search
menu

هتل ثامن مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ثامن مشهد
اماکن نزدیک به هتل ثامن مشهد

درباره هتل ثامن مشهد


هتل ثامن یکی از هتل‌های ۴ ستاره مشهد است و دارای دو ساختمان جدید و قدیم می‌باشد که یکی در سال ۱۳۸۸ و دیگری در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. موقعیت این هتل به گونه ای است که به مناطق تفریحی مانند کوهستان پارک شادی، جنگل وکیل آباد، پیست دوچرخه سواری، باشگاه سوارکاری و دیگر مناطق دیدنی و تفریحی این قسمت ییلاقی و خوش‌آب و هوای شهر واقع شده است. هتل ثامن مشهد دارای ۴۱ اتاق است که همه‌ مجهز به امکاناتی مانند تلویزون، اینترنت، کمد لباس، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش است. همچنین می‌توانید از سایر خدمات مانند مینی بار در صورت پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. برای نوشیدن چای در هر موقع از شبانه روز چای ساز در اتاق‌‌ها تعبیه شده است.
اگر با ماشین شخصی خود به مشهد سفر نمی‌کنید نگران نباشید زیرا امکان اجاره خودرو بدون راننده و تاکسی سرویس در صورت مراجعه به قسمت پذیش وجود دارد. خدماتی نیز برای افراد معلول ارائه می‌شود تا اقامتی راحت و آسوده‌تری را تجربه کنند. امکاناتی چون سونا، جکوزی و ماساژ برای تجربه اوقات آرامش بخش در دسترس است. اگر طرفدار ورزش هستید زمین‌‌تنیس و سالن بیلیارد دراین هتل وجود دارد. هتل ثامن به فکر کودکان شما نیز بوده از این رو پارک کودک را فراموش نکرده است. این هتل خدمات vip برای مهمانان ویژه ارائه می‌کند.
برای رفاه بیشتر هتل امکاناتی چون خشکشویی، آسانسور، خدمات باربری، نظافت روزانه و امکاناتی برای انجام کارهای اداری محدود مانند فکس، فتوکپی و پرینتر ارائه می‌شود.
اگر نیاز به وجه نقد دارید نیاز به خروج از هتل و مراجعه به بانک نیست بلکه وجود خود پرداز در قسمت لابی هتل ثامن در دسترس شما است. برای دسترسی راحت‌تر به فضای مجازی اینترنت در سراسر هتل وجود دارد.
رستوران گل سرخ هتل ثامن مشهد با ظرفیت ۵۰۰ نفر پذیرای مهمانان و مسافران گرامی است همچنین چایخانه سنتی و کافی شاپ نیز برای نوشیدن انواع نوشیدنی و چای وجود دارد. اگر با ماشین خود به مشهد سفر می‌کنید خوب است بدانید هتل ثامن مشهد خارج از طرخ ترافیک قرار دارد و همچنین می‌توانید از پارکینگ این هتل استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل ثامن مشهد


باغ وحش وکیل آباد تا هتل ثامن مشهد:۱.۶ کیلومتر
رستوران پسران کریم تا هتل ثامن مشهد: ۱۲ کیلومتر
سرزمین موج های آبی تا هتل ثامن مشهد:‍۱۱ کیلومتر
حرم ورودی باب الجواد تا هتل ثامن مشهد:۱۸.۶ کیلومتر
رستوران پدیده شاندیز تا هتل ثامن مشهد:۱۸.۶ کیلومتر
مسجد گوهرشاد تا هتل ثامن مشهد:۱۸.۶ کیلومتر
پایانه مسافربری امام رضا(ع) تا هتل ثامن مشهد:۲۰.۷ کیلومتر
فرودگاه بین المللی تا هتل ثامن مشهد:۲۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است