search
menu

هتل آپارتمان ثامن السرور مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ثامن السرور مشهد
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان ثامن السرور مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ثامن السرور مشهد


هتل آپارتمان ثامن السرور، یکی ازهتل آپارتمان های نزدیک به حرم است که فاصله چندانی با حرم ندارد و در خیابان امام رضا ۶ واقع شده است. این هتل آپارتمان، در ۴ طبقه و ۳۳ واحد اقامتی با ظرفیت پذیرایی۱۸۰ نفر، از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد. خیلی از مسافران ترجیح می دهند هتل آن ها نزدیک به مراکز خرید مشهد و بازار باشد تا بتوانند بدون صرف وقت وهزینه ، به خرید بروند، این هتل به علت نزدیکی به حرم مطهر و همچنین نزدیکی به بازار بزرگ و قدیمی رضا، توجه بسیاری از مسافران و زائران مشهد را به خود جلب کرده است. مسافران می ‌توانند سوغات مورد نظر برای دوستان و آشنایان را از همین بازاررضا تهیه کنند. شهر مشهد به علت وجود حرم مطهر علی ابن موسی الرضا سالانه پذیرای بسیار زیادی از زائران و مسافران است وهمین باعث شده تعداد هتل های مشهد فراوان و همیشه پر از مسافر باشد. با خرید بلیط هواپیما مشهد ضمن زیارت از حرم مطهر، خرید های خود را هم می توانید انجام دهید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل آپارتمان با ۳۳ اتاق در خدمت مسافران است. از انواع اتاق های این هتل می توان به سوئیت دو تخته، سوئیت سه تخته، سوئیت چهار تخته وآپارتمان یک خوابه چهار تخته اشاره کرد. به همه این اتاق ها خدمات صبحانه ارائه می شود. اتاق های این آپارتمان همگی مبله و دارای یخچال، اسپیلت، دراور، شوفاژ و حمام اختصاصی با تجهیزات بهداشتی مثل شامپو و صابون و دمپایی هستند. همه ی سوئیت ها مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی بوده و همچنین برای سرگرمی مهمانان تلویزیون با قابلیت پخش شبکه های دیجیتال در تمامی اتاق ها قرار داده شده و همین باعث جذب زیادی از مسافران است .

رستوران هتل


Samen-ol-Soroor Hotel Apartment دارای رستوران و کافی شاپ است. این هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم آماده پذیرایی از مسافرانی است که از گردش در بازار بزرگ و قدیمی رضا خسته شده اند و برای تجدید قوا نیاز به نوشیدنی ای گوارا دارند. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی با منوی انتخابی وجود دارد و رستوران ظرفیت پذیرایی از ۹۰ نفر را داراست.

امکانات و خدمات کلی هتل


وقتی سفر می روید ممکن است وسایل و مدارک ارزشمندی همراهتان باشد و یا در یک سفر کاری شاید نیاز باشد لپ تاپ ارزشمند خود را همراه ببرید، قطعا امنیت این وسیله ها برایتان اهمیت زیادی خواهد داشت اما نگران نباشید شما با خیال راحت می توانید وسایل خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. با نشستن در لابی این هتل از اینترنت رایگان آن با حجم محدود و همچنین تماشای تلویزیون لذت خواهید برد. این هتل آپارتمان دارای آسانسور است و همین باعث راحتی مهمانان و سهولت در رفت و آمد بین طبقات شده است. از دیگر خدمات این هتل می توان خدمات تهیه بلیط هواپیما، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه و خدمات لاندری را نام برد. با گشت نیم روزی هزینه دار از راهنمایی های تور استفاده کنید تا دچار سردرگمی نشده و بتوانید در نیمی از روز از مهم ترین و مشهورترین جاهای دیدنی مشهد بازدید کنید. پذیرش ۲۴ ساعته هتل، ترانسفر استقبال و ترانسفر بدرقه که شامل هزینه است از دیگر خدمات هتل ثامن السرور است. هتل آپارتمان ثامن السرور با پرسنل و کادری آموزش دیده و باتجربه در تمامی فصول سال آماده ی پذیرایی از زائران علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.
اگر می خواهید از خدمات خانه داری استفاده کنید، باید یک کار ساده انجام دهید و هر زمان که برای گشت و گذار از هتل خارج می شوید، آویز «لطفا اتاق تمیز شود» را به در آویزان کنید. در این صورت نیروهای خدماتی اتاق یا سوئیت شما را نظافت خواهند کرد. سن کودک برای اقامت رایگان کودکان زیر ۵ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها ندارد.این هتل مجهز به آشپزخانه مرکزی است، مسافران می توانند از آن برا تهیه غذا استفاده کنند.

فاصله هتل آپارتمان ثامن السرور مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا حرم :۲.۱۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری الماس شهر: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی : ۲۲.۴ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی : ۲۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است