search
menu

هتل آپارتمان سوره مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سوره مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان سوره مشهد
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل آپارتمان سوره مشهد
فاصله هتل آپارتمان سوره مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سوره مشهد


هتل آپارتمان سوره مشهد از جمله هتل‌های خوب و مناسب مشهد است که با آگاهی در رابطه با امکانات آن می‌توانید آن را برای اقامت خود در مشهد انتخاب کنید. هتل SoorehHotel در چندین طبقه در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده‌است. همانطور که از نام آن پیداست هتل دارای واحدهای سوئیت و آپارتمان مانند است که اقامت شما را راحت‌تر می‌کند. تمام لوازم مورد نیاز برای اقامت چند روزه شما در واحدها وجود دارد. هتل مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به وجود چشم انداز حرم مطهر اشاره کرد. کادر هتل مجرب و بسیار اخلاق مدار هستند و همین مورد سبب شده‌است تا زائران با کمال میل این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. مسافران بهتر است بدانند که فاصله هتل تا حرم مطهر امام هشتم حدود ۵ دقیقه است. شما با رزرو اینترنتی بلیط هواپیمای مشهد و یا با خرید بلیط قطار مشهد می‌توانید سفر خوبی را به مشهد داشته باشید. علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع) شما می‌توانید از جاهای دیدنی مشهد مانند: پارک کوه سنگی، مسجد گوهرشاد، مجتمع تجاری الماس شرق و ... دیدن کنید تا سفر خاطره‌انگیزتری را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان سوره مشهد


لابی خوب و مبله هتل در بدو ورود می‌تواند شروع خوبی را برای استقبال از مسافران رقم بزند. رنگ آمیزی و چیدمان وسایل کلی بطوری است که یک تناسب ویژه و جذاب بین همه اجزا وجود دارد. افرادیکه برای رفتن به طبقات بالا با مشکل مواجه هستند می‌توانند به راحتی به طبقات دیگر بروند زیرا هتل دارای آسانسور است. تهویه مطبوع خوب و مناسبی نیز در تمام بخش‌های ساختمان هتل برقرار است. اگر با خودرو شخصی خودتان به این شهر سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که هتل آپارتمان سوره مشهد پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. کسانیکه خودرو به همراه ندارند می‌توانند از خدمات تاکسی سرویس استفاده کنند. زائران و مسافران گرامی می‌توانند از صندوق امانات هتل برای نگه داری وسایل با ارزششان استفاده کنند. اینترنت نیز در این هتل وجود دارد اما ممکن است در همه جا نتوانید از آن استفاده کنید و محدوده استفاده از آن محدود باشد پس برای اطمینان قبل از اقامت در هتل می‌توانید از کارکنان هتل راهنمایی بخواهید. لاندری نیز از سایر امکانات هتل است و شما می‌توانید لباس‌هایتان را هر موقع بخواهید به این بخش بسپارید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۳۲ اتاق در ۶ طبقه است که هر کدام امکانات مناسب و خوبی برای اقامت شما دارند. از آنجاییکه واحدها بصورت آپارتمان هستند آشپزخانه کوچکی نیز دارند که می‌توانید در آن غذا بپزید. تهویه مطبوع در اتاق‌ها نیز اجرا شده‌است و می‌توانید در فصول گرم و سرد از کولر و وسایل گرمایشی برای اقامت هر چه بهتر استفاده کنید. تمام واحدها دارای حمام و دستشویی هستند که شما می‌توانید تقریبا تمام آنچه را که برای اقامتتان مورد نیاز است را در هتل داشته‌باشید. باید ذکر کرد که واحدها سرویس بهداشتی ایرانی دارند. اتاق‌ها نیز از تمیزی ویژه‌ای برخوردار هستند که می‌تواند اقامت آرامش بخش شما را تضمین کند. تمام اتاق‌ها تلویزیون دارند که در آن می‌توانید کانال‌های مختلف را تماشا کنید و در واحدها سرگرم شوید. از سیستم بیدار باش نیز در صورت نیاز می‌توانید استفاده کنید. از جمله اتاق‌های موجود در هتل آپارتمان سوره مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• اتاق پنج تخته
• اتاق دو خوابه هفت تخته
• اتاق یک خوابه ۴ تخته
• اتاق یک خوابه سه تخته
• اتاق دو تخته

رستوران هتل آپارتمان سوره مشهد


هتل دارای یک رستوران بزرگ و مجهز است که تنوع غذاهای آن می‌تواند برای مسافران قابل توجه باشد. علاوه بر رستوران هتل آپارتمان سوره مشهد دارای کافی شاپ نیز هست.

فاصله هتل آپارتمان سوره مشهد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج‌های آبی: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است