search
menu

هتل ساوین مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ساوین مشهد
معرفی هتل ساوین مشهد
معرفی اتاق ها امکانات اتاق ها
رستوران و کافی شاپ هتل
سایر امکانات هتل ساوین
فاصله هتل ساوین مشهد تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر

درباره هتل ساوین مشهد


اماکن مذهبی به دلیل وجود حرم های مطهر همواره یکی از پرطرفدارترین شهرها برای خرید بلیط هواپیمای اینترنتی و سفر محسوب می شوند. از این رو هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها و مراکز تفریحی متنوعی هم در این شهرها مشغول بکار هستند. کلانشهر مشهد هم بدلیل حضور امام هشتم شیعیان و امام مهربانی یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری از سرتاسر دنیا شناخته شده است. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد را دارید، بد نیست بدانید که در این مطلب قصد داریم تا سفری مجازی به هتل ساوین مشهد داشته باشیم و هتل ساوین مشهد را به شما معرفی نماییم لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل ساوین مشهد


هتل سه ستاره ساوین مشهد در سال ۱۳۹۷ در خیابان امام رضا، خیابان حنایی (دانش شرقی)، نبش کوچه حنائی ۶ افتتاح گردیده است. دسترسی آسان هتل ساوین مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) و جاهای دیدنی مشهد باعث شده است تا بهترین گزینه برای اقامت مهمانان شهر مشهد محسوب شود. جالب است بدانید که، لابی هتل ساوین مشهد و اتاق های آن به اندازه ای شیک و مدرن طراحی و ساخته شده اند که چشم ببینده را محو تماشای خود می کنند.

معرفی اتاق ها امکانات اتاق ها


هتل ساوین مشهد یک ساختمان ۷ طبقه است که ۱۱۲ باب اتاق را در خود جای داده است. بد نیست بدانید که اتاق های هتل ساوین مشهد فوق العاده لوکس و مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند. اتاق های هتل ساوین مشهد (Savin Hotel) به اتاق دو تخته با ظرفیت دو نفر،۳ اتاق سه تخته با ظرفیت سه نفر، ۴ اتاق چهار تخته با ظرفیت چهار نفر و ۵ اتاق پنج تخته با ظرفیت پنج نفر تقسیم بندی شده اند.
سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، روم سرویس، صبحانه، یخچال، چای ساز، آب رایگان، تلفن در اتاق و امکان شارژ وسایل الکترونیکی برخی از امکانات موجود در اتاق های هتل ساوین مشهد هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل


رستوران جذاب هتل ساوین مشهد در طبقه منفی یک با ظرفیت ۹۰ نفر قرار گرفته است. رستوران هتل ساوین مشهد، خوشمزه ترین غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب به میهمانان خود ارائه می دهد. ساعت سرو صبحانه در رستوران هتل ساوین: ۷٫۳ تا ۹٫۳ صرف ناهار: ۱۳ الی ۱۵ و شام ۲۰ الی ۲۲ شب تعیین شده است. همچنین طراحی بسیار مدرن و لوکس و نظافت خوب رستوران هم دلیل دیگری برای رضایت بیشتر میهمانان هتل ساوین مشهد است.
همچنین کافی شاپ جذاب و شیک هتل ساوین که در نیم طبقه اول هتل واقع شده است؛ برای عزیزانی که برای صرف قهوه و نوشیدنی های خنک علاقه دارند با فضای دل انگیز بسیار خاطره انگیز خواهد بود. کافی شاپ هتل ساوین بصورت ۲۴ با ظرفیت ۱۵ نفر آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

سایر امکانات هتل ساوین


همانطور که اشاره کردیم هتل ساوین مشهد برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان خود امکانات رفاهی قابل توجهی را فراهم کرده است که از این میان می توان به؛ لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، خدمات اینترنتی و پرینت، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، تلفن در لابی، پارکینگ، خدمات خانه داری و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

فاصله هتل ساوین مشهد تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر


فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: ۱۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی مشهد: ۲۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا طرقبه مشهد: ۲۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی: ۳۸٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است