search
menu

هتل سلام مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سلام مشهد
امکانات عمومی هتل سلام مشهد
امکانات تفریحی هتل
نکات قابل توجه در هنگام اقامت در هتل
انواع اتاق در هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل سلام مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سلام مشهد


هتل سلام مشهد هتلی ۴ ستاره با ساختمانی مدرن و چشم اندازی بی نظیر در ۱۳ طبقه از سال ۱۳۸۳ آغاز به فعالیت نموده است. این هتل با استانداردهای ایرانگردی و جهانگردی مطابق بوده و به دلیل قرارگیری در خیابان پاسداران تا حرم مطهر دو کیلومتر فاصله دارد و بدین جهت دسترسی راحتی برای زائران به ارمغان می آورد. همچنین این هتل به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه های دیدنی شهر مشهد یکی از گزینه های مناسب برای اقامت مخصوصا به همراه خانواده به شمار می رود. لازم به ذکر است به منظور افزایش رضایتمندی مهمانان، تمامی بخش ها در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و با امکانات بهتری مجهز گردیده است.

امکانات عمومی هتل سلام مشهد


هتل سلام مشهد از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و برایتان اقامتی خاطره انگیز مهیا می شود، مطمئن باشید یکی از اهداف اصلی Salam Hotel فراهم کردن اقامتی امن همراه با آرامش و ارائه خدمات مناسب است. از امکانات عمومی این هتل می توان به سرویس رایگان رفت و آمد به حرم، آلاچیق های زیبا، رستوران و کافی شاپ و تاکسی سرویس اشاره کرد. در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده به صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش آماده استقبال از میهمانان گرامی داخل و خارج از کشور است.
برای مسافران با معلولیت جسمانی و ویلچری نیز امکانات ویژه ای وجود دارد. خدمات باربری، خدمات تور، گشت نیم روزی، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و لباسشویی همراه با هزینه مربوطه انجام می گیرند. اگر به منظور سفرکاری عازم شهر مشهد هستید، انتخاب این هتل زیبا یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود، از امکانات این هتل می توان به وجود سالن کنفرانس اشاره کرد که دارای ظرفیت ۴۰ نفری بوده و دارای تجهیزاتی مانند ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و پذیرایی با میان وعده است. همچنین اتاق جلسه این هتل نیز با ظرفیت ۶ نفره در طبقه همکف واقع شده است.

امکانات تفریحی هتل


امکاناتی مانند مجموعه آبی بسیار مجهز در این هتل دایر است و برایتان اقامتی خاطره انگیز مهیا می کند، برخی از این امکانات عبارتند از استخر، سالن بیلیارد، جکوزی، سونا، فضای سبز. همچنین امکانات تفریحی و رفاهی ارائه شده در این هتل تاثیر زیادی بر میزان رضایت مسافران دارد.

نکات قابل توجه در هنگام اقامت در هتل


توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است و کودکان ۲ تا ۱۲ ساله در صورت عدم استفاده از تختخواب جداگانه نیم بها بوده و برای افراد بالای ۱۲ سال نیز به صورت کامل محاسبه می گردد. در صورت نیاز به سرویس اضافی در این هتل می توانید از کاناپه تختشو بهره مند شوید.
زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بدین جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما به این ساعت ها توجه نمایید.
هزینه استفاده از استخر شامل هزینه است.
ارائه اینترنت تا یک گیگابایت رایگان بوده ولی برای حجم های بعدی هزینه دریافت می شود.
این هتل در خارج از محدود طرح ترافیک قرار دارد و چشم انداز اتاق ها رو به خیابان و محوطه اطراف است.

انواع اتاق در هتل


اتاق های یک تخته در طبقات اول تا نهم هتل قرار دارند و این اتاق ها امکان پذیرش نفر اضافه ندارند. اتاق دو تخته دوبل دارای تخت دو نفره بوده و در طبقات اول تا نهم قرار گرفته اند، با این تفاوت که در این اتاق ها ظرفیت نفر اضافه وجود دارد و کاناپه تختشو ارائه می شود. اتاق دو تخته توئین نیز دارای دو تختخواب تکنفره بوده و دارای ظرفیت یک نفر اضافه هستند. اتاق دو تخته رویال از نظر امکانات با سایر اتاق های دو نفره متفاوت و تکمیل تر هستند. سوئیت دو نفره دارای یک اتاق خواب، سالن نشیمن و آشپزخانه هستند، همچنین شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تکنفره با ظرفیت نفر اضافه کاناپه تخت شو هستند. سوئیت دوخوابه رویال با دو اتاق خواب دارای ظرفیت چهار نفره است و امکان پذیرش نفر اضافه وجود ندارد. سوئیت دو خوابه چهار نفره نیز دارای امکاناتی مانند آپارتمان های رویال بوده و ظرفیت یک نفر اضافه در این سوئیت ها امکان پذیر است.

امکانات اتاق های هتل


این هتل شیک یکی از بزرگترین هتل های مشهد به شمار می رود و دارای اتاق های دلباز با دکوراسیون به روزی است که توجه مسافران را به سوی خود جلب می کند. همه اتاق های موجود در این هتل به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند و با رزرو هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل می توانید از امکاناتی بهره مند شوید، این امکانات عبارتند از تلویزیون، یخچال، کمد لباس، روم سرویس، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، مینی بار با هزینه، چای ساز. در حمام های اختصاصی موجود در این اتاق ها نیز می توانید به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار دسترسی داشته باشید. دسترسی به اتاق ها نیز از طریق آسانسور امکان پذیر است.

رستوران های هتل


هتل سلام دارای چندین رستوران است که عبارتند از رستوران ارکیده واقع در طبقه همکف با ۲۰۰ نفر ظرفیت برای وعده های ناهار و شام است. رستوران کاج با ظرفیت ۱۲۰ نفری مختص صبحانه بوده و در طبقه اول واقع شده است. رستوران تابستانی در محوطه هتل قرار دارد و با ظرفیت ۲۵۰ نفری در وعده های ناهار و شام خدمات ارائه می دهد. کافی شاپ موجود در هتل نیز برای صرف نوشیدنی های سرد و گرم مناسب است و این کافی شاپ در طبقه همکف واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترس است.

فاصله هتل سلام مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کوهسنگی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ملک آباد: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۷.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است