search
menu

هتل سرزمین آفتاب مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سرزمین آفتاب مشهد
اماکن نزدیک به هتل سرزمین آفتاب مشهد

درباره هتل سرزمین آفتاب مشهد


هتل سرزمین آفتاب مشهد یکی از هتل های دو ستاره مشهد می باشد. از جمله هتل‌های دو ستاره مشهد با موقعیت مکانی مناسب در خیابان نواب صفوی در فاصله‌ای نزدیک به بارگاه ملکوتی و مطهر رضوی قرار دارد. هتل سرزمین آفتاب مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است. از مزایای این هتل می‌توان نزدیکی به مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری و بازار هفده شهریور اشاره نمود.
هتل سرزمین آفتاب با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده‌ پذیرایی از مهمانان گرانقدر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد. ساختمان هتل سرزمین آفتاب مشهد در ۷ طبقه با ۳۲ باب اتاق شامل اتاق‌های: اتاق دو تخت شامل( یک تخت دبل، سه تخت)، اتاق سه تخت شامل ( یک تخت دبل و یک تخت سینگل)، تاق چهار تخت شامل ( یک تخت دبل و دو تخت سینگل)، اتاق پنج تخت شامل ( یک تخت دبل و سه تخت سینگل)، اتاق شش تخت شامل (یک تخت دبل و چهار تخت سینگل) می‌باشد.
از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به: یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، آب رایگان ، کمد لباس، تلفن در اتاق ، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق ، سیستم گرمایش و سرمایش ،نوع قفل درب اتاق همراه با صبحانه به صورت بوفه، ناهار و شام به صورت منوی انتخابی اشاره کرد.
جالب است بدانید که تمام اتاق ها یکجا با ظرفیت ۱۱۶ تخت بنا گردیده است. هتل دارای رستوران با سرو غذای ایرانی می باشد. هتل سرزمین آفتاب مشهد دارای امکاناتی از جمله لابی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه‌ مطبوع و دیگر امکانات رفاهی می باشد. هتل سرزمین آفتاب مشهد با دارا بودن کادری مجرب و آموزش دیده افتخار میزبانی از میهمانان گران قدری که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند تا خاطراتی به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم بزنند.
لازم به ذکر است که هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر کامل محاسبه می شود. قوانین کنسلی در هتل سرزمین آفتاب مشهد اینطور تعریف شده که تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورود جریمه بسته به نظر هتل و بعد از ۴۸ ساعت با حداقل یک شب جریمه ابطال خواهد شد.

اماکن نزدیک به هتل سرزمین آفتاب مشهد


فاصله تا حرم: ۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار رضا: ۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا راه آهن: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری: ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۵۱ دقیقه پیاده
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۲۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۴۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۱ ساعت با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است