search
menu

هتل آپارتمان شمالی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شمالی مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان شمالی مشهد
امکانات و انواع اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شمالی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان شمالی مشهد


هتل آپارتمان شمالی مشهد در نزدیکی حرم امام هشتم قرار گرفته است و دسترسی از این هتل به بسیاری از اماکن زیارتی و سیاحتی مشهد بسیار آسان است. این هتل علاوه بر داشتن موقعیت بسیار مناسب و امکانات متعدد و بسیار زیاد، از نظر قیمت و هزینه اقامت نیز بسیار مقرون به صرفه است و اگر به دنبال سفری اقتصادی و راحت هستید می‌توانید هتل آپارتمان شمالی را انتخاب کنید. این هتل یکی از نوسازترین هتل آپارتمان‌های مشهد است و با دارا بودن امکاناتی که در حد قابل قبولی هستند می‌تواند یکی از اولویت‌های اقامت مسافران و زائران مشهد باشد.
کادر مجرب و اخلاق مدار هتل از دلایل مهمی است که اقامت در این هتل را برای شما آرامش بخش‌تر خواهد کرد. مسافرانی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مشهد سفر کنند و با اقامت در هتل آپارتمان شمالی تجربه سفری آسوده و مقرون به صرفه را داشته باشند. در ادامه در رابطه با امکانات هتل مفصل‌تر توضیحاتی داده خواهد شد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان شمالی مشهد


هتل آپارتمان شمالی هتلی بسیار تمیز است و نظافت اصولی هتل سبب شده است فضایی آرامش بخش برای مسافران ایجاد شود. با ورود به هتل می‌توانید در لابی آن که مبله است اندکی به استراحت بپردازید و با آرامش خاطر اتاق دلخواهتان را انتخاب نمایید. این هتل دنج و پر از آرامش دارای امکانات بسیاری است که از جمله مهم‌ترین آنها اتصال به اینترنت است. هتل از نظر امکانات بهداشتی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هر دو در هتل موجود هستند. هتل برای سهولت در رفت و آمد مسافران مجهز به تاکسی سرویس است و شما می‌توانید ۴ بار از این تاکسی سرویس بطور رایگان استفاده کنید و به سمت حرم یا سایر اماکن زیارتی و سیاحتی مشهد بروید. از نظر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و یا تهویه مطبوع هتل، جای هیچ نگرانی نیست زیرا هم تهویه مطبوع مناسبی دارد و هم وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی نیز دارد. از آنجایی که هتل چند طبقه است آسانسوز نیز در این ساختمان تعبیه شده است تا جابجایی بین طبقات با سهولت انجام گیرد.

امکانات و انواع اتاق‌ های هتل


اتاق‌ های هتل آپارتمان شمالی بسیار تمیز و مبله هستند و دارای امکاناتی همچون اتصال به اینترنت پر سرعت و تلویزیون نیز هستند تا مسافران در اوقات استراحتشان در هتل سرگرم باشند. اتاق‌های هتل دارای یخچال هستند و می‌توانید هر ساعت از شبانه روز آب خنک داشته باشید و مواد غذایی را تازه و خنک نگه دارید. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع نیز هستند و در تابستان می‌توانید از کولرهای گازی تعبیه شده در اتاق‌های برای خنک‌تر کردن هوا استفاده کنید، در زمستان نیز وسایل گرمایشی مناسب در اتاق‌ها وجود دارد.
وجود حمام و سرویس بهداشتی از سایر امکانات ضروری هستند که در واحدهای این هتل وجود دارند. تقریبا همه اتاق‌ها دارای پنجره هستند و این امر سبب شده است تا اقامت در واحدهای این هتل جذاب‌تر باشد. این هتل دارای اتاق‌های مختلفی است که می‌توانید برحسب تعداد اعضای خانواده خود یکی از آنها را انتخاب کنید. انواع واحدهای هتل شامل: اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.

رستوران هتل


هتل آپارتمان شمالی رستوران دارد ولی صبحانه را باید از بوفه تهیه کنید. سایر وعده‌های غذایی را می‌توانید از رستوران تهیه کنید و از منوی جذاب رستوران غذای باب میل خود را انتخاب کنید.

فاصله هتل شمالی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۳۰۰ متر
فاصله تا حرم امام هشتم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الماس شرق مشهد: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی: ۲۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است