گرفته‌است. در ادامه با امکانات هتل بیشتر آشنا خواهیم شد. با توجه به اینکه امروزه تمام اطلاعات مورد نیاز در فضاهای مجازی وجود دارد، برای رزرو یک هتل خوب در مشهد می‌توانید به اطلاعات موجود در سایت‌های گردشگری مراجعه کنید. هتل طبرستان مشهد در سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است و تقریبا یک هتل جدید الاحداث بشمار می‌رود. موقعیت مکانی این هتل Tabarestan hotel به طوری است که به راحتی می‌توان به حرم و مراکز خرید مشهد دسترسی پیدا کرد. این هتل با پرسنل مجرب و اخلاق مدار پذیرای مهمانان محترم هتل است. علاوه بر دریافت اطلاعات هتل از طریق اینترنت می‌توانید نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید. می‌توانید اطلاعات جاهای دیدنی مشهد مانند: پارک کوهسنگی، برج آلتون، پارک ملی مشهد، موزه مردم شناسی مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار و ... را از پذیرش هتل بگیرید و در صورت نداشتن خودرو شخصی از کارکنان هتل بخواهید تا شما را برای رفتن به این جاهای دیدنی هدایت کنند.

امکانات عمومی هتل طبرستان مشهد


امکانات بسیار خوبی در هتل طبرستان مشهد وجود دارد. یک لابی بزرگ و دربانی شبانه روزی برای هتل در نظر گرفته شده‌است که سبب امنیت خاطر بیشتر مسافران می‌شود. نظافت بسیار خوبی نیز در هتل وجود دارد بطوریکه در تمام قسمت‌ها شاهد تمیزی و نظم بسیار خوبی هستید. اگر با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ‌های مجاور برای پارک خودرو خودتان استفاده کنید زیرا هتل پارکینگ ندارد. این هتل خارج از طرح ترافیک است. برای افزایش امنیت جانی در بخش‌های مختلف هتل سیستم اطفا حریق در نظر گرفته شده‌است تا هر آتش سوزی احتمالی بموقع خاموش شود. در ضمن هتل مجهز به پله‌های اضطراری نیز هست. این هتل ۵ طبقه دارای آسانسور است تا در صورت رزرو واحد در طبقات بالاتر به راحتی بین طبقات رفت و آمد کنید. در کل ساختمان هتل سیستم‌های تهویه مطبوع وجود دارند که سبب می‌شوند هوای هتل مطبوع و دلنشین باشد. در تمام فصول می‌توانید اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنید زیرا وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی در تمام واحدها وجود دارد. اینترنت در لابی و اتاق‌های هتل قابل دسترسی است. مسافران روزیکه می‌خواهند هتل را ترک کنند باید در ساعت ۱۴ اتاق را تحویل بدهند. اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از تمیزی بسیار خوبی بهره‌مند هستند. ۴۵ واحد اقامتی در این هتل وجود دارد. همانطور که ذکر شد می‌توانید در واحدهای اقامتی خودتان به اینترنت دسترسی داشته باشید. تمام واحدها دارای پنجره هستند و نور مناسبی در واحدها وجود دارد. بعضی از اتاق‌ها دارای چشم انداز حرم هستند. اتاق‌ها نیز تمیز و مرتب هستند و تهویه مناسبی نیز دارند. هر اتاق دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزایی است. واحدها دارای تلویزیون و تلفن هستند. کمدهای هر واحد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید وسایل و لباس‌هایتان را مرتب در اتاق بچینید. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق فولبرد دو نفره
• اتاق دو نفره همراه با صبحانه
• اتاق سه نفره فولبرد
• اتاق سه نفره همراه با صبحانه
• اتاق چهار نفره فولبرد
• اتاق سه نفره همراه با صبحانه

رستوران هتل


رستوران داخل هتل وجود دارد و صبحانه برای تمام واحدها رایگان است.

فاصله هتل طبرستان مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین عجایب: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است