search
menu

هتل سرمد مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سرمد مشهد
امکانات عمومی هتل سرمد مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل سرمد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سرمد مشهد


هتل سرمد یکی از محل‌های اقامت اقتصادی در شهر مشهد است. این هتل در فاصله اندکی از حرم مطهر امام رضا واقع‌شده و در عرض ۷ دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهید داشت. این هتل لوکس و مجلل یکی از هتل‌های نوساز در شهر مشهد است و شاخص‌های بین‌المللی استاندارد را از لحاظ ارائه خدمات و کیفیت دکوراسیون از آن خود کرده است، همین امر سبب می‌شود تا توجه مسافران را به سوی خود جلب کند و در میان هتل‌های مشهد محبوبیت داشته باشد. هتل سرمد دارای ۴ طبقه و ۱۴ واحد اقامتی است. این هتل زیبا با ظرفیت ۵۰ نفر به صورت یکجا آمادگی میزبانی از مسافران و زائران مشهد را دارد. مطمئناً با اقامت در این هتل از سفرتان لذت خواهید برد و برای سفرهای بعدی و خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل مشتاق خواهید شد. با انتخاب این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد حدوداً ۸ کیلومتر فاصله وجود دارد که از طریق تاکسی‌سرویس قابل‌دسترس است. سایر جاهای دیدنی نیز از این هتل به راحتی قابل‌دسترس هستند که عبارت‌اند از خانه تاریخی توکلی، موزه آستان قدس رضوی، پارک ملت مشهد، موزه نادری و مرکز خرید الماس شرق و چندین جای دیگر.

امکانات عمومی هتل سرمد مشهد


این هتل دارای آسانسور بوده از طریق آن می‌توانید به طبقات مختلف دسترسی داشته باشید. در لابی این هتل می‌توانید از کافی‌نت بهره‌مند شوید. خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید، این خدمات به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه به جاهای مختلف بروند. گشت‌های نیم روزی همراه با رزرو بلیط جاهای دیدنی نیز جزو سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، برای پارک خودرو نیز می‌توانید از محوطه هتل به صورت فضای روباز استفاده کنید یا اینکه از پارکینگ اختصاصی هتل در فاصله اندک بهره‌مند شوید. مطمئن باشید که با انتخاب این هتل اقامتی خوب و رضایت‌بخش را تجربه خواهید کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی موجود در این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق پنج تخته. از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای این هتل می‌توان به سیستم سرمایشی به صورت کولرگازی و سیستم گرمایشی به صورت موتورخانه مرکزی، یخچال، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت وای فای، میز کار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، میز آرایش، صندوق امانات، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب‌ها، روم سرویس اشاره کرد.

رستوران هتل


در رستوران هتل سرمد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود و محلی با بهترین کیفیت و طعمی عالی برای میهمانان سرو می‌کنند، به‌طوری‌که در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام می‌توانند به این رستوران سر بزنند. وعده صبحانه همه‌روزه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود و برای ناهار و شام نیز میز سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه دایر می‌شود. کافی‌شاپ موجود نیز به صورت ۲۴ ساعته در محیطی آرام دایر بوده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع بستنی‌های سنتی، میوه‌ای و غیره در این کافی‌شاپ سرو می‌شود.

فاصله هتل سرمد مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۵۰۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است