search
menu

هتل آپارتمان سفرا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سفرا مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان سفرا مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان سفرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سفرا مشهد


مشهد، شهری مشهور از نظر تاریخی به معنای مکان شهادت است و بیشتر به دلیل استقرار مقبره امام رضا، امام هشتم شیعیان مشهور است و هر ساله زائران زیادی برای زیارت به این شهر می روند. لازمه هر سفر خوب یک مکان اقامتی خوب نیز است. هتل آپارتمان سفرا یک هتل یک ستاره شیک و مدرن در این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا ۶ واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. از مزایای این هتل آپارتمان می توان به نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) اشاره کرد که مورد توجه زائران بسیاری قرار گرفته است. تنها با ۶ دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید خود را به حرم مطهر برسانید. قرار گرفتن جاذبه های گردشگری بسیاری در نزدیکی این هتل آپارتمان از جمله مسجد گوهرشاد، موزه نادری، خانه تاریخی ملک، باغ پرندگان و مراکز خریدی مانند بازار امام رضا، مرکز خرید خورشید و پروما باعث شده تا گردشگران بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با ماشین تقریبا ۸ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیارتی را داشته باشید، Sofara Hotel Apartment مشهد یک مکان ایده آل و دنج با امکانات رفاهی عالی برای اقامتی بی نظیر به شمار می آید.

امکانات کلی هتل آپارتمان سفرا مشهد


هتل آپارتمان سفرا دارای ۷ طبقه و ۳۵ اتاق است که برای جا به جایی بین طبقات آن امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. هتل دارای رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون در لابی است. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. برای ایمنی بیشتر کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق تعبیه شده است که از بروز هر گونه حوادث خطرناک جلوگیری به عمل آید. برای راحتی مسافران سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در لابی وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل آپارتمان می توان به وجود استخر و جکوزی اشاره کرد که برای پر کردن اوقات فراغت گزینه مناسبی می تواند باشد. خدماتی همچون فکس، فتوکپی و دستگاه واکس کفش نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل با خوش رویی آماده استقبال و خدمت رسانی به میهمانان عزیز هستند. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورتی که از سرویس استفاده نکنند رایگان است و برای کودکان بین ۵ تا ۷ سال هزینه به صورت نیم بها دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان سفرا مشهد دارای انواع سوئیت های دو نفره و سه نفره، آپارتمان یک خوابه چهار نفره فولبرد و آپارتمان یک خوابه پنج نفره است. این هتل آپارتمان برای آسایش و راحتی میهمانان امکاناتی همچون سرویس اتاق، چای ساز، یخچال، مبلمان، دراور، کمد لباس، تلویزیون ال سی دی و تلفن در نظر گرفته است. واحد ها دارای آشپزخانه و وسایل آشپزی نیز هستند. هر واحد دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی است. نا گفته نماند که اتاق ها چشم اندازی رو به سوی خیابان دارند. صبحانه را می توانید سفارش داده و در اتاق خود سرو کنید. ساعت تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان سفرا در طبقه منفی یک قرار گرفته و با ظرفیت ۶۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان است. این رستورن با محیطی تمیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. کافی شاپ هتل در لابی واقع شده و می توانید با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوشمزه آن از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل آپارتمان سفرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهر شاد: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است