search
menu

هتل آپارتمان شفق مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شفق مشهد
امکانات و خدمات کلی هتل آپارتمان شفق مشهد
اتاق های هتل آپارتمان شفق مشهد
امکانات اتاق های هتل آپارتمان شفق مشهد
رستوران هتل آپارتمان شفق مشهد
فاصله هتل آپارتمان با اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان شفق مشهد


هتل آپارتمان شفق مشهد‍‍‍‍‍‍‍، یکی از محبوب ترین هتل آپارتمان های شهر مشهد با کیفیت مناسب است که این کیفیت در کنار موقعیت عالی هتل مانند نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی، جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و اماکن زیارتی مشهد و... ، آن را به ایده‌آل ترین هتل آپارتمان برای اقامت در مشهد تبدیل کرده است. هتل آپارتمان شفق مشهد در ۵ طبقه و ۲۲ اتاق و در مجموع ۱۳۵ تخت در خدمت مهمانان عزیزی است که قصد خرید بلیط هواپیما مشهد و سفر به این شهر مقدس را دارند.

امکانات و خدمات کلی هتل آپارتمان شفق مشهد


هتل آپارتمان شفق مشهد با امکانات خوب و با کیفیت آماده ی پذیرایی از مهمانان عزیز حرم مطهر است. این امکانات شامل این موارد است: لابی شیک و مبله با تلویزیون و ظرفیت ۱۲ نفر در طبقه همکف هتل، اینترنت وای فای، آسانسور، نماز خانه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، فکس و پرینتر، اتاق چمدان، روزنامه، پله اضطراری و تاکسی سرویس. پذیرش ۲۴ ساعته هتل آپارتمان شفق نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی به سوالات و نیاز های مهمانان با رویی خوش و احترامی در خور پاسخ می دهند. پرسنل هتل صبور و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی در مورد سوالات مرتبط با مشهد و اماکن زیارتی مشهد راهنمایی می‌کنند. مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به مشهد سفر می‌کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۰ خودرو برای پارک خودروشان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جای مناسب پارک نگرانی نداشته باشند. مسافرانی که علاقه به گشتن شهر و بازدید از جاهای دیدنی مشهد دارند، هتل آپارتمان شفق مشهد دارای گشت نیم روزی (با هزینه) است و مهمانانی که بلیط هواپیما یا بلیط قطار را برای سفر انتخاب کرده اند، با کرایه اتومبیل( بدون راننده) می توانند در شهر مشهد، به مراکز گردشگری و خرید و زیارت اماکن مقدس بروند. قابل ذکر است هتل، خدمات تهیه بلیط هم دارند که برای مهمانانی که می‌خواهند بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد به تهران را سریع و راحت تهیه کنند، می تواند مناسب باشد. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این محل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. خدمات خانه داری به طور روزانه انجام می گیرد، تمیزی اتاق ها یکی دیگر از مزایای این هتل به شمار می آید. کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، شامل اقامت رایگان می شوند.

اتاق های هتل آپارتمان شفق مشهد


در هتل آپارتمان شفق مشهد ، ۲۲ واحد اقامتی وجود دارد که همه واحد ها دارای مبلمان راحت و پنجره های نور گیر با پرده های زیبا آراسته شده اند. متناسب با نیاز خود و خانواده خود، می‌توانید انواع اتاق های دو تخته، آپارتمان یک خوابه سه نفره، آپارتمان دو تخته چهار نفره را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این واحد ها، امکان اضافه شدن نفر و تخت اضافه را ندارند.

امکانات اتاق های هتل آپارتمان شفق مشهد


امکانات عالی در اتاق های Shafaq Hotel وجود دارد که اقامتتان را به اقامتی پر از آرامش و آسایش تبدیل می‌کند. این امکانات شامل آشپزخانه‌ای مجهز به گاز، هود، سینک ظرف‌شویی، یخچال، چای ساز، کابینت، مبلمان، دارور، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت وای‌فای رایگان با حجم ۴۰۰ مگابایت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام به صورت دوش با لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دمپایی)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق ها، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سیستم سرمایش (سرمایش مرکزی، فن کوئل، چیلر) است. همچنین ویو اتاق ها رو به کوچه و محوطه هتل است. مهمانان در زمان استراحت خود می‌توانند از پنجره، بیرون را تماشا کنند. زمان تحویل اتاق ها ، ۱۴ بعد از ظهر و زمان تخلیه اتاق ها ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل آپارتمان شفق مشهد


هتل آپارتمان Shafaq Hotel مشهد فاقد رستوران مخصوص خود است اما با وجود آشپزخانه در واحد های اقامتی، اصلا نیازی به رستوران نیست و مهمانان می‌توانند با تهیه مواد اولیه غذایی، غذای مورد علاقه خود را طبخ کرده و یا اگر اهل شکم‌گردی هستند از رستوران های متنوع اطراف هتل آپارتمان استفاده کرده و طعم غذاهای آنان را بچشند.

فاصله هتل آپارتمان با اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا حرم : ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار مرکزی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار جنت : ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است