search
menu

خانه مسافر شریفی حسینی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر شریفی حسینی مشهد
امکانات عمومی خانه مسافر شریفی حسینی مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر شریفی حسینی مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر شریفی حسینی مشهد


خانه مسافر شریفی حسینی مشهد در فاصله نزدیک حرم مطهر واقع شده است. این خانه مسافر از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل نزدیکی به حرم مطهر جزو محبوب ترین محل های اقامت در این شهر به شمار می رود. این خانه مسافر به منظور ارائه خدمات بهتر و ارتقای کیفیت در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. خانه مسافر شریفی دارای ۶ طبقه و ۲۴ اتاق است. به دلیل موقعیت مکانی عالی به چندین مراکز خرید و جاذبه های دیدنی نیز نزدیک است و همین امر سبب گشته تا مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. در طی سال مسافران زیادی در هنگام سفر به شهر مشهد از جای جای کشورمان برای اقامت خانه مسافر شریفی را انتخاب می کنند و اقامتی به یاد ماندنی برای خود و خانواده شان رقم می زنند. این خانه مسافر دارای امکانات مناسب و کادر مجربی است و همگی در فراهم نمودن اقامتی خاطره انگیز برای مسافران تلاش می کنند. فاصله خانه مسافر شریفی تا فرودگاه مشهد حدودا ۲۰ دقیقه است و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس موجود در لابی بهره مند شوید.

امکانات عمومی خانه مسافر شریفی حسینی مشهد


با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو اینترنتی این خانه مسافر قبل از سفرتان خیالتان از بابت محل اقامت آسوده می شود. همانطور که اشاره شد، این خانه مسافر به دلیل قرارگیری در محدوده حرم مطهر حدودا ۱۵ دقیقه پیاده روی خواهید داشت. در لابی هتل ظرفیت ۴۰ نفر وجود دارد و در این قسمت می توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره مند شوید. همچنین قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و خدماتی مانند فکس و پرینتر در این بخش دایر گردیده است. خدماتی نظیر تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات تور و بلیط ارائه می شوند. در لابی، مبلمان تمیزی قرار داده شده و به راحتی می توانید در زمان اوقات فراغت خود تلویزیون تماشا کرده و استراحت کنید. در بخش ورودی هتل نیز برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، به دلیل نبود پارکینگ در این خانه مسافر باید در محوطه و خیابان های نزدیک پارک کنید. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این خانه مسافر ممنوع است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


این خانه مسافر دارای واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. این واحدها دارای ظرفیت اضافی نیستند و همگی به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. برای دسترسی به واحدهای این خانه مسافر می توانید از آسانسور استفاده کنید. در داخل واحدهای اقامتی نیز می توانید از امکاناتی نظیر رخت آویز، تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن استفاده کنید. علاوه بر این امکانات در داخل همه واحدها حمام های اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. در برخی از واحدها می توانید از آشپزخانه مجهز به تجهیزات آشپزی استفاده کنید. ساعت تحویل اتاق ها در این خانه مسافر ۲ ظهر و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است، بنابراین با خیال آسوده می توانید زمان پروازتان را تنظیم کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این خانه مسافر دارای ظرفیت ۷۰ نفری است. در صورت اقامت در این محل صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

فاصله خانه مسافر شریفی حسینی مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا‌ آرامگاه پیرپالاندوز: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک علمی پروفسور بازیما: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است