search
menu

هتل شیراز مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شیراز مشهد
اماکن نزدیک به هتل شیراز مشهد

درباره هتل شیراز مشهد


هتل شیراز مشهد از هتل‌های ۳ ستاره شهر مشهد است که زیبایی‌های شیراز و مشهد را در هم آمیخته و معجزه‌ای از جنس آرامش و آسایش را تقدیم مهمانانش می‌کند. موقعیت مکانی Shiraz Hotel به قدری عالیست که در یک چشم به هم زدن می‌توان خود را از دم در این هتل به مراکز تجاری مشهور شهر مثل برج آلتون و مرکز تجاری جنت رساند. از این رو، کسانی که یکی از اهدافشان از سفر به شهر زیارتی مشهد، خرید اجناس باکیفیت و خوب است، با انتخاب هتل شیراز مشهد، کار را برای خودشان بسیار آسان می‌کنند. شکی نیست که اگر قدم در خیابان دانشگاه مشهد بگذارید، ساختمان ۴ طبقه هتل شیراز شما را هم مثل سایر مسافران شهر مسحور تماشای خود می‌سازد. این ساختمان ۷۷ اتاق دارد که تمامی آنها امکان اقامتی آسوده و به یاد ماندنی را برای گردشگران مهیا می‌کنند.
اتاق‌هایی در شکل‌ها و طرح‌های مختلف که اکثرا دو، سه یا چهار تخت در خود جای داده‌اند و امکاناتی مثل سرویس فرنگی، چیلر، دوش، حمام، تلویزیون، میز آرایشی، اینترنت بی سیم، یخچال و مینی‌بار را با کیفیتی مثال‌زدنی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. هر روز صبح شما وقتی چشم باز می‌کنید و از خواب برمی‌خیزید، پس از استحمام در حمام اتاق و آماده شدن، می‌توانید به سراغ صبحانه مفصلی بروید که هتل شیراز مشهد برایتان تدارک می‌بیند. صبحانه‌ای که از ترکیبات گوناگونی همچون املت، کره، مربا، نسکافه، نان ایرانی، چای، عدسی، آب میوه و غیره تشکیل شده و انرژی لازم را برای گشت و گذار در شهر مشهد و رفتن به حرم در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید بتوان گفت که عنصر تجربه در میزبانی و مهمان‌نوازی حرف اول و آخر را در هتل شیراز مشهد می‌زند.
چرا که این هتل یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین اقامتگاه‌های شهر محسوب می‌شود. بنابراین شما با هر سلیقه و با هر علاقه‌ای که پا در هتل شیراز بگذارید، مطمئنا با حسی سرشار از رضایت و خوشحالی آن را ترک خواهید کرد.البته این که می‌گوییم هتل شیراز، اقامتگاهی قدیمی است به منزله کهنه بودن بنا و اتاق‌های آن نیست. زیرا تمامی قسمت‌های این هتل در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفتند. هتل شیراز مشهد دارای رنج گسترده‌ای از امکانات جانبی مثل پارکینگ، لابی، آسانسور، نمازخانه و کافی شاپ است. در مورد کافی شاپ باید به این نکته اشاره شود که منوی آن مملو از نوشیدنی‌های دلچسب و خوشمزه بوده و فضایش آرامش بی‌نظیری دارد. همچنین در این هتل، سرویس‌های متنوعی از قبیل سرویس حرم، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اینترنت در لابی، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و یک رستوران ایرانی بسیار شیک و تمیز را می‌توان مورد استفاده قرار داد.
ناگفته نماند که قسمت‌های مختلف هتل برای معلولین مناسب‌سازی شده و این افراد نیز مشکلی برای اقامت در هتل شیراز مشهد حس نمی‌کنند. در موفقیت‌های چندین ساله هتل شیراز مشهد، پرسنل زحمت‌کش آن همواره نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند. پرسنلی که اکثرا مسلط به زبان انگلیسی و عربی بوده و در مقابل مهمانانی از خارج از کشور نیز همیشه برخوردی مناسب و توام با احترام و آبروداری از خود نشان می‌دهند. تمامی نکات ذکرشده این موضوع را به ما القا می‌کنند که هتل شیراز مشهد می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای مهمانان بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا باشد. بنابراین در مورد این هتل بهتر است کمی بیشتر فکر کنید. زیرا گزینه بسیار جذابی به نظر می‌رسد.

اماکن نزدیک به هتل شیراز مشهد


فاصله هتل شیراز مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل شیراز مشهد تا بازار رضا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل شیراز مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل شیراز مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۶ کیلومتر
فاصله هتل شیراز مشهد تا فرودگاه: ۱۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است