search
menu

هتل سقا مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سقا مشهد
واحدهای اقامتی هتل سقا مشهد
رستوران هتل سقا مشهد
قسمت‌های مختلف هتل سقا مشهد
خدمات هتل سقا مشهد
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سقا مشهد

درباره هتل سقا مشهد


هتل سقا مشهد از هتل‌های اقتصادی شهر مشهد است که اقامت ارزان و البته، با کیفیتی را برای زائران و مسافران این شهر رقم می‌زند. این هتل که در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد، در ۶ طبقه از یک ساختمان به میزبانی از مهمانانش می‌پردازد. چنانچه هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد قصد اقامت در هتل ارزان قیمتی را داشتید پیشنهاد ما به شما Sagha Hotel خواهد بود.

واحدهای اقامتی هتل سقا مشهد


همانطور که پیشتر ذکر شد، هتل سقا شامل یک ساختمان ۶ طبقه است. در این ساختمان ۸۱ باب واحد اقامتی دنج و با صفا تعبیه شده است که مجموعا ۲۴۰ تخت در خود جای داده‌اند. در این واحدهای اقامتی، امکاناتی مثل یخچال، مبلمان شیک، دراور، کمد، آباژور، چای ساز، تلویزیون، حمامی همراه با لوازم بهداشتی، و سرویس اینترنت بی سیم فراهم شده تا مهمانان هتل سقا مشهد علی رغم پرداخت هزینه بسیار پایین نسبت به سایر اقامتگاه‌ها، از امکانات مناسبی استفاده کنند. لازم به ذکر است که ساختمان هتل سقا در سال ۱۳۹۲ ساخته و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

رستوران هتل سقا مشهد


هتل سقا مشهد واقعا یک سر و گردن از تمامی اقامتگاه‌های هم تراز خود بالاتر است. این را وقتی متوجه می‌شویم که ببینیم این هتل غیر از واحدهای اقامتی دنج، دارای یک رستوران شیک نیز هست. این رستوران که فضا و غذاهای فوق العاده خوبی دارد، با ظرفیت پذیرایی از ۸۰ مهمان، لحظات خوشی برای شما در طول سفرتان رقم خواهد زد. ضمنا، کافی شاپ هتل سقا مشهد نیز مکان مناسبی برای میل کردن خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ است.

قسمت‌های مختلف هتل سقا مشهد


پارکینگ هتل سقا مشهد یکی از مواردی است که حتما باید به آن بپردازیم. این پارکینگ با ظرفیت ۲۵ خودرو نقش موثری در تامین امنیت اقامت شما خواهد داشت. جالب است بدانید که استفاده از پارکینگ هتل سقا مشهد برای مهمانان این اقامتگاه رایگان است. دیگر قسمت مهم هتل سقا مشهد لابی آن است که با متراژ ۲۰۰ متری‌اش ظرفیت میزبانی از ۳۰ مهمان را داراست. همچنین نمازخانه هتل سقا مشهد در کنار کتابخانه آن از مکان‌های محبوب مسافران مذهبی و فرهنگی این هتل هستند. شما می‌توانید در طول اقامت خودتان سری به آتلیه این هتل بزنید و عکس‌های یادگاری زیبایی بگیرید. ضمنا، دو دستگاه آسانسور در داخل ساختمان تعبیه شده تا مهمانان هتل دسترسی آسانی به طبقات فوقانی آن داشته باشند.

خدمات هتل سقا مشهد


بخش پذیرش هتل سقا که فعالیت ۲۴ ساعته‌ای دارد متولی اصلی خدمات متنوعی هست که در این اقامتگاه ارائه می‌شوند. از خدمات این بخش می‌توان به انجام فکس و کارهای مربوط به کپی و پرینت اشاره کرد. همچنین این بخش از هتل دارای اتاق چمدان بوده و سرویس نگهداری از چمدان‌ها را به مهمانانی ارائه می‌دهد که هنگام رزرو بلیط هواپیما مشهد این هتل را برای اقمت انتخاب کرده اند. شما با استفاده از تاکسی سرویس هتل می‌توانید دسترسی سریع و آسانی به نقاط مختلف شهر داشته باشید. خدمات باربری، ترانسفر به فرودگاه، خدمات مربوط به خشکشویی و لباسشویی و شبکه پخش فیلم نیز از مواردی هستند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست. ناگفته نماند که شما می‌توانید از دستگاه واکس کفش نیز در هتل سقا مشهد استفاده کنید. برای خواندن روزنامه‌های هر روز نیز می‌توانید به لابی بروید و آنجا مشغول مطالعه شوید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سقا مشهد


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد عباسقلی خان: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا باغ خونی: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع توریستی بابا قدرت: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک وحدت: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۴٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است